Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



План семінару

План

ТЕМА 2

Конкурентні переваги залежно від типу затрат споживача

Тип затрат споживача Шляхи набуття конкурентної переваги
    Ціна товару · Знизити ціну на конкретний товар · Знизити загальний рівень цін · Задіяти систему знижок для постійних клієнтів · Запровадити сезонні та святкові знижки
    Ціна проїзду · Вибрати місце розташування магазину максимально наближене до цільового споживача · Збільшити кількість магазинів в мережі · Запровадити безкоштовний проїзд до магазину
Затрати часу на пошук необхідного товару та місця його придбання · Підсилення реклами магазину та його асортименту · Позиціювання як магазину, де можна придбати абсолютно все · Інновації в області мерчандайзингу
    Емоційні затрати · Підвищення якості обслуговування за рахунок постійного тренінгу персоналу і контролю над його діями · Створення приємної атмосфери у торговій залі

 

ВПРОВАДЖЕННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ ТОВАРОВИРОБНИКАМИ ТА РОЗДРІБНИМИ ТОРГОВЕЛЬНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ

 

1. Основні завдання та функції мерчандайзерів та супервайзерів, їх місце в організаційній структурі підприємства.

2. Завдання та методи мерчандайзингу товаровиробників.

3. Завдання та методи мерчандайзингу роздрібного торговця.

4. Значення маркетингових досліджень в управлінні мерчандайзинговою діяльністю.

 

Рекомендована література:

ОСНОВНА:

ДОДАТКОВА:

Ключові поняття:мерчандайзер, торговельний візит, супервайзер, horeca, convenience, grocery, cash & carry.

 

1. Основні завдання та функції мерчандайзерів та супервайзерів.

2. Місце мерчандайзерів в організаційній структурі управління виробничого та торговельного підприємства.

3. Застосування мерчандайзингових інструментів як компроміс між роздрібними торговцями та товаровиробниками.

4. Відмінності цілей мерчандайзингу товаровиробника та роздрібного торговця. Узгодження цілей та уникнення конфліктів.

5. Значення маркетингових досліджень в управлінні мерчандайзинговою діяльністю.

6. Стимулювання персоналу магазину за впровадження та дотримання правил мерчандайзингу.


Читайте також:

  1. Запитання до семінару
  2. План семінару
  3. План семінару




Переглядів: 622

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні типи ринків | Основні завдання та функції мерчандайзерів та супервайзерів, їх місце в організаційній структурі підприємства.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.