Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розміщення рекламних матеріалів у місцях продажу.

Стимулювання продажу як основний інструмент мерчандайзингу.

Етапами розробки заходів щодо стимулювання продажу є наступні:

1. Визначення цілей заходів стимулювання збуту:

· збільшення обсягів продажу магазину в цілому;

· збільшення обсягів продажу конкретного товару;

· оптимізація потоку покупців;

· оптимізація запасу;

· залучення додаткових покупців;

· підвищення лояльності покупців до конкретного товару;

· збільшення обсягів продажу магазину в цілому.

Спільна мотивація для проведення загальних заходів щодо стимулювання продажу є оптимізація запасів.

2. Визначення строків проведення намічених заходів.

3. Визначення ресурсів та технології проведення заходів.

 

Розміщення рекламних матеріалів можна умовно поділити на 5 зон:

Ø Зовнішнє оформлення

Ø Вхідна група

Ø Зона торгової зали

Ø Місце викладки

Ø Прикасова зона

Основні функції рекламних матеріалів:

· Інформування про наявність товару

· Локалізація – привертання уваги покупців до торговельного підприємства, де можна придбати цей товар

· Комунікативна – інформування про товар на рівні тексту та образу

· Орієнтування – допомога покупцеві при пошуку товару серед інших

· Експонування товару – привертання уваги до товару за допомогою додаткового місця викладки

· Мотивація

· Брендинг - нагадування про наявність товарів, закріплення асоціацій, формування іміджу

Рекламні матеріали:

· Шелф-токер – оформляє асортиментний ряд певної торговельної марки на полиці торгової зали. Прикріплюється до прилавків, полиць, під продукцією певної торговельної марки.

· Воблер – рекламний матеріал, який фіксує увагу покупця на конкретному продукті, конкретної торгової марки за рахунок того, що конструкція рухається та мимоволі привертає увагу.

· Айс-стоппер – привертає увагу покупців у торговому залі та служить границею асортиментного ряду на полиці в торговому залі.

· Стрічка-стікер

· Мобайл - приваблює споживача та інформує потенційного покупця про певний товар у торговій залі при цьому не завантажує торговельну залу, оскільки кріпиться до стелі.

· Прапор – один із різновидів рекламних матеріалів, призначений для розміщення як ззовні, так і зсередини торгового залу.

· Гірлянда – досить декоративний різновид рекламних матеріалів, який привертає увагу своєї неординарність.

· Табличка „відчинено – зачинено”

· Джумбі -

· Цінники

· Плакати

· Полиці металеві

· Мобільні стенди

· Панель-кронштейн – конструкції, що кріпляться до торця будівлі. Окрім стандартних, панель-кронштейни можуть бути ще світлові та динамічні конструкція обертається навколо своєї осі, рухається за допомогою повітря або моторчика).

· Семплінг-столи – використовуються до ознайомлення покупців з новим продуктом безпосередньо в торговому залі, де його можна купити, спочатку скуштувавши.

· Трей – використовується для структурованого представлення товару на полицях у торговому залі та дозволяє закріпити певну частину простору на полиці за певним товару.

· Монетниця – нагадує про певний продукт у торговому залі.

· Тендер – підлогова конструкція, яка встановлюється безпосередньо перед входом до магазину або вказує напрям руху до нього.

Правила розміщення рекламних матеріалів:

1. вивіски, кронштейни, лайт-бокси слід розміщувати зовні магазину;

2. штендери розташовуються біля входу або біля магазину;

3. табличка „від себе/до себе” вішається над ручкою вхідних дверей;

4. стікери розміщують біля кас, біля товару;

5. мобайли розташовують за напрямком руху покупців, вище рівня очей;

6. Джумбі – на верхніх полицях, за напрямком руху покупців.

 

 


Читайте також:

  1. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  2. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  3. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  4. БІОЛОГІЧНА КОРОЗІЯ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ
  5. Будівельніх матеріалів та конструкцій
  6. Вибір кількості та розміщення складської мережі
  7. Вибір типу і місця розміщення водозабірних споруд
  8. Вибір, розміщення, режими роботи компенсуючих пристроїв.
  9. Вивіз капіталу та інвестиції в системі міжнародних економічних відносин. Напрямки та структура вивозу капі­талу. Форми вивозу та розміщення (інвестування) капіталу.
  10. Вивчення ринку сировини й матеріалів
  11. Вивчення стороною захисту матеріалів кримінальної справи після закінчення досудового слідства.
  12. Виготовлення виробів з полімерних матеріалів




Переглядів: 1631

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
План семінару | Стимулювання продажу товарів за допомогою промо-акцій.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.