Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Педагогічна класифікація рухливих ігор.

Львів – 2006

Лекція № 4

Кафедра теорії і методики спортивних і рухливих ігор

 

 

 

ОСНОВНІ ПЕДАГОГІЧНІ ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ РУХЛИВИХ ІГОР

з дисципліни “Теорія і методика викладання рухливих ігор”

для студентів I курсу факультетів фізичного виховання і спорту

 

Виконавець: ст. викладач Лібович Н.П.

 

 

Лекція розглянута і затверджена на засіданні кафедри теорії і методики спортивних і рухливих ігор 31 серпня (протокол № 1).

 

Зав. кафедрою,

канд.фіз.вих., доцент В.І. Левків

 

 


План

Вступ

1. Педагогічна класифікація рухливих ігор.

1.1. Основні педагогічні задачі.

1.2. Характеристика рухливих ігор учнів 1-3 класів.

1.3. Характеристика рухливих ігор для учнів 5-7 класів.

1.4. Характеристика рухливих ігор для учнів 8-9 класів.

2. Основні педагогічні вимоги до організації і проведення рухливих ігор.

2.1. Вибір рухливих ігор.

2.2. Підготовка місця для ігри.

2.3. Підготовка інвентаря.

2.4. Організація гри.

2.5. Вибір ведучого.

2.6. Керівництво грою.

3. Основні відмінності спортивних і рухливих ігор. Техніка безпеки.

 

Вступ

Відродження України неможливе без пробудження свідомості українського народу,насамперед молоді.

Національна фізична культура включає ті види рухової активності та методи їх використання ,які історично склалися шляхом непрофесійної діяльності з метою фізичного, психічного та фізіологічного впливу та розвиток людини, адекватного пристосування до умов навколишнього середовища, підготовки до трудової діяльності.

Про дитячі ігри можна говорити дуже багато, що їхню роль важко переоцінити. Переважна кількість ігор народжувалась у сфері простого народу. Ігри відкривають дітям історію свого народу. Можна вважати, що ігри є одним з найефективніших засобів фізичного і духовного виховання дітей та молоді.

За час відродження погляди державних установ на систему освіти змінились. Відбулися зміни і в сфері фізичного виховання.

Останнім часом з друку вийшли численні збірки рухливих ігор, які можна застосувати у фізичному вихованні дітей.

 

Ігри діляться на дві групи командні і некомандні.

Але є ще невелика кількість перехідних ігор. Розглядаючи першу групу: некомандні ігри ми виділяємо ігри з ведучими і без ведучого.

До командних ігор відносяться ігри з одночасною участю всіх гравців та з участю гравців по черзі, а також з ознакам поєдинку. В деяких іграх гравці не вступають в боротьбу з суперником, а в інших навпаки, активно ведуть боротьбу. Розрізняються ігри імітаційні, з перебіганням, подоланням перешкод, з м'ячем, палицею та іншими предметами тощо. Відрізняються ігри на місцевості, для проведення яких необхідна спеціальна підготовка. В сучасних умовах дедалі частіше розрізняються ігри імітаційні, різноманітні підготовчі.

Спрощений зміст дає дітям змогу ознайомитися з спортивною грою, баскетбол, волейбол, теніс та ін.


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. V. Класифікація і внесення поправок
  3. V. Класифікація рахунків
  4. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  5. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  6. Аналітичні процедури внутрішнього аудиту та їх класифікація.
  7. Англійська педагогіка XVII ст. Педагогічна концепція Дж.Локка
  8. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  9. Банківський кредит та його класифікація.
  10. Банківські ресурси, їх види та класифікація
  11. Будівельна класифікація ґрунтів
  12. Будівельні домкрати, їх призначення, класифікація та конструкція.




Переглядів: 1049

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні вимоги до організації і проведення рухливих ігор. | Характеристика рухливих ігор для учнів 8-9 класів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.