Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вплив кольору на поведінку покупців.

 

Однією з експериментально доведених закономірностей є залежність сприймання температури від кольорових відтінків. Так, у холодному (синьо-зеленому) приміщенні та ж сама температура сприймається на 3-4 градуси нижче, ніж у теплому (червоно-оранжевому).

   
 
Червоний – із всіх кольорів найбільше привертає до себе увагу. Діти, в силу своєї егоцентричності, люблять яскраві червоні кольори. Дорослим він дає заряд збуджуючої енергії. Яскраво-червоні деталі змушують звертати увагу навіть на найбільш нейтральне середовище, тому дизайнери часто представляють свої нові ідеї та проекти у червоному кольорі. В інтерєрі червоний колір створює мякі, теплі відчуття і робить приміщення елегантним.  
 
 
Жовтий – найбільш світлий, променевий колір з кольорової гами. Кількість тонів жовтого кольору обмежена. Інтенсивний жовтий колір для більшості населення є навязливим, діє стомлюєче. Мякий жовтий – зігріває, створює враження радощів.
 
 
Синій – найбільш улюблений колір, асоціюється з небом та морем. Ми любимо синій колір, оскільки в ньому відображуються чистота й спокійність. Для інтерєрів охоче обирають сині тони меблевих покриттів і текстилю. Синій колір використовують для загальних приміщень, особливо в комбінації з білим.ю там, де важливо створити атмосферу охайності й гігієнічності. Синій колір не втомлює очі, психологічно створює добру робочу атмосферу – заспокоює, розслабляє, сприяє концентруванню. У приміщенні в синіх тонах виникає фон для глибоких роздумів і реалізації ідей. На збуджену людину синій колір впливає заспокійливо.  

 

 

Зелений колір є найбільш природним і статичним. Він входить в трійку улюблених кольорів. Зелений підходить людям впевненим, з сильним почуттям реальності. Зелені кольори можуть бути світло-темними, яскраво-тьмяними, тепло-холодними. Жовто-зелені вважаються більш теплими, синьо-зелені – холодними. У психологічному відношенні зелений викликає почуття охайності, свіжості й оновлення, помякшує збудження, але при тривалому впливі здатний втомити.

 

 


Швейцарський вчений-психолог М.Люшер відзначив, що жовто-червоні тони викликають почуття збудженості, активності, хвилювання.

 

Таблиця 4.1.

Кольори, що використовуються для фасадів та оформлення інтерєру викликають у людини такі враження:

Темні кольори Світлі кольори
Колір Враження Колір Враження
Синій Холод Оранжевий Тепло
Фіолетовий Тяжкість Жовтий Легкість
Пурпуровий Велич Жовто-зелений Привабливість
Зелений Спокій Червоний Бадьорість

 

Зелений Нейтральний, спокійний, свіжий
Червоний Теплий, збуджуючий, символ небезпеки та табу, діє на емоційних людей
Оранжевий Привабливий, збуджуючий, створює почуття благополуччя, викликає підвищення пульсу
Жовтий Приваблює увагу та довго зберігається у памяті
Фіолетовий Агресивний, тривожний
Синій Заспокоює, створює внутрішню силу та гармонію
Білий Символізує чистоту і порядок
Коричневий Стабільний та реалістичний, але іноді сприймається як брудний. Традиційний колір кераміки, кави й шоколаду
Чорний Вишуканість

 

 


Читайте також:

  1. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. Аденогіпофіз, його гормони, механізм впливу
  4. Аденогіпофіз, його гормони, механізм впливу, прояви гіпер- та гіпофункцій.
  5. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  6. Активний вплив на проблему
  7. Аналіз відхилень від нормативів та їх впливу на прибуток
  8. Аналіз впливу постачальників
  9. Аналіз впливу факторів на зміну сумми гуртової реалізації
  10. Аналіз факторів впливу на обсяги виробництва суспільного продукту.
  11. Аналіз факторів, що впливають на цінову політику.
  12. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.




Переглядів: 1094

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні принципи використання чуттєвих компонентів у магазині. | Освітлення торгової зали різних типів магазинів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.