Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






План семінару

План

ТЕМА 4

ВПЛИВ ЧУТТЄВИХ КОМПОНЕНТІВ НА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ПРО ПОКУПКУ

 

1. Основні принципи використання чуттєвих компонентів у магазині.

2. Вплив кольору на поведінку покупців.

3. Освітлення торгової зали різних типів магазинів.

4. Принципи розробки музикальних рішень та їх вплив на здійснення покупки у магазині.

 

Рекомендована література:

ОСНОВНА:

ДОДАТКОВА:

Ключові поняття:

 

1. Основні принципи використання чуттєвих компонентів у магазині.

2. Основні кольорові гамми, що застосовуються у магазинах різної спеціалізації. Підбір кольорових композицій в магазині. Вплив кольорових гам на поведінку покупців.

3. Способи освітлення торговельної зони магазину.

4. Освітлення торгової зали різних типів магазинів.

5. Створення настрою у покупця за допомогою освітлення.

6. Звуки та музика у мерчандайзингу. Принципи розробки музичних рішень та їх вплив на здійснення покупки у магазині.

7. Вплив запахів на придбання товарів у магазині. Помилки при застосуванні запахів у місцях продажу.

 


Читайте також:

  1. Запитання до семінару
  2. План семінару
  3. План семінару




Переглядів: 590

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Спонсорство | Основні принципи використання чуттєвих компонентів у магазині.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.