МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розміщення рекламних матеріалів у місцях продажу.Стимулювання продажу як основний інструмент мерчандайзингу. Етапами розробки заходів щодо стимулювання продажу є наступні: 1. Визначення цілей заходів стимулювання збуту: · збільшення обсягів продажу магазину в цілому; · збільшення обсягів продажу конкретного товару; · оптимізація потоку покупців; · оптимізація запасу; · залучення додаткових покупців; · підвищення лояльності покупців до конкретного товару; · збільшення обсягів продажу магазину в цілому. Спільна мотивація для проведення загальних заходів щодо стимулювання продажу є оптимізація запасів. 2. Визначення строків проведення намічених заходів. 3. Визначення ресурсів та технології проведення заходів.
Розміщення рекламних матеріалів можна умовно поділити на 5 зон: Ø Зовнішнє оформлення Ø Вхідна група Ø Зона торгової зали Ø Місце викладки Ø Прикасова зона Основні функції рекламних матеріалів: · Інформування про наявність товару · Локалізація – привертання уваги покупців до торговельного підприємства, де можна придбати цей товар · Комунікативна – інформування про товар на рівні тексту та образу · Орієнтування – допомога покупцеві при пошуку товару серед інших · Експонування товару – привертання уваги до товару за допомогою додаткового місця викладки · Мотивація · Брендинг - нагадування про наявність товарів, закріплення асоціацій, формування іміджу Рекламні матеріали: · Шелф-токер – оформляє асортиментний ряд певної торговельної марки на полиці торгової зали. Прикріплюється до прилавків, полиць, під продукцією певної торговельної марки. · Воблер – рекламний матеріал, який фіксує увагу покупця на конкретному продукті, конкретної торгової марки за рахунок того, що конструкція рухається та мимоволі привертає увагу. · Айс-стоппер – привертає увагу покупців у торговому залі та служить границею асортиментного ряду на полиці в торговому залі. · Стрічка-стікер · Мобайл - приваблює споживача та інформує потенційного покупця про певний товар у торговій залі при цьому не завантажує торговельну залу, оскільки кріпиться до стелі. · Прапор – один із різновидів рекламних матеріалів, призначений для розміщення як ззовні, так і зсередини торгового залу. · Гірлянда – досить декоративний різновид рекламних матеріалів, який привертає увагу своєї неординарність. · Табличка „відчинено – зачинено” · Джумбі - · Цінники · Плакати · Полиці металеві · Мобільні стенди · Панель-кронштейн – конструкції, що кріпляться до торця будівлі. Окрім стандартних, панель-кронштейни можуть бути ще світлові та динамічні конструкція обертається навколо своєї осі, рухається за допомогою повітря або моторчика). · Семплінг-столи – використовуються до ознайомлення покупців з новим продуктом безпосередньо в торговому залі, де його можна купити, спочатку скуштувавши. · Трей – використовується для структурованого представлення товару на полицях у торговому залі та дозволяє закріпити певну частину простору на полиці за певним товару. · Монетниця – нагадує про певний продукт у торговому залі. · Тендер – підлогова конструкція, яка встановлюється безпосередньо перед входом до магазину або вказує напрям руху до нього. Правила розміщення рекламних матеріалів: 1. вивіски, кронштейни, лайт-бокси слід розміщувати зовні магазину; 2. штендери розташовуються біля входу або біля магазину; 3. табличка „від себе/до себе” вішається над ручкою вхідних дверей; 4. стікери розміщують біля кас, біля товару; 5. мобайли розташовують за напрямком руху покупців, вище рівня очей; 6. Джумбі – на верхніх полицях, за напрямком руху покупців.
Читайте також:
|
||||||||
|