План семінару
План
ТЕМА 5
СТИМУЛЮВАННЯ ПОПИТУ СПОЖИВАЧІВ У МІСЦЯХ ПРОДАЖУ
1. Стимулювання продажу як основний інструмент мерчандайзингу.
2. Розміщення рекламних матеріалів у місцях продажу.
3. Ефективне розміщення нового товару на торговельно-технологічному обладнанні.
4. Стимулювання продажу товарів за допомогою промо-акцій.
Рекомендована література:
ОСНОВНА:
ДОДАТКОВА:
Ключові поняття:
1. Стимулювання продажу як основний інструмент мерчандайзингу. Основні цілі заходів щдо стимулювання продажу.
2. Розподіл пізнавальних ресурсів у часі та просторі торговельного залу.
3. Управління торговими марками у місцях продажу.
4. Принципи розміщення рекламних матеріалів у місцях продажу. Основна номенклатура POS- матеріалів, їх функції та завдання.
5. Мерчандайзинг товару-новинки. Ефективне розміщення нового товару на торговельному обладнанні. Промо-акції нового товару у магазині.
Читайте також: - Запитання до семінару
- План семінару
- План семінару
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|