МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ГлосарійГлосарій з теми Творческие задания Уважаемый студенте! Для закрепления материала темы Вам предлагается ряд заданий. Задание №1. Разработайте урок на основе подходов ноосферної образования к дисциплине, которое Вы планируете выкладывать во время педагогической практики. Задание №2. Смоделируйте возможные сложные ситуации, которые могут иметь место в процессе общения с учениками во время педагогической практики в ПТНЗ, и сделайте попытку решить их средствами НЛП. Ознайомтесь з основними поняттями теми та відобразіть їх у останній колонці у формі візуального образу (табл. 3.8). Таблиця 3.8
Прим. При розробці глосарію використано матеріали зі „Словника термінів з НЛП” [Словарь терминов по НЛП. – Режим доступу: http:www.vr.com/ua/book/lit_ slovar_nlp.htm#H].
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|