Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



У сфері соціального захисту

Соціальний захист ТА ЗАДОВОЛЕННЯ ДУХОВНИХ ПОТРЕБ

Розділ ІV

Сторони домовилися:

4.1. Забезпечувати збільшення щороку чисельності працівників та членів їх сімей, що оздоровлюються в санаторно-курортних закладах, за рахунок більш ефективного використання коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та залучення коштів застрахованих осіб.

Вивчити питання щодо збільшення заробітної плати працівників, що дасть їм можливість самостійно придбавати путівки на санаторно-курортне лікування, за рахунок зменшення нарахувань на фонди заробітної плати з цією метою.

4.2. Проводити щороку у ІІ-ІІІ кварталах консультації та переговори щодо розмірів страхових внесків на всі види загальнообов'язкового державного соціального страхування і вносити узгоджені пропозиції для затвердження їх Верховною Радою України.

Пропозиції щодо перерозподілу структури страхових внесків до фондів соціального страхування між роботодавцями та застрахованими працівниками або їх підвищення вносяться до Верховної Ради України лише за погодженням із Стороною профспілок та всеукраїнськими об’єднаннями організацій роботодавців і підприємців, які є суб’єктами Угоди.

4.3. Щороку при формуванні Державного бюджету України та бюджету Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності передбачати кошти для оздоровлення дітей, часткове фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл та проведенняпозашкільної роботи відповідно до законодавства.

4.4. Сприяти запровадженню недержавного пенсійного забезпечення шляхом розроблення програм недержавного пенсійного забезпечення працівників підприємств з внесенням відповідних змін до колективних договорів, проведення системних цілеспрямованих державних кампаній для роз’яснення населенню та роботодавцям питання щодо необхідності їх участі у недержавному пенсійному забезпеченні як одному з основних елементів системи соціального захисту населення.

4.5. Вживати заходів для поліпшення умов доступу осіб з обмеженими фізичними і розумовими можливостями до послуг, що надаються установами та організаціями соціальної інфраструктури.

4.6. Рекомендувати передбачати включення під час укладання галузевих, регіональних угод та колективних договорів зобов’язань щодо соціального захисту ветеранів праці та людей похилого віку.

4.7. Опрацювати пропозиції щодо диференційованого підходу до визначення соціального нормативу для вагітних жінок, який передбачає додаткові витрати на підвищення рівня калорійності, вітамінізації харчування, на додаткове медичне обслуговування, непродовольчі товари, транспортні послуги.

Кабінет Міністрів України зобов’язується:

4.8. Подавати Стороні профспілок та всеукраїнським об’єднанням організацій роботодавців і підприємців, які є суб’єктами Угоди, інформацію про:

фактичну величину прожиткового мінімуму на одну особу на місяць та для осіб, які належать до основних соціальних і демографічних груп населення в цілому по Україні та в розрізі регіонів - щомісяця;

основні показники рівня життя населення та бідності - щокварталу.

4.9. Приймати за погодженням із Стороною профспілок відповідно до Угоди рішення про зміну діючих тарифів і норм для населення, які затверджуються центральними органами виконавчої влади відповідно до їх повноважень (на електроенергію, газ, послуги транспорту і зв’язку), а також порядок і норми надання субсидій на житлово-комунальні послуги.

4.10. Не допускати подання на розгляд Верховної Ради України та прийняття Кабінетом Міністрів України, іншими органами виконавчої влади рішень щодо фінансування державних витрат за рахунок коштів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування.

4.11. Не допускати зниження рівня діючого пенсійного забезпечення, зменшення обсягів існуючих державних соціальних пільг, компенсацій, доплат і допомоги без відшкодування втрачених доходів, передбачених законодавством на час підписання Угоди, та забезпечити їх подальше підвищення під час внесення змін до Законів України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” та “Про правовий режим територій, що зазнали радіоактивного забруднення, внаслідок Чорнобильської катастрофи”.

4.12. Визначати щороку до 1 липня величину (розмір) прожиткового мінімуму на відповідний рік за погодженням із Стороною профспілок та всеукраїнськими об’єднаннями організацій роботодавців і підприємців, які є суб’єктами Угоди.

4.13. Під час розроблення проектів законодавчих та нормативно-правових актів у сфері загальнообов'язкового державного соціального страхування та недержавного пенсійного забезпечення, в тому числі щодо зміни об'єкта страхування, умов забезпечення, інших правових чи організаційних питань забезпечувати їх попередній розгляд і узгодження із Стороною профспілок та всеукраїнськими об'єднаннями організацій роботодавців і підприємців, які є суб’єктами Угоди.

4.14. Щороку під час розроблення законопроекту про Державний бюджет України передбачати:

а) кошти на підтримку невиробничої сфери УТОГ і УТОС та на забезпечення житлом інвалідів із слуху та зору;

б) субвенції (дотації) місцевим бюджетам на здешевлення підприємствам житлово-комунального господарства вартості газу та електроенергії до розміру цін (тарифів), установлених для населення, в частині обсягу послуг, що надаються населенню;

в) видатки на фінансування виплати компенсацій і допомоги відповідно до вимог Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”.

4.15. Розробити та затвердити Методику обчислення сукупного доходу сім'ї, що застосовується для призначення державної соціальної допомоги, без урахування в ньому сум сплачених податків та внесків до фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування та визначити за участю соціальних партнерів можливості її запровадження у 2009 році.

4.16. Розробити рекомендації щодо формування в місцевих бюджетах коштів на відшкодування втрат підприємств, що пов’язані із затвердженням цін і тарифів на житлово-комунальні послуги, послуги транспорту нижчими від розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво.

4.17. Забезпечувати своєчасне перерахування субвенцій державного бюджету місцевим бюджетам для відшкодування фактичних видатків за надані населенню пільги та субсидії на оплату житлово-комунальних послуг та компенсацію пільгового проїзду окремих категорій громадян.

Протягом 2008 року затвердити норми проїзду пільгових категорій населення у громадському транспорті та визначити порядок їх обліку.

4.18. Протягом 2008 року підготувати та внести на розгляд Верховної Ради України:

4.18.1. законодавчі пропозиції щодо:

а) відміни показника “рівень забезпечення прожиткового мінімуму” при визначенні права на надання та розмірів соціальної допомоги, замість якого використовувати базовий державний соціальний стандарт – прожитковий мінімум;

б) здійснення повного розмежування фінансування Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття та органів Державного центру зайнятості України з метою недопущення утримання апарату Державного центру зайнятості за рахунок страхових коштів;

в) перегляду величини оцінки одного року страхового стажу з метою забезпечення справедливої диференціації розміру пенсій. Зокрема, з 1 жовтня 2008 р. забезпечити величину оцінки одного року страхового стажу для призначення пенсій у розмірі 1,35 відсотка.

4.18.2. проект Державної програми забезпечення доступним житлом населення з різним рівнем доходів.

4.19. Провести у 2008 році консультації із Стороною профспілок та всеукраїнськими об’єднаннями організацій роботодавців і підприємців, які є суб’єктами Угоди, і розробити пропозиції щодо вдосконалення системи адресної підтримки малозабезпечених верств населення шляхом надання субсидій для оплати житлово-комунальних послуг.

4.20. До 1 липня 2008 р. розробити механізм обчислення категорій громадян, яким надаються пільги на проїзд у пасажирському міському транспорті, та порядок розрахунків втрат транспортних підприємств від пільгових перевезень.

4.21. До 2009 року за участю Сторони профспілок та всеукраїнських об’єднань організацій роботодавців і підприємців, які є суб’єктами Угоди, вивчити питання щодо ратифікації Україною Європейського кодексу соціального забезпечення, Конвенції МОП № 102 “Про мінімальні норми соціального забезпечення”, Конвенції МОП № 117 “Про основні цілі та норми соціальної політики” та внести відповідні законопроекти до Верховної Ради України за умови погодження їх із сторонами соціального діалогу.

4.22. До 1 липня 2008 р. за участю Сторони профспілок та всеукраїнських об’єднань організацій роботодавців і підприємців, які є суб’єктами Угоди, розробити та подати до Верховної Ради України пропозиції щодо внесення змін до законів з питань загальнообов’язкового державного соціального страхування щодо скасування норм, які передбачають залучення коштів страхових фондів на фінансування невластивих їм витрат, не мають профілактичної спрямованості, та не передбачають скорочення страхових випадків у відповідній сфері страхування.

4.23. У 2008 році за участю Сторони профспілок та всеукраїнських об’єднань організацій роботодавців і підприємців, які є суб’єктами Угоди, провести консультації і розробити пропозиції щодо вдосконалення законодавства з питань працевлаштування осіб, не здатних на рівних конкурувати на ринку праці, в тому числі осіб з обмеженими фізичними можливостями.

4.24. Вносити зміни до Методики визначення прожиткового мінімуму на одну особу та для осіб, які належать до основних соціальних і демографічних груп населення, за погодженням із Стороною профспілок та всеукраїнськими об’єднаннями організацій роботодавців і підприємців, які є суб’єктами Угоди.

4.25. До 1 червня 2008 р. за участю Сторони профспілок та всеукраїнських об’єднань організацій роботодавців і підприємців, які є суб’єктами Угоди, підготувати пропозиції щодо удосконалення методології формування прожиткового мінімуму відповідно до законодавства та з урахуванням міжнародних стандартів і внести їх на розгляд тристоронньої експертної комісії.

Висновки і пропозиції експертної комісії врахувати при визначенні величини прожиткового мінімуму під час формування проекту Державного бюджету України на 2009 рік.

4.26. До 1 січня 2009 р. провести актуарні розрахунки щодо можливості забезпечення для застрахованих осіб:

а) відшкодування заробітної плати за рахунок страхових виплат у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування до 2009 року на рівні не менш як:

на випадок безробіття – 45 відсотків;

за віком, по інвалідності, у зв’язку з втратою годувальника – 40 відсотків;

для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку – 45 відсотків;

б) мінімальних гарантій матеріального забезпечення на випадок безробіття та для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку на рівні не менш як:

з 2009 року – 75 відсотків прожиткового мінімуму;

з 2010 року – 100 відсотків прожиткового мінімуму.

4.27. Проекти рішень про внесення змін до законів та інших нормативно-правових актів стосовно пільг, які надаються громадянам, погоджувати із Стороною профспілок та всеукраїнськими об’єднаннями організацій роботодавців і підприємців, які є суб’єктами Угоди.


Читайте також:

  1. Cплата єдиного соціального внеску - 2013
  2. II. Поняття соціального процесу.
  3. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  4. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  5. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  6. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  7. Акустичні засоби|кошти| захисту
  8. Аналіз, звітність і аудит у сфері праці
  9. Аудит у сфері праці
  10. Аутсорсинг у сфері інформаційних технологій
  11. Базові напрями організації захисту інформації ІКСМ.
  12. Банк (філія) - учасник СЕП не має права передавати засоби захисту інформації іншій установі.




Переглядів: 636

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Охорона праці та здоров’я, умови праці та відпочинку | ІІ. У сфері задоволення духовних потреб людини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.