Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Техніка фізичних вправ. Параметри техніки.

Рис. 1. Значення фізичних вправ

 

Оздоровче значення фізичних вправ полягає у тому, що вони:

v сприяють гармонійному розвитку форм і функцій організму людини;

v зміцнюють здоров’я;

v загартовують організм;

v підвищують фізичну і розумову працездатність;

v удосконалюють будову тіла і формують правильну поставу;

v вирішують завдання фізичної рекреації та реабілітації.

 

Освітнє значення фізичних вправ полягає у тому, що вони:

v надають знання про їх вплив на організм людини;

v формують рухові вміння і навички;

v розвивають фізичні якості.

 

Виховне значення фізичних вправ полягає у тому, що вони:

v виховують моральні та вольові якості;

v виховують інтерес, переконання до їх систематичного виконання на користь здоров’я людини.

 

Фізичні вправи – основний засіб у фізичному вихованні. Фізичні вправи насамперед необхідні для поліпшення здоров’я. Наприклад, загальновизнано важливе їх значення у попередженні відхилень у фізичному розвитку та анатомо-фізіологічних порушень опорно-рухового апарату людини, велика роль у виявленні неспецифічних захворювань дихальної системи, порушень обміну речовин, розладів травлення. Фізична культура є істотним чинником профілактики неврозів. Особливо важлива профілактична роль фізичної культури у період росту організму. Вона сприяє формуванню дитячого організму, попередженню порушень постави та деформації хребта. У дослідженнях науковців встановлено, що діти, які займаються спортом, значно менше хворіють на ангіну, легеневі хвороби, ревматизм, інфекційні неспецифічні артрити тощо, ніж діти, які ним не займаються.

 

 

2. Класифікація фізичних вправ.

 

Класифікація – це системно узгоджена побудова (структуризація) певних процесів, явищ, предметів на підставі певних критеріїв.

Класифікація фізичних вправ передбачає розподіл їх на взаємопов’язані групи за спільними ознаками. Єдиної загальної класифікації фізичних вправ немає і не може бути, оскільки кожна фізична вправа має не одну, а декілька характерних ознак. В сучасній теорії фізичного виховання найбільш науково-обґрунтовані для практичного застосування класифікації фізичних вправ за такими ознаками.

1. Класифікація фізичних вправ за певними ознаками впливу на прояв і розвиток фізичних якостей:

силові (передбачають подолання опору);

швидкісні (передбачають короткочасне виконання рухових дій з великою швидкістю);

швидкісно-силові (вимагають прояву великих зусиль за короткий час);

на витривалість (передбачають тривале виконання рухових дій без перерви);

на спритність (виконання вимагає координаційних дій);

на гнучкість (виконання з великою амплітудою);

на рівновагу (виконуються на обмеженій площі опори – на підвищенні).

2. Класифікація фізичних вправ за їх значенням для вирішення освітніх завдань:

─ основні (змагальні);

─ підготовчі;

─ підвідні.

3. Класифікація фізичних вправ за їх значенням для розвитку груп м’язів: вправи для м’язів рук, ніг, плечового поясу, тулуба, шиї тощо.

4. Класифікація фізичних вправ за видами спорту (гімнастичні, легкоатлетичні тощо).

 

Техніка фізичних вправ – це способи виконання рухової дії, за допомогою яких рухове завдання виконується з найбільшою ефективністю.

Техніка фізичних вправ постійно розвивається: удосконалюється звична техніка, іноді відмирають старі способи, народжуються нові.

Техніка фізичних вправ складається з певних компонентів і має певні фази (рис. 2).

 

 
 

 

 



Читайте також:

  1. IV. Агротехніка квітково-декоративних рослин відкритого грунту.
  2. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  3. Агротехніка вирощування сіянців модрини
  4. Агротехніка вирощування сіянців ялини
  5. АДАПТАЦІЯ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ ТА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ОРГАНІЗМУ ДО ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ
  6. Аналітичні параметри
  7. Аналітичні параметри
  8. АНТИЧНА НАУКА І ТЕХНІКА
  9. Артеріальний пульс, основні параметри
  10. Архаїчна техніка
  11. Безготівкові розрахунки фізичних осіб розрахунковими чеками
  12. Будова, характеристики і параметри біполярного транзистора




Переглядів: 883

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні завдання фізичного виховання. | Методи фізичного виховання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.