ВПЛИВ ЧУТТЄВИХ КОМПОНЕНТІВ НА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ПРО ПОКУПКУ
1. Основні принципи використання чуттєвих компонентів у магазині.
2. Вплив кольору на поведінку покупців.
3. Освітлення торгової зали різних типів магазинів.
4. Принципи розробки музикальних рішень та їх вплив на здійснення покупки у магазині.
Рекомендована література:
ОСНОВНА:
ДОДАТКОВА:
Ключові поняття:
1. Основні принципи використання чуттєвих компонентів у магазині.
2. Основні кольорові гамми, що застосовуються у магазинах різної спеціалізації. Підбір кольорових композицій в магазині. Вплив кольорових гам на поведінку покупців.
3. Способи освітлення торговельної зони магазину.
4. Освітлення торгової зали різних типів магазинів.
5. Створення настрою у покупця за допомогою освітлення.
6. Звуки та музика у мерчандайзингу. Принципи розробки музичних рішень та їх вплив на здійснення покупки у магазині.
7. Вплив запахів на придбання товарів у магазині. Помилки при застосуванні запахів у місцях продажу.