МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розрахунок експлуатаційних витратСхема транспортної мережі Вихідні дані 1) вид вантажу – госптовари; 2) розмір перевезень – 3000 т./рік; 3) категорія (клас) вантажу – І клас; 4) рід вагонів, які використовуються для перевезень – криті вагони; 5) навантаження на вісь вагону – 15,5 т./вісь; 6) відстань між пунктами відправлення та призначення на залізниці загального користування – 220 км.; 7) відстань між пунктами відправлення та призначення на автошляху – 90 км.; 8) підвіз вантажу до залізничної станції з використанням залізничної під’їзної колії – 3,7 км.; 9) підвіз вантажу до під’їзної колії автотранспортом – 5,5 км.; 10) вивіз вантажу з залізничної станції до (пункту перевантаження) складу одержувача з використанням залізничної під’їзної колії – 5,5 км.; 11) вид тяги – електрична; 12) категорія поїзду – прямий; 13) марка автомобіля – ГАЗ-53А.
Тема:Розрахунок варіанту перевезень вантажу автомобільним транспортом
Експлуатаційні витрати на перевезення вантажу в прямому автомобільному варіанті доставки визначається за формулою:
, (2) де Еа – повна величина експлуатаційних витрат на доставку однієї тонни вантажу від вантажовласника до вантажоодержувача (коп/т); Е– витрати на перевезення вантажів автомагістраллю (коп/т); Еекс – витрати на експедирування вантажу (коп/т); Евант – витрати, пов’язані з виконанням вантажних операцій (коп/т).
Експлуатаційні витрати на перевезення вантажу автотранспортом включають: – витрати на паливо, – витрати на заробітну плату, – витрати на утримання рухомого складу і постійних пристроїв. Експлуатаційні витрати визначаються за формулою: , (3) де с1, сq – відповідно змінні витрати та дорожня складова витрат на один кілометр пробігу автомобіля (коп/км); – відстань перевезення вантажу автомобільною магістраллю (км); q – вантажопідйомність автомобіля (т); – коефіцієнт використання вантажопідйомності автомобіля (табличні дані); – коефіцієнт використання пробігу автомобіля (табличні дані); Кз – коефіцієнт, який враховує додаткову заробітну плату та надбавки водіям за класність (Кз = 1,25÷1,30); с2, с3 – розцінки оплати водіям відповідно за відправлення (коп/т) та за перевезення (коп/т∙км); r1 – коефіцієнт, який враховує підвищення заробітної плати водіїв в залежності від роду вантажу; с4 – витрати, які не залежать від розміру руху (коп./авто-год); – час, витрачений на їздку автомобіля (год); с1, с2, с3, сq – табличні дані.
Час, витрачений на їздку автомобіля, визначається за формулою:
, (4) де та – відповідно час на навантаження і розвантаження (хв); – технічна швидкість руху автомобіля (км/год); – тривалість зупинок автомобіля за час їздки (год).
В умовах даної роботи перевезення здійснюється на невелику відстань, тому тривалість зупинок автомобіля за час їздки буде визначатись кількістю малих відпочинків водіїв і тривалістю одного відпочинку.
Кількість малих відпочинків визначається за формулою:
, де t – допустимий час роботи водія без малого відпочинку (t = 3,5÷4 год).
Тривалість зупинок автомобіля за час їздки визначається за формулою:
, де tмв – тривалість одного малого відпочинку водія (tмв = 0,5÷2 год).
При перевезенні вантажів, які потребують експедирування, водію за суміщення обов’язків проводиться доплата в розмірі 30 % від тарифної ставки. Ця доплата визначається за формулою:
, (5) де сm – годинна тарифна ставка водію автомобіля (визначається за маркою автомобіля і складає для ГАЗ, ЗиЛ – 99 коп/год, для МАЗ, КамАЗ –120 коп/год); r2 – коефіцієнт, який враховує доплату водію за експедирування (r2 = 0,2÷0,3).
Витрати, пов’язані з виконанням вантажних операцій, розраховуються за формулою:
, (6) де Zn, Zр – кількість відповідно розвантажень та навантажень вантажу на всьому шляху прямування (за схемою перевезень); Сn, Ср – собівартість відповідно навантаження та розвантаження однієї тонни вантажу (табличні дані).
Загальні річні експлуатаційні витрати на перевезення вантажу автомобільним транспортом розраховуються за формулою:
, де М – річний обсяг перевезення вантажу (згідно завдання).
Читайте також:
|
||||||||
|