Типи конкуренції в каналах розповсюдження та їхня характеристика
Витрати на нові основні фонди
Фіксовані витрати, які пов’язані зі входом в нову галузь
Звичка споживачів до марки товару
Економіка масштабів виробництва
Відсутність досвіду виробництва даного виду продукту
Тип ринку
Кількість підприємств
Тип продукту
Контроль над ціною
Умови (бар’єри) входу/виходу на ринок
Чиста конкуренція
Дуже багато
Стандартизований
Відсутній
Досить легкі, бар’ри відсутні
Чиста монополія
Одне
Унікальний
Значний
Вход/вихід блокований
Монополістична конкуренція
Багато
Диференційований
Певний, проте у досить вузьких рамках
Порівняно доступні
Олігополія
Декілька
Стандартизований або диференційований
Обмежений взаємозалежністю, значний при таємній домовленості
Наявність вагомих перепон
1. Гнучкість у виборі типу роздрібного підприємства і місця розташування, а також у розробці стратегії.
2. Оскільки незалежні роздрібні торговці керують лише одним торговельним підприємством, то можуть утримувати на одному рівні витрати на орендні платежі, обладнання, оплату праці працівників і запаси товарів.
3. Немає дублювання функцій персоналу. Всі обов’язки працівників магазину визначені чітко і ясно.