МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тракторів МТЗ всіх модифікаційВантажопідйомність причепів і час пробігу
Час організаційно-технічного обслуговування транспортного засобу включає затрати праці на зважування вантажів і оформлення документації на них, усунення дрібних неполадок, очищення кузова, підтяжку кріплень та ін. Час на відпочинок і задоволення особистих потреб досить часто на транспортних роботах суміщають з навантаженням і розвантаженням, особливо якщо останні виконуються вручну. Розрахунки норм праці на транспортних роботах можна здійснювати як за матеріалами спостереження, так і за збірниками типових норм. У цих збірниках норми праці диференціюються залежно від способів вантажно-розвантажувальних робіт і типів дорожніх умов. Норми часу на вантажі різних класів коригуються на поправочні коефіцієнти. Для вантажів І класу такий коефіцієнт дорівнює 1, для II класу – 1,25, III і IV класів – 1,66 і 2 відповідно. Незалежно від способів розрахунку, норми виробітку на транспортних роботах (Ям) розраховують за формулою: де Тр – розрахунковий час одного рейсу, год; Q – фактична вантажопідйомність транспортного засобу, т. Якщо обсяг перевезень визначають в тонно-кілометрах, формула набуває вигляду: де L – середня віддаль перевезення, км. Тривалість одного рейсу де tр, tн, tрз, tзв, tув – час відповідно перебування транспортного засобу в русі, навантаження, розвантаження, зважування й оформлення документів, ув'язку вантажів. Розрахункова тривалість рейсу де Vсер – середня швидкість руху транспортних засобів, км/год. Середня швидкість руху транспортних засобів з вантажем і без вантажу (Vсер), км/год: де Vв – швидкість руху з вантажем; Vбв – швидкість руху без вантажу. Норму праці на транспортних роботах можна визначити також за нормативами часу в розрахунку на 1 ткм і 1 т навантаження й розвантаження. При цьому норматив часу на 1 ткм Звідси норма виробітку транспортних засобів через згадані вище нормативи розраховується за наступною формулою: де tткм, tпр – нормативи часу відповідно пробігу в розрахунку на 1 ткм та на навантаження-розвантаження 1 т вантажу. Наведемо приклад розрахунку норми виробітку на транспортних роботах. Трактором ЮМЗ-6А в агрегаті з причепом 2ПТС-4м транспортували гній па поле. Вантаж І класу. Вантажили за допомогою ТЛ-3. За даними трьох спостережень, фактичний середній виробіток транспортного агрегату становив 19,8 т. Відстань перевозу – 4,6 км, швидкість руху із вантажем – 10 км/год, без вантажу – 18 км/год. Для розрахунку часу одного рейсу визначимо спершу середню швидкість руху транспортного засобу За даними спостережень середній час під'їзду під навантаження становить 1,6 хв; час навантаження – 12 хв, час розвантаження – 4,5 хв. Звідси розрахунковий час одного рейсу З урахуванням цього змінна норма виробітку на транспортуванні гною Таким чином, норма виробітку тракторно-транснортного агрегату може бути збільшена до 25,6 т, що на 29,3% вище за фактичну. Практично механізатор за рахунок усунення непродуктивних витрат робочого часу зможе виконувати додаткові рейси, тобто не 5, а 6 рейсів за зміну. Норму праці можна визначити і за допомогою нормативу часу на 1 ткм: Норматив часу на вантажно-розвантажувальні роботи з розрахунку 1 т дорівнює 4,6 хв. Виходячи з цих даних, норма виробітку також становитиме 25,6 т за зміну. В обох випадках час на відпочинок поєднується із часом навантажувальних робіт. Витрати пального на транспортні роботи: де qв, qбв, qз, – годинні затрати пального за час руху відповідно з вантажем, без вантажу та на зупинках; Тв, Т6в, Тз – час руху агрегату відповідно з вантажем, без вантажу та на зупинках. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|