МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розрахунок експлуатаційних витратСхема транспортної мережі Вихідні дані 1) вид вантажу – госптовари; 2) розмір перевезень – 3000 т./рік; 3) категорія (клас) вантажу – І клас; 4) рід вагонів, які використовуються для перевезень – криті вагони; 5) навантаження на вісь вагону – 15,5 т./вісь; 6) відстань між пунктами відправлення та призначення на залізниці загального користування – 220 км.; 7) відстань між пунктами відправлення та призначення на автошляху – 90 км.; 8) підвіз вантажу до залізничної станції з використанням залізничної під’їзної колії – 3,7 км.; 9) підвіз вантажу до під’їзної колії автотранспортом – 5,5 км.; 10) вивіз вантажу з залізничної станції до (пункту перевантаження) складу одержувача з використанням залізничної під’їзної колії – 5,5 км.; 11) вид тяги – електрична; 12) категорія поїзду – прямий; 13) марка автомобіля – ГАЗ-53А.
Тема:Розрахунок варіанту перевезень вантажу автомобільним транспортом
Експлуатаційні витрати на перевезення вантажу в прямому автомобільному варіанті доставки визначається за формулою:
, (2) де Еа – повна величина експлуатаційних витрат на доставку однієї тонни вантажу від вантажовласника до вантажоодержувача (коп/т); Е– витрати на перевезення вантажів автомагістраллю (коп/т); Еекс – витрати на експедирування вантажу (коп/т); Евант – витрати, пов’язані з виконанням вантажних операцій (коп/т).
Експлуатаційні витрати на перевезення вантажу автотранспортом включають: – витрати на паливо, – витрати на заробітну плату, – витрати на утримання рухомого складу і постійних пристроїв. Експлуатаційні витрати визначаються за формулою: , (3) де с1, сq – відповідно змінні витрати та дорожня складова витрат на один кілометр пробігу автомобіля (коп/км); – відстань перевезення вантажу автомобільною магістраллю (км); q – вантажопідйомність автомобіля (т); – коефіцієнт використання вантажопідйомності автомобіля (табличні дані); – коефіцієнт використання пробігу автомобіля (табличні дані); Кз – коефіцієнт, який враховує додаткову заробітну плату та надбавки водіям за класність (Кз = 1,25÷1,30); с2, с3 – розцінки оплати водіям відповідно за відправлення (коп/т) та за перевезення (коп/т∙км); r1 – коефіцієнт, який враховує підвищення заробітної плати водіїв в залежності від роду вантажу; с4 – витрати, які не залежать від розміру руху (коп./авто-год); – час, витрачений на їздку автомобіля (год); с1, с2, с3, сq – табличні дані.
Час, витрачений на їздку автомобіля, визначається за формулою:
, (4) де та – відповідно час на навантаження і розвантаження (хв); – технічна швидкість руху автомобіля (км/год); – тривалість зупинок автомобіля за час їздки (год).
В умовах даної роботи перевезення здійснюється на невелику відстань, тому тривалість зупинок автомобіля за час їздки буде визначатись кількістю малих відпочинків водіїв і тривалістю одного відпочинку.
Кількість малих відпочинків визначається за формулою:
, де t – допустимий час роботи водія без малого відпочинку (t = 3,5÷4 год).
Тривалість зупинок автомобіля за час їздки визначається за формулою:
, де tмв – тривалість одного малого відпочинку водія (tмв = 0,5÷2 год).
При перевезенні вантажів, які потребують експедирування, водію за суміщення обов’язків проводиться доплата в розмірі 30 % від тарифної ставки. Ця доплата визначається за формулою:
, (5) де сm – годинна тарифна ставка водію автомобіля (визначається за маркою автомобіля і складає для ГАЗ, ЗиЛ – 99 коп/год, для МАЗ, КамАЗ –120 коп/год); r2 – коефіцієнт, який враховує доплату водію за експедирування (r2 = 0,2÷0,3).
Витрати, пов’язані з виконанням вантажних операцій, розраховуються за формулою:
, (6) де Zn, Zр – кількість відповідно розвантажень та навантажень вантажу на всьому шляху прямування (за схемою перевезень); Сn, Ср – собівартість відповідно навантаження та розвантаження однієї тонни вантажу (табличні дані).
Загальні річні експлуатаційні витрати на перевезення вантажу автомобільним транспортом розраховуються за формулою:
, де М – річний обсяг перевезення вантажу (згідно завдання).
Читайте також:
|
||||||||
|