Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



План семінару

План

ТЕМА 4

ВПЛИВ ЧУТТЄВИХ КОМПОНЕНТІВ НА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ПРО ПОКУПКУ

 

1. Основні принципи використання чуттєвих компонентів у магазині.

2. Вплив кольору на поведінку покупців.

3. Освітлення торгової зали різних типів магазинів.

4. Принципи розробки музикальних рішень та їх вплив на здійснення покупки у магазині.

 

Рекомендована література:

ОСНОВНА:

ДОДАТКОВА:

Ключові поняття:

 

1. Основні принципи використання чуттєвих компонентів у магазині.

2. Основні кольорові гамми, що застосовуються у магазинах різної спеціалізації. Підбір кольорових композицій в магазині. Вплив кольорових гам на поведінку покупців.

3. Способи освітлення торговельної зони магазину.

4. Освітлення торгової зали різних типів магазинів.

5. Створення настрою у покупця за допомогою освітлення.

6. Звуки та музика у мерчандайзингу. Принципи розробки музичних рішень та їх вплив на здійснення покупки у магазині.

7. Вплив запахів на придбання товарів у магазині. Помилки при застосуванні запахів у місцях продажу.

 


Читайте також:

  1. Запитання до семінару
  2. План семінару
  3. План семінару




Переглядів: 643

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Спонсорство | Основні принципи використання чуттєвих компонентів у магазині.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.