Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Фінансування розвитку фізичної культури і спорту

План

ОСОБЛИВОСТІ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНШИХ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ

ТЕМА 10.

Час:2 год.

Мета: розглянути особливості фінансування закладів культури і мистецтва; порядок фінансування розвитку фізичної культури і спорту; проаналізувати видатки на науково-дослідну діяльність, на державне управління та судову владу.

 

10. 1. Фінансування закладів культури і мистецтва, склад видатків.

10.2. Фінансування розвитку фізичної культури і спорту.

10.3 Видатки на науково-дослідну діяльність.

10.4. Видатки на державне управління та судову владу.

 

10.1. Фінансування закладів культури і мистецтва, склад видатків

 

До закладів культури і мистецтва належать:

1. Мистецтво:

· творчі спілки;

· театри;

· філармонії, музичні колективи й ансамблі та інші заходи та заклади з мистецтва;

· видатки на заходи, передбачені державними і місцевими програмами розвитку культури і мистецтва.

2. Культура:

· бібліотеки;

· музеї та виставки;

· заповідники;

· палаци і будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу;

· школи естетичного виховання дітей.

3. Кінематографія.

4. Архівна справа.

5. Інші заходи та заклади у галузі мистецтва й культури:

Фінансування установ культури та мистецтва здійснюється за рахунок державного й місцевих бюджетів, а також коштів від надання платних послуг, передбачених чинним законодавством. Основами законодавства України про культуру для фінансової підтримки цих закладів можуть утворюватися державні та місцеві фонди розвитку культури.

Установи культури і мистецтва, які фінансуються за рахунок державного та місцевого бюджетів, складають єдиний кошторис доходів і видатків, який затверджує вища організація. Планування витрат здійснюється в тому ж порядку, що і в інших бюджетних установах. Так оплата праці планується виходячи з типових штатів, встановлених для кожного виду установ залежно від обсягу їхньої діяльності (наприклад, по бібліотеках – від розміру книжкового фонду та ставок заробітної плати). Ставки заробітної плати бібліотекарів залежать від освіти, а працівників інших культурно-освітніх установ – від групи установи.

Для невеликих установ культури складаються загальні кошториси. Зведене планування здійснюється за видами установ на основі середньої кількості установ кожного типу та середньої норми витрат з виділенням витрат на оплату праці. Окремі заклади культури та мистецтва мають власні доходи від основної діяльності. Для цих установ з бюджету планується сума дотації у розмірі витрат, що не покриваються власними доходами.

Треба зазначити, що держава у сфері культури та мистецтва здійснює політику пільгового оподаткування. Звільняються від сплати податків творчі спілки, національно-культурні товариства, фонди, асоціації й інші.

 

 

Згідно з бюджетною класифікацією до видатків на фізичну культуру і спорт належать:

1. Фінансування заходів з фізичної культури і спорту:

· видатки на утримання національних збірних команд України;

· видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань;

· видатки на підготовку і участь національних збірних команд в Олімпійських і Параолімпійських іграх;

· видатки на утримання інвалідних центрів;

· видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань серед інвалідів;

· видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань з нетрадиційних видів спорту;

· видатки на навчально-тренувальну роботу спортивних шкіл;

· видатки на утримання апарату управління спортивних організацій;

· видатки на здійснення капітального ремонту, придбання обладнання та інвентарю для баз олімпійської підготовки;

· видатки на фінансову підтримку спортивних споруд;

· інші видатки, в тому числі на: перепідготовку тренерських кадрів; міжнародне співробітництво; фінансову підтримку клубних команд та підліткових клубів; придбання обладнання для прес-центру та медичного обладнання; придбання нематеріальних активів.

2. Фінансова підтримка громадських організацій:

· видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань;

· видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань з нетрадиційних видів спорту;

· видатки на навчально-тренувальну роботу спортивних шкіл;

· видатки на утримання апарату управління спортивних організацій;

· видатки на фінансову підтримку спортивних споруд;

· інші видатки (видатки на розвиток авіаційних видів спорту).

Заходи з фізичної культури і спорту фінансуються за рахунок державного, місцевих бюджетів, коштів професійних союзів, добровільних спортивних товариств, благодійних внесків і пожертвувань з державного і місцевого бюджетів держава спрямовує значні кошти на будівництво спортивних споруд, придбання спортивного інвентарю і обладнання. Частина витрат здійснюється професійними спілками, добровільними спортивними товариствами й іншими організаціями.

Зведене планування витрат на фізичну культуру і спорт здійснюється на підставі показників, які характеризують спортивний захід. Так, видатки на утримання національних збірних команд України визначаються виходячи із кількості штатних команд і середніх витрат у розрахунку на одну команду, що склалися в попередні роки, з урахуванням факторів, що можуть вплинути на їх величину в прогнозованому році. Окремо визначається фонд оплати праці працівників штатних збірних, враховуючи чисельність таких працівників і їх середньомісячну заробітну плату.

Видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань плануються на підставі кількості учасників змагань, кількості людино-днів участі у змаганнях і середніх витрат на 1 людино-день участі у змаганнях.

Видатки на навчально-тренувальну роботу спортивних шкіл визначаються виходячи із середньої кількості учнів спортивних шкіл усіх типів і середнього розміру витрат на одного учня. Окремо планується оплата праці штатних працівників спортивних шкіл виходячи з їх чисельності і середньомісячної заробітної плати.

Видатки на фінансову підтримку спортивних споруд розраховуються виходячи із кількості споруд, що повністю утримуються за рахунок бюджетних коштів, кількості споруд, що отримують фінансову підтримку, і середнього розміру витрат на відповідну групу споруд. Фонд оплати праці розраховується згідно з чисельністю працівників за штатним розписом і їх середньомісячною заробітною платою.

Витрати на фінансову підтримку громадських: організацій розраховуються у тому ж порядку, що і витрати на заходи з фізичної культури і спорту.

Обсяг видатків за єдиним кошторисом доходів і видатків визначається на підставі показників, які характеризують спортивний захід: з якого виду спорту він провадиться; місце і тривалість змагань або зборів, кількість учасників та інші.

Значну питому вагу становлять видатки на харчування учасників і суддів спортивних змагань та навчально-тренувальних зборів. Норми харчування встановлюються залежно від рівня змагань, їхньої тривалості та виду спорту. Видатки на придбання спеціального обладнання й інвентарю, на обмундирування учасників плануються на підставі відповідного табеля забезпечення.

У кошторисі передбачаються оплата вартості проїзду, добових і квартирних учасникам змагань і зборів, суддям, тренерам і представникам команд; оплата оренди спортивних споруд, оформлення і обслуговування змагань і зборів; видатки на нагородження команд і спортсменів й інші витрати на проведення змагань і навчально-тренувальних зборів.

 


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  5. L2.T4. Транспортування рідких, твердих та газоподібних речовин.
  6. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  7. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  8. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  9. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  10. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  11. А джерелами фінансування державні капітальні вкладення поділяються на централізовані та децентралізовані.
  12. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.




Переглядів: 2202

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Видатки установ охорони здоров’я, їх класифікація та планування | Видатки на науково-дослідну діяльність

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.