МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Принципи розробки музикальних рішень та їх вплив на здійснення покупки у магазині.
Основні принципи підбору музикальних рішень: 1. Настрій, отмосфера, внутрішній світ магазину, формування “імпульсу покупки” – неможливий без гармоніічного музикального оформлення. 2. При підборі мелодій необхідно вилучати з репертуару мелодії, здатні викликати будь-які асоціації. 3. Вплив музики залежить від того, як співпадає вона з демографічним характером покупців. 4. У торговій залі недоцільно транслювати радіопередачі, адже вони подразнюють відвідувачів та відволікають від вибору покупок, а також чужа реклама, яка постійно звучить в ефірі, може не співпадати з іміджем конкретного магазину. 5. При підборі музики слід враховувати рівень інтелекту потенційних покупців. 6. Використання звукових ефектів сприяє пробудженню у покупців певного настрою, повязаного з товаром: шум прибою у рибному відділі тощо. Якщо музика підібрана правильно, то покупець, виходячи з магазину, не згадає під яку музикальну композицію він щойно купував товари. Звукове оформлення можу сприяти тому, щоб магазин запамятався покупцеві. Як стверджують вчені, у людському мозку є ділянки, які забезпечують сприйняття запахів, тісно повязані із зонами, відповідальними за виникнення емоцій. А це означає, що певні аромати здатні викликати конкретні емоції, непідвладні нашому пізнанню, а відповідно, й контролю. Ідею ароматизації приміщень шляхом розпилення водних розчинів ароматизованих спиртів через систему кондиціонування розробив й запатентував Ів Прива. Розроблена ним технологія швидко набула популярності, а виробники нового обладнання знайшли масу клієнтів: відділи, магазини, зали кінотеатрів, салони краси, виставкові зали, ресторани, виробничі приміщення, торгові зали. Найбільш поширений спосіб – розміщення у хлібному або бакалійному відділах магазину міні-пекарні або кіоску гарячої випічки з їх власними ароматами. В гастрономах або супермаркетах рекомендується додавати ароматизатори в рідину для миття підлоги або використовувати ароматні полімери. У компактних приміщеннях достатньо використовати побутовий ароматизатор повітря, ароматичні палички, ароматичні лампи або свічі. Слід надавати перевагу ароматизаторам на основі натурального масла.
Питання для обговорення: 1. Основні принципи використання чуттєвих компонентів у магазині. 2. Основні кольорові гами, що застосовуються в магазинах різної спеціалізації. 3. Вплив кольорових гам на поведінку покупців. 4. Способи освітлення торговельної зони магазину. 5. Створення настрою у покупця за допомогою освітлення. 6. Звуки та музика в мерчандайзингу. 7. Принципи розробки музикальних рішень та їх вплив на здійснення покупки у магазині. 8. Вплив запахів на придбання товарів у магазині. 9. Помилки при застосуванні запахів у місцях продажу.
Читайте також:
|
||||||||
|