Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Послідовність виконання наукових досліджень

Методи наукових досліджень у ТіМФВ.

Творчий підхід до навчання і виховання, вимоги до підготовки фахівців з вищою освітою, необхідність накопичення навчальних курсів науковими даними - все це впливає на зміст наукової підготовки студентів.

Існують терміни якими визначають певну різновидність досліджень. Так говорять про методичну роботу, науково-методичну, науково-дослідну.

Науковість будь-якого дослідження визначається не видом дослідження, а виконанням вимог які висуваються до наукової роботи. Термін “дослідження” - наукове бачення з метою пізнання (уважне пізнання з чим небудь).

Методи дослідження - шлях отримання даних. Будь яке дослідження повинно мати ряд етапів. Зв’язок етапів, їх порядковість можуть бути відображені в схемі побудови досліджень. Кожний етап має свої відносно самостійні завдання які вирішуються послідовно, а інколи і одночасно.

Логіка теоретичного дослідження вимагає визначений порядок в побудові з послідовним виконанням дослідницьких процедур, спрямованих на отримання нового наукового знання або уточнення і доповнення вже існуючого.

Етапи або стадії виконання досліджень:

1. Визначення проблеми дослідження яка має актуальне життєве значення, відповідає об’єктивним потребам розвитку педагогічної теорії і практики, спрямована на розв’язання того завдання, яке наукою ще не розв’язане.

2. Ґрунтовне всебічне і глибоке вивчення вже встановлених наукою фактів, положень і висновків з проблем досліджень.

3. Формулювання гіпотези тобто наукового припущення (в ході дослідження гіпотеза іноді змінюється).

4. Нагромадження і фіксація нових фактичних матеріалів з проблеми, практична дослідна їх перевірка.

5. Теоретична обробка даних.

6. Оформлення результатів дослідження, їх пропаганда і впровадження в життя.

Вияв проблемної ситуації, постановка проблеми, формування робочої гіпотези. Виявити проблему - це значить знайти джерело проблеми яка належить науковим дослідженням.

Вибір теми (тема повинна бути актуальною, не можна нав’язувати тему, слід при виборі теми враховувати свої можливості, інтереси, рівень теоретичних знань).

Визначення завдань (завдань повинно бути декілька, кожне завдання повинно відображати ідею наукової роботи, розкривати ту сторону теми яка буде вивчатись). Кожне завдання повинно мати вирішення і відображатись в висновках.

Формулювання теми - це візитна картка роботи. Назва повинна бути лаконічна і відображати суть наукової роботи.

Розробка гіпотези (предмет дослідження). Джерела розробки гіпотези: узагальнення педагогічного досвіду; аналіз наукових фактів; подальший розвиток наукових теорій;

· гіпотеза повинна пояснювати коло аналогічних питань які становлять сутність вивчаючого явища;

· гіпотеза не повинна бути протиріччям вже встановлених наукових фактів;

· гіпотеза повинна бути проста.

План дослідження (програма дій). Послідовність, поетапність у проведенні наукових досліджень - доконечна умова їх успіху. Однак слід враховувати, що логіка кожного окремого дослідження залежить від його окремого змісту. Тому вказані етапи або стадії дослідження мають певною мірою умовний характер, вони тісно переплітаються між собою і характеризуються постійними взаємними переходами. У багатьох випадках різні етапи дослідження здійснюються одночасно, але завжди при домінуючій ролі одного з них.


Читайте також:

  1. III. Виконання бюджету
  2. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  5. V. Етичні правила психологічних досліджень
  6. Аксіоматизація знань та причинні зв'язки у методології наукових досліджень
  7. Аналіз останніх досліджень та публікацій.
  8. Аналізу соціальної взаємодії присвячено чимало наукових теорій.
  9. Анотування і реферування наукових текстів
  10. Аудит витрат на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг
  11. БАЖАННЯ і НАМІРИ - це миттєво виникаючі і досить часто змінюють один одного мотиваційні суб'єктивні стани, що відповідають змінюваних умов виконання дії.
  12. Безпека виконання робіт.




Переглядів: 1251

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Базові поняття теорії і методики фізичного виховання. | Основні завдання фізичного виховання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.