МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Навчання|навчання| і самонавчання. Адаптація і навчанняГіпотеза компактності
Під компактною множиною|множиною| розуміються деякі|якісь| "згустки" точок|точок| в просторі|простір-час| зображень, передбачаючи|припускати|, що між цими згустками існують розрядки, що розділяють їх. Сама гіпотеза компактності перетворилася на ознаку можливості|спроможності| задовільного вирішення завдань|задач| розпізнавання. Формулювання гіпотези компактності підводить впритул до поняття абстрактного образу|зображення|. Якщо координати простору|простір-час| вибирати випадково, то і зображення в ньому будуть розподілені випадково. Тому відповідно до гіпотези компактності множині об'єктів, яким в абстрактному просторі|простір-час| відповідає компактна множина точок|точок|, розумно назвати|накликати| абстрактними образами|зображеннями| даного простору|простір-час|.
|навчання| Всі картинки, представлені|уявляти| на Рис. 1, характеризують задачі|задачу| навчання|навчання|. У кожному з цих завдань|задач| задається декілька прикладів|зразків| (повчальна послідовність) правильно вирішених завдань|задач|. Якби вдалося помітити деяку|якусь| загальну властивість, не залежну ні від природи образів|зображень|, ні від їх зображень, а що визначає лише їх здібність до роздільності, то разом і|поряд з|з звичайним|звичним| задачами навчання|навчання| розпізнаванню, з використанням інформації про приналежність кожного об'єкту з|із| навчальної послідовності тому або іншому образу|зображенню| можна було б поставити інше класифікаційне завдання|задачу| – навчання|навчання| без вчителя|учителя|. Процесом самонавчання деякої системи називається такий процес, в результаті|внаслідок| якого ця система без підказки вчителя|учителя| набуває|придбаває| здібності до вироблення однакових реакцій на зображення об'єктів одного і того ж образу|зображення| і різних реакцій на зображення різних образів|зображень|. Роль вчителя|учителя| при цьому полягає лише в підказці системі деякої об'єктивної властивості, що однакової для всіх образів|зображень| і визначає здібність до розділення|поділу| множини об'єктів на образи|зображення|. Виявляється|опиняється|, такою об'єктивною властивістю є властивість компактності образів|зображень|. Взаємне розташування точок|точок| у вибраному просторі|простір-час| вже містить|утримує| інформацію про те, як слід розділити множина точок|точок|. Ця інформація і визначає ту властивість роздільності образів|зображень|, яке виявляється|опиняється| достатнім для самонавчання системи розпізнаванню образів|зображень|. Більшість відомих алгоритмів самонавчання здатні|здібні| виділяти лише|тільки| абстрактні образи|зображення|, тобто компактна множина|множина| в заданих просторах|простір-час|. Відмінність між ними полягає|перебуває|, мабуть|очевидно|, у формалізації поняття компактності. Навчанням|навчанням| зазвичай|звично| називають процес вироблення в деякій системі тієї або іншої реакції на групи зовнішніх ідентичних сигналів шляхом багатократної|багаторазової| дії на систему зовнішнього коректування. Таке зовнішнє коректування у навчанні|навчанні| прийнято називати "заохоченнями" і "покараннями|наказаннями|". Механізм генерації цього коректування практично повністю|цілком| визначає алгоритм навчання|навчання|. Самонавчання відрізняється від навчання|навчання| тим, що тут додаткова інформація про вірність реакції системі не повідомляється. Адаптація – це процес зміни параметрів і структури системи, а можливо, і дій, що управляють, на основі поточної інформації з метою досягнення певного стану|статку| системи при початковій невизначеності і умовах роботи, що змінюються. Навчання|навчання| – це процес, в результаті|внаслідок| якого система поступово набуває|придбаває| здатності|здібності| відповідати потрібними реакціями на визначених сукупності зовнішніх дій, а адаптація – це підстроювання параметрів і структури системи з метою досягнення необхідної якості управління в умовах безперервних змін зовнішніх умов. Читайте також:
|
||||||||
|