Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні типи ринків

Типи конкуренції в каналах розповсюдження та їхня характеристика

 

 

 


Витрати на нові основні фонди
Фіксовані витрати, які пов’язані зі входом в нову галузь
Звичка споживачів до марки товару
Економіка масштабів виробництва
Відсутність досвіду виробництва даного виду продукту

 

 

 

 

 


Тип ринку Кількість підприємств Тип продукту Контроль над ціною Умови (бар’єри) входу/виходу на ринок
Чиста конкуренція Дуже багато Стандартизований Відсутній Досить легкі, бар’ри відсутні
Чиста монополія Одне Унікальний Значний Вход/вихід блокований
Монополістична конкуренція Багато Диференційований Певний, проте у досить вузьких рамках Порівняно доступні
Олігополія Декілька Стандартизований або диференційований Обмежений взаємозалежністю, значний при таємній домовленості Наявність вагомих перепон

1. Гнучкість у виборі типу роздрібного підприємства і місця розташування, а також у розробці стратегії. 2. Оскільки незалежні роздрібні торговці керують лише одним торговельним підприємством, то можуть утримувати на одному рівні витрати на орендні платежі, обладнання, оплату праці працівників і запаси товарів. 3. Немає дублювання функцій персоналу. Всі обов’язки працівників магазину визначені чітко і ясно.

 

 


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  3. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  4. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  5. Артеріальний пульс, основні параметри
  6. Банківська система та її основні функції
  7. Біржові товари і основні види товарних бірж. Принципи товарних бірж.
  8. Будова й основні елементи машини
  9. Будова оптоволокна та основні фізичні явища в оптоволокні.
  10. Бюджетування (основні поняття, механізм).
  11. Валютний ринок, основи його функціонування. Основні види валютних операцій
  12. Варіатори та їхні основні параметри




Переглядів: 1042

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ЗБУТОВОГО КАНАЛУ ТОВАРОВИРОБНИКОМ | План семінару

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.