МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Структура та функції податкової інспекції
Джерело: [Андрущенко та ін., 2012, с. 102-103].
Стягуються податки на підставі податкової карти. Вона заповнюється у громаді за місцем проживання платника податку. У ній вказується податковий клас, кількість дітей, віра платника, інвалідність тощо. При потребі податкові органи консультують платників. Але в складних випадках більш детальні пояснення, що особливо корисно підприємцям, надає Федеральна палата з питань оподаткування(Bundessteuerberaterkammer). Поліцейські функції в сфері оподаткування виконує Служба розшуку (Steuerfahndungsstelle, скорочено Steufa «Штойфа»), котра діє при міністерствах фінансів земель. Її персонал розслідує правопорушення, пов'язані з приховуванням доходів та незаконним ухиленням від податків. Масштаби ухилення від податків у Німеччині порівняно невеликі, складають не більше 10% від потенційної суми податкових платежів. ІІІтойфа має статус і права по суті аналогічні кримінальній поліції, щоправда, без права носити зброю. Всеосяжного податкового кодексу на зразок України в Німеччині немає. Німецький податковий кодекс(Abgabenordnung) по суті виконує роль уложення (збірника) правил справляння податків, хартії прав і обов'язків платників податків, регламенту функціональної діяльності податкової служби. Зміст кодексу обмежений питаннями дефініцій, змісту й обсягу повноважень податкових органів , режиму конфіденційності даних і захисту інформації, декларування, інших процедур податкового процесу та проведення перевірок. Фіскально-адміністративні особливості кожного податку розкрито в окремих законах, яких понад 100 (!). Недарма німецьке податкове законодавство вважають одним із самих складних у світі. За авторитетним свідченням професора Кельнського університету Йоахима Ланга: «В Германии ежегодно появляются сотни поправок к налоговым законам... Даная нервозность налогового законодательства приводит всех тех, кто профессионально с ними связан, в тихое отчаяние... Налоговое право перерастает в хаос, в недрах которого теряются даже искушенные эксперты» [Ланг, 1993, с. 11]. Сааме проти скупчення в податковому кодексі мало кому зрозумілої казуїстики попереджав Ланг східноєвропейських фахівців. У 2011 р. у німецькі закони про оподаткування внесено 150 змін, в їх числі і в інтересах платників: податкову декларацію фізичні особи мають право подавати один раз у два роки; на суму переплати податку платнику доплачують процентний дохід із розрахунку 6% річних. У сфері адміністрування податків Німеччина активно розвиває технології електронного уряду. З цією метою для платників податків запроваджено так звану систему ELSTER. Розміщений в Інтернеті веб-сайт ELSTER дозволяє в режимі оn-line передавати декларації про доходи фізичних осіб і податкові повідомлення. При цьому показники декларацій автоматично порівнюються з інформацією в електронній базі даних податкової інспекції, так що відхилення виявляються миттєво. Програма ELSTER доступна для всіх користувачів. За оцінками Світового банку та аналітичної фірми PricewaterhouseCoopers ефективність адміністрування податків у Німеччині на початок 2011 р. характеризували такі показники: кількість податкових платежів протягом року – 16; затрати часу, пов'язці оформленням та сплатою податків – 215 годин; норма оподаткування комерційного прибутку – 48,2%; місце в загальному рейтингу за простотою та зручністю податкової системи – 88. Податкова політика Німеччини об'єктивно опирається на реальні можливості національної економіки, а суб'єктивно залежить від ідеалів, принципів і традицій, притаманних німецькому суспільству. Зміна партійних коаліцій, які поперемінно приходять до влади, певним, але не радикальним чином впливає на зміст і засоби здійснення податкової політики. Не так, власне, сама сукупність правових заходів і фіскально-адміністративних прийомів, як вміння їх своєчасно й ефективно застосовувати, що залежить від стану кваліфікації та ступеня компетентності державного апарату, складає мистецтво податкової політики. Останнє знаходиться в Німеччині на високому рівні ще з часів камералістів.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|