Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



План семінару

План

ТЕМА 5

СТИМУЛЮВАННЯ ПОПИТУ СПОЖИВАЧІВ У МІСЦЯХ ПРОДАЖУ

 

1. Стимулювання продажу як основний інструмент мерчандайзингу.

2. Розміщення рекламних матеріалів у місцях продажу.

3. Ефективне розміщення нового товару на торговельно-технологічному обладнанні.

4. Стимулювання продажу товарів за допомогою промо-акцій.

 

Рекомендована література:

ОСНОВНА:

ДОДАТКОВА:

Ключові поняття:

 

1. Стимулювання продажу як основний інструмент мерчандайзингу. Основні цілі заходів щдо стимулювання продажу.

2. Розподіл пізнавальних ресурсів у часі та просторі торговельного залу.

3. Управління торговими марками у місцях продажу.

4. Принципи розміщення рекламних матеріалів у місцях продажу. Основна номенклатура POS- матеріалів, їх функції та завдання.

5. Мерчандайзинг товару-новинки. Ефективне розміщення нового товару на торговельному обладнанні. Промо-акції нового товару у магазині.


Читайте також:

  1. Запитання до семінару
  2. План семінару
  3. План семінару




Переглядів: 591

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принципи розробки музикальних рішень та їх вплив на здійснення покупки у магазині. | Розміщення рекламних матеріалів у місцях продажу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.