МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПРИНЦИПИ КЛАСИФІКАЦІЇ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ
Розпізнаванням образів|зображень| називаються задачі|задачі| побудови|шикування| і вживання|застосування| формальних операцій над числовими або символьними відображеннями об'єктів реального або ідеального світу|миру|, результати вирішення яких відображають|відбивають| стосунки еквівалентності між цими об'єктами. Стосунки еквівалентності виражають|виказують| приналежність оцінюваних об'єктів до яких-небудь класів, що розглядаються|розглядують| як самостійні семантичні одиниці. Різні автори (Барабаш Ю.Л. [15], Васильев В.І. [26], Горелік А.Л., Ськріпкин в.а. [37], Дуда Р., Харт П. [45], Кузін Л.Т. [60], Перегудов Ф.І., Тарасенко Ф.П. [99], Темников Ф.Е. [121], Ту Дж., Гонсалес Р. [145], Уїнстон П. [126], Фе До. [130], Ципкин Я.З. [133] і ін.) дають різну топологіяю методів розпізнавання образів|зображень|. Одні автори розрізняють параметричні, непараметричні і евристичні методи, інші - виділяють групи методів, виходячи з шкіл, що історично склалися, і напрямів|направлень| в даної області. Наприклад, використовується наступна|слідуюча| топологія методів розпізнавання образів|зображень|: методи, засновані на принципі розділення|поділу|; статистичні методи; методи, побудовані|спорудити| на основі “потенційних функцій”; методи обчислення|підрахунку| оцінок (голосування); методи, засновані на численних|обчисленні| висловах|висловлювань|, зокрема на апараті алгебри логіки. Подібна топологія методів розпізнавання з тією або іншою мірою деталізації зустрічається в багатьох роботах по розпізнаванню. В той же час відомі топології не враховують одну дуже істотну характеристику, яка відображає специфіку способу представлення знань про наочної областіза допомогою якого-небудь формального алгоритму розпізнавання образів. Д.А.Поспелов (1990) виділяє два основні способи представлення знань: 1. Інтенсіональне представлення|подання| - у вигляді схеми зв'язків між атрибутами (ознаками). 2. Екстенсіональна представлення |подання| - за допомогою конкретних фактів (об'єкти, приклади|зразки|). Інтенсіональне представлення |подання|фіксують закономірності і зв'язки, якими пояснюється|тлумачить| структура даних. Стосовно діагностичних завдань|задач| така фіксація полягає у визначенні операцій над атрибутами (ознаками) об'єктів, що призводять|приводять| до необхідного діагностичного результату. Інтенсіональні представлення|подання| реалізуються за допомогою операцій над значеннями атрибутів і не передбачають|припускають| виконання|добутку| операцій над конкретними інформаційними фактами (об'єктами). У свою чергу|в свою чергу|, екстенсіональні| представлення знань пов'язані з описом і фіксацією конкретних об'єктів з|із| наочної|предметної| області і реалізуються в операціях, елементами яких служать об'єкти як цілісні системи. Описані вище два фундаментальні способи представлення знань дозволяють запропонувати наступну|слідуючу| класифікацію методів розпізнавання образів|зображень|: Інтенсіональні методи розпізнавання образів - методи, що засновані на операціях з ознаками. Екстенсіональні методи розпізнавання образів - методи, що засновані на операціях з об'єктами. Читайте також:
|
||||||||
|