МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Основні завдання фізичного виховання.Умови функціонування СФВ 1. Перша і головна умова – бажання реалізувати свої права на фізичний та духовний розвиток, які передбачені Законом України “Про фізичну культуру і спорт”. 2. Другою такою умовою є належна матеріально-технічна база та фінансове забезпечення галузі. 3. Третя визначна умова – забезпечення галузі “Фізична культура і спорт” висококваліфікованими фахівцями – професіоналами.
Будь-яка усвідомлена діяльність можлива лише за умови чіткого визначення її мети. Мета – це очікуваний результат діяльності, до якого прагне людина.
Мета реалізується шляхом її конкретизації в цілому комплексі послідовних, тісно взаємопов’язаних завдань. У процесі фізичного виховання вирішується багато завдань, але всі вони можуть бути умовно об’єднані у три групи: освітні, оздоровчі та виховні. Освітні завдання Ця група специфічних завдань, що вирішуються у процесі фізичного виховання, полягає в тому, щоб: v зробити надбанням кожного базові науково-практичні знання, нагромаджені у сфері фізичної культури; v забезпечити раціональне формування індивідуального фонду рухових вмінь і навичок, необхідних у житті, та довести їх до необхідного рівня досконалості; v навчити кожного застосовувати набуті знання і навички у повсякденному житті з метою самовдосконалення. Вирішення освітніх завдань спрямовано на одержання максимального ефекту від занять фізичними вправами в напрямку їх впливу на фізичну і духовну сферу людини, її здоров’я та творче довголіття.
Оздоровчі завдання Група оздоровчих завдань спрямована на: ◙ забезпечення оптимального розвитку властивих людині фізичних якостей і на їх основі вдосконалення фізичного розвитку; ◙ зміцнення і збереження здоров’я; ◙ удосконалення будови тіла і формування постави; ◙ забезпечення творчого довголіття як наслідок вирішення попередніх завдань. Виховні завдання Вирішення виховних завдань передбачає: v розвиток інтелекту й утвердження життєвого оптимізму (під впливом занять фізичними вправами розвивається рухова, слухова, зорова пам’ять, спостережливість і увага); v патріотичне та моральне загартування молоді, виховання волі (про можливість патріотичного виховання у процесі занять фізичними вправами свідчить діяльність спортивно-просвітницьких товариств і організацій Східної Галичини на початку ХХ століття); v виховання любові до праці (забезпечуючи підвищення функціональних можливостей організму, фізичне виховання створює найважливіші передумови високої працездатності для всіх видів праці); v розширення сфери естетичного впливу навколишнього середовища на особу (фізичне виховання розширює сферу естетичного впливу навколишнього середовища на особу. Суть естетики розкривається у красі людських вчинків і взаємостосунків). Читайте також:
|
||||||||
|