Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні принципи використання чуттєвих компонентів у магазині.

 

Мерчандайзинг – це прикладна наука, яка поєднує в собі знання про методи торгівлі та реклами, логістики, психології та соціології, принципи дизайну та композиції. В основу “психології мерчандайзингу” покладений метод комбінованого впливу на покупця, на його поведінку, використовуючи особливості освітлення, кольорової гами та запахів.

Чуттєві складові атмосфери в магазині представлені на рис.4.1.

 
 

 


Рис.4.1. Елементи впливу на людину чуттєвих компонентів

Розглянемо основні принципи використання чуттєвих компонентів в магазині:

1. Всі чуттєві компоненти повинні створювати єдиний образ магазину.

2. Звернення до покупця всередині магазину більш ефективне, якщо воно стримане.

3. Якщо є можливість застосувати декілька варіантів композиції та кольорових рішень, вибирайте найбільш простий та зрозумілий.

4. Домінувати і запам’ятовуватися повинні саме товари, а не фон, на якому вони представлені.

5. Зручність для покупця повинна ставитися вище оригінальності композиційного рішення.

6. Кількість акцентів повинна обмежуватися.

Візуальні елементи атмосфери магазину використовують як додаткові джерела інформації та для пошуку потрібних товарів. Вони допомагають покупцям магазину зекономити час на пошуку необхідних товарів. Дані компоненти вносять елемент персонального “звернення” довару до покупців.

Візуальними елементами є:

o інформаційні надписи;

o інформаційні знаки;

o рисунки;

o колір;

o світлові ефекти.

Інформаційні надписи включають вказівники, колір і тон яких виконує функцію додаткової інформації.

Рисунки привертають увагу покупців до товару, роблять товар бвльш наглядним та бажаним. Наприклад, крупні фотопанелі, розміщені у зоні адаптації, на яких зображено товар у повсякденній атмосфері магазину спрощують його сприйняття при мінімальній концентрації уваги.

Інформаційні знаки використовують для привертання уваги споживачів та донесення до них певної інформації у більш доступній та наглядній формі. Спрощують задачу обєднання різноманітних товарів та їх позиціонування.

Використання різноманітних, але сумісних між собою шрифтів створює ефект розмаїття. Шрифт і форма представлення інформації, що входять у надписи та знаки, можуть по-різному сприяти передачі однієї й тієї самої інформації та викликати різні асоціації.

Інформація, представлена у вигляді цифр, спрощує пошук певного товару для споживачів.

Кольорові комбінації повинні виділити певні товари: прості кольори – для дітей, яскраві та насичені – для підлітків, спокійні – для дорослих.

 

 


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  3. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі
  6. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  7. Аналіз використання капіталу.
  8. Аналіз використання матеріальних ресурсів
  9. Аналіз використання матеріальних ресурсів.
  10. Аналіз використання обладнання.
  11. Аналіз використання прибутку та резервів його зростання
  12. Аналіз використання робочого часу на підприємстві




Переглядів: 1139

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
План семінару | Вплив кольору на поведінку покупців.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.