МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Фінансування розвитку фізичної культури і спортуПлан ОСОБЛИВОСТІ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНШИХ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ ТЕМА 10. Час:2 год. Мета: розглянути особливості фінансування закладів культури і мистецтва; порядок фінансування розвитку фізичної культури і спорту; проаналізувати видатки на науково-дослідну діяльність, на державне управління та судову владу.
10. 1. Фінансування закладів культури і мистецтва, склад видатків. 10.2. Фінансування розвитку фізичної культури і спорту. 10.3 Видатки на науково-дослідну діяльність. 10.4. Видатки на державне управління та судову владу.
10.1. Фінансування закладів культури і мистецтва, склад видатків
До закладів культури і мистецтва належать: 1. Мистецтво: · творчі спілки; · театри; · філармонії, музичні колективи й ансамблі та інші заходи та заклади з мистецтва; · видатки на заходи, передбачені державними і місцевими програмами розвитку культури і мистецтва. 2. Культура: · бібліотеки; · музеї та виставки; · заповідники; · палаци і будинки культури, клуби та інші заклади клубного типу; · школи естетичного виховання дітей. 3. Кінематографія. 4. Архівна справа. 5. Інші заходи та заклади у галузі мистецтва й культури: Фінансування установ культури та мистецтва здійснюється за рахунок державного й місцевих бюджетів, а також коштів від надання платних послуг, передбачених чинним законодавством. Основами законодавства України про культуру для фінансової підтримки цих закладів можуть утворюватися державні та місцеві фонди розвитку культури. Установи культури і мистецтва, які фінансуються за рахунок державного та місцевого бюджетів, складають єдиний кошторис доходів і видатків, який затверджує вища організація. Планування витрат здійснюється в тому ж порядку, що і в інших бюджетних установах. Так оплата праці планується виходячи з типових штатів, встановлених для кожного виду установ залежно від обсягу їхньої діяльності (наприклад, по бібліотеках – від розміру книжкового фонду та ставок заробітної плати). Ставки заробітної плати бібліотекарів залежать від освіти, а працівників інших культурно-освітніх установ – від групи установи. Для невеликих установ культури складаються загальні кошториси. Зведене планування здійснюється за видами установ на основі середньої кількості установ кожного типу та середньої норми витрат з виділенням витрат на оплату праці. Окремі заклади культури та мистецтва мають власні доходи від основної діяльності. Для цих установ з бюджету планується сума дотації у розмірі витрат, що не покриваються власними доходами. Треба зазначити, що держава у сфері культури та мистецтва здійснює політику пільгового оподаткування. Звільняються від сплати податків творчі спілки, національно-культурні товариства, фонди, асоціації й інші.
Згідно з бюджетною класифікацією до видатків на фізичну культуру і спорт належать: 1. Фінансування заходів з фізичної культури і спорту: · видатки на утримання національних збірних команд України; · видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань; · видатки на підготовку і участь національних збірних команд в Олімпійських і Параолімпійських іграх; · видатки на утримання інвалідних центрів; · видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань серед інвалідів; · видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань з нетрадиційних видів спорту; · видатки на навчально-тренувальну роботу спортивних шкіл; · видатки на утримання апарату управління спортивних організацій; · видатки на здійснення капітального ремонту, придбання обладнання та інвентарю для баз олімпійської підготовки; · видатки на фінансову підтримку спортивних споруд; · інші видатки, в тому числі на: перепідготовку тренерських кадрів; міжнародне співробітництво; фінансову підтримку клубних команд та підліткових клубів; придбання обладнання для прес-центру та медичного обладнання; придбання нематеріальних активів. 2. Фінансова підтримка громадських організацій: · видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань; · видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань з нетрадиційних видів спорту; · видатки на навчально-тренувальну роботу спортивних шкіл; · видатки на утримання апарату управління спортивних організацій; · видатки на фінансову підтримку спортивних споруд; · інші видатки (видатки на розвиток авіаційних видів спорту). Заходи з фізичної культури і спорту фінансуються за рахунок державного, місцевих бюджетів, коштів професійних союзів, добровільних спортивних товариств, благодійних внесків і пожертвувань з державного і місцевого бюджетів держава спрямовує значні кошти на будівництво спортивних споруд, придбання спортивного інвентарю і обладнання. Частина витрат здійснюється професійними спілками, добровільними спортивними товариствами й іншими організаціями. Зведене планування витрат на фізичну культуру і спорт здійснюється на підставі показників, які характеризують спортивний захід. Так, видатки на утримання національних збірних команд України визначаються виходячи із кількості штатних команд і середніх витрат у розрахунку на одну команду, що склалися в попередні роки, з урахуванням факторів, що можуть вплинути на їх величину в прогнозованому році. Окремо визначається фонд оплати праці працівників штатних збірних, враховуючи чисельність таких працівників і їх середньомісячну заробітну плату. Видатки на проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань плануються на підставі кількості учасників змагань, кількості людино-днів участі у змаганнях і середніх витрат на 1 людино-день участі у змаганнях. Видатки на навчально-тренувальну роботу спортивних шкіл визначаються виходячи із середньої кількості учнів спортивних шкіл усіх типів і середнього розміру витрат на одного учня. Окремо планується оплата праці штатних працівників спортивних шкіл виходячи з їх чисельності і середньомісячної заробітної плати. Видатки на фінансову підтримку спортивних споруд розраховуються виходячи із кількості споруд, що повністю утримуються за рахунок бюджетних коштів, кількості споруд, що отримують фінансову підтримку, і середнього розміру витрат на відповідну групу споруд. Фонд оплати праці розраховується згідно з чисельністю працівників за штатним розписом і їх середньомісячною заробітною платою. Витрати на фінансову підтримку громадських: організацій розраховуються у тому ж порядку, що і витрати на заходи з фізичної культури і спорту. Обсяг видатків за єдиним кошторисом доходів і видатків визначається на підставі показників, які характеризують спортивний захід: з якого виду спорту він провадиться; місце і тривалість змагань або зборів, кількість учасників та інші. Значну питому вагу становлять видатки на харчування учасників і суддів спортивних змагань та навчально-тренувальних зборів. Норми харчування встановлюються залежно від рівня змагань, їхньої тривалості та виду спорту. Видатки на придбання спеціального обладнання й інвентарю, на обмундирування учасників плануються на підставі відповідного табеля забезпечення. У кошторисі передбачаються оплата вартості проїзду, добових і квартирних учасникам змагань і зборів, суддям, тренерам і представникам команд; оплата оренди спортивних споруд, оформлення і обслуговування змагань і зборів; видатки на нагородження команд і спортсменів й інші витрати на проведення змагань і навчально-тренувальних зборів.
Читайте також:
|
||||||||
|