МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тракторів МТЗ всіх модифікаційВантажопідйомність причепів і час пробігу
Час організаційно-технічного обслуговування транспортного засобу включає затрати праці на зважування вантажів і оформлення документації на них, усунення дрібних неполадок, очищення кузова, підтяжку кріплень та ін. Час на відпочинок і задоволення особистих потреб досить часто на транспортних роботах суміщають з навантаженням і розвантаженням, особливо якщо останні виконуються вручну. Розрахунки норм праці на транспортних роботах можна здійснювати як за матеріалами спостереження, так і за збірниками типових норм. У цих збірниках норми праці диференціюються залежно від способів вантажно-розвантажувальних робіт і типів дорожніх умов. Норми часу на вантажі різних класів коригуються на поправочні коефіцієнти. Для вантажів І класу такий коефіцієнт дорівнює 1, для II класу – 1,25, III і IV класів – 1,66 і 2 відповідно. Незалежно від способів розрахунку, норми виробітку на транспортних роботах (Ям) розраховують за формулою: де Тр – розрахунковий час одного рейсу, год; Q – фактична вантажопідйомність транспортного засобу, т. Якщо обсяг перевезень визначають в тонно-кілометрах, формула набуває вигляду: де L – середня віддаль перевезення, км. Тривалість одного рейсу де tр, tн, tрз, tзв, tув – час відповідно перебування транспортного засобу в русі, навантаження, розвантаження, зважування й оформлення документів, ув'язку вантажів. Розрахункова тривалість рейсу де Vсер – середня швидкість руху транспортних засобів, км/год. Середня швидкість руху транспортних засобів з вантажем і без вантажу (Vсер), км/год: де Vв – швидкість руху з вантажем; Vбв – швидкість руху без вантажу. Норму праці на транспортних роботах можна визначити також за нормативами часу в розрахунку на 1 ткм і 1 т навантаження й розвантаження. При цьому норматив часу на 1 ткм Звідси норма виробітку транспортних засобів через згадані вище нормативи розраховується за наступною формулою: де tткм, tпр – нормативи часу відповідно пробігу в розрахунку на 1 ткм та на навантаження-розвантаження 1 т вантажу. Наведемо приклад розрахунку норми виробітку на транспортних роботах. Трактором ЮМЗ-6А в агрегаті з причепом 2ПТС-4м транспортували гній па поле. Вантаж І класу. Вантажили за допомогою ТЛ-3. За даними трьох спостережень, фактичний середній виробіток транспортного агрегату становив 19,8 т. Відстань перевозу – 4,6 км, швидкість руху із вантажем – 10 км/год, без вантажу – 18 км/год. Для розрахунку часу одного рейсу визначимо спершу середню швидкість руху транспортного засобу За даними спостережень середній час під'їзду під навантаження становить 1,6 хв; час навантаження – 12 хв, час розвантаження – 4,5 хв. Звідси розрахунковий час одного рейсу З урахуванням цього змінна норма виробітку на транспортуванні гною Таким чином, норма виробітку тракторно-транснортного агрегату може бути збільшена до 25,6 т, що на 29,3% вище за фактичну. Практично механізатор за рахунок усунення непродуктивних витрат робочого часу зможе виконувати додаткові рейси, тобто не 5, а 6 рейсів за зміну. Норму праці можна визначити і за допомогою нормативу часу на 1 ткм: Норматив часу на вантажно-розвантажувальні роботи з розрахунку 1 т дорівнює 4,6 хв. Виходячи з цих даних, норма виробітку також становитиме 25,6 т за зміну. В обох випадках час на відпочинок поєднується із часом навантажувальних робіт. Витрати пального на транспортні роботи: де qв, qбв, qз, – годинні затрати пального за час руху відповідно з вантажем, без вантажу та на зупинках; Тв, Т6в, Тз – час руху агрегату відповідно з вантажем, без вантажу та на зупинках. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|