Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принципы составления дифференциальных уравнений кинетики химических процессов в статических и динамических условиях, их интегрирование.

Задача 5.

Задача 4.

Задача 3.

Задача 2.

Задача 1.

Розв’язати порівняння методом -Полларда та Поліга-Хелмана де k – номер індивідуального завдання, .

Розв’язати порівняння методом Поліга-Хелмана, де k – номер індивідуального завдання,

Визначте складність розв’язку дискретного логарифмічного рівняння, якщо при криптоаналізі використовуються алгоритми -Полларда, Поліга-Хелмана та загального решета числового поля. Значення величини модуля визначається як .

Визначте вартість розв’язку задачі дискретного логарифмічного рівняння для значення модуля, що наведено в задачі 3, якщо потужність криптоаналі-тичної системи складає та опер/с., а вартість одного міпсороку (3,15×опер/рік) складає грн., S=30, i – номер індивідуального завдання.

Визначте час розв’язку задачі дискретного логарифмічного рівняння для даних задачі 3, якщо потужність криптоаналітичної системи складає опер/с, де і – номер індивідуального завдання.


Читайте також:

  1. Лекция 2. Общие принципы организации и работы компьютеров
  2. Лекция № 3 Закономерности и принципы управления
  3. Основные принципы структурного программирования.
  4. Принципы TQM
  5. Принципы управления персоналом
  6. Тема 1.1. Предмет, метод, принципы трудового права
  7. Требования к оборудованию процессов в биотехнологии




Переглядів: 603

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Особливості оподаткування фізичних осіб-підприємців (крім осіб які обрали спрощену систему оподаткування).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.