Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Освітлення торгової зали різних типів магазинів.

 

Освітлюючі ефекти застосовуються для:

v виділення секцій – сприяє регулювання руху потоку покупців, оскільки покупцями надається перевага більш світлим місцям, ніж темним;

v виділення товарів – повинно не тільки викликати захоплення у покупців, але й забезпечувати світловий розподіл різних товарів, орієнтувати покупців у торговому залі щодо вибору товарів, забезпечувати обєктивність сприймання;

v створення настрою – за допомогою професійної системи освітлення, наприклад, використання білих тонів, створює атмосферу розслаблення;

v приховування недоліків – за допомогою певної системи світлових ефектів, наприклад, приховуючи конструктивні недоліки магазину або обладнання.

Важливим елементом створення настрою є характеристика світлового спектра, що випромінює лампа. Чим вища температура накалювання й чим більший спектр блакитного кольору, тим чіткіше сприймання предметів фіксується оком. Подібний ефект притаманний і більшості флуоресцентним джерелам освітлення. Проте низькотемпературні лампи надають інтерєру розливчастий, загадковий ефект.

Як свідчать дослідження псилогів, саме освітлення найбільше впливає на формування настрою. Дизайнерам необхідно приділяти увагу не тільки формуванню настрою покупців, але й регулюванню настрою за допомогою різноманітних освітлюваних пристроїв.

За умови розподілу освітлювального потоку світильники поділяють на:

Ø прямого освітлення – у приміщенні використовують ефект світла, що випромінюється самим світильником;

Ø рівномірно розсіяного освітлення;

Ø відображеного освітлення – світловий ефект досягається за допомогою вторинних променів, наприклад, освітлення поверхні стін, стелі, полу тощо.

 

 


Читайте також:

  1. Арифметичні операції в різних системах числення
  2. Банківська система в ринковій економіці є звичайно дворівневою і включає центральний банк (емісійний) і комерційні (депозитні) банки різних видів.
  3. В однакових об'ємах різних газів за однакових умов (температура і тиск) міститься однакова кількість молекул.
  4. В умовах різних облікових систем
  5. Вибори, їх класифікація та особливості при різних політичних режимах.
  6. Вибори, їх класифікація та особливості при різних політичних режимах.
  7. Вивчення типів речень за метою висловлювання й за інтонацією
  8. Види виробничого освітлення
  9. Види і структура внутрішніх правовідносин у приватних аграрних підприємствах кооперативного і корпоративного типів.
  10. Види освітлення , їх характеристика
  11. Види освітлення.
  12. Види освітлення. Природне. Штучне: робоче та аварійне.




Переглядів: 757

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вплив кольору на поведінку покупців. | Принципи розробки музикальних рішень та їх вплив на здійснення покупки у магазині.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.