Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Траєкторія польоту ПТКРС

Склад і дія ПТУРС

ПТКРС, в основному, складаються з:

– протитанкового реактивного снаряда, званого часто крилатою ракетою;

– стартового устаткування;

– наземних приладів підготовки, пуску і керування ПТКРС.

ПТКРС складається з таких частин (рис.17.2 альбома рисунків снарядів ):

– корпусу з крилом;

– бойової частини;

– реактивної двигунної установки;

– бортових приладів керування і стабілізації.

Корпус із крилом і кермом утворюють аеродинамічну схему, яка забезпечує польотні, маневрені властивості і керованість КР.

У корпусі розміщуються двигунні установки і бортова апаратура. Іноді корпус є безпосередньо камерами двигунної установки, силовим елементом, що несе крило.

Бойова частина призначається безпосередньо для ураження цілі і складається з корпусу, спорядження і вибухового пристрою.

БЧ бувають кумулятивні, розривні, тандемні.

Двигунна установка призначається для надання ПТКРС необхідної швидкості польоту. Двигунна установка, як правило, має стартовий і маршовий двигуни або ж один двигун, що працює у двох режимах.

Стартовий двигун працює протягом 0,5–1,0 с, створює силу тяги 400–500 кг і призначається для швидкого і надійного старту і керованості на малих дальностях стрільби.

Маршовий двигун працює від 20 до 30 с, а сила тяги створюється близькою за величиною до аеродинамічної сили, діючої на КР у польоті, і складає 6–25 кг.

Єдина ДУ працює в двох режимах, але надто складна при перемиканні режимів.

Джерелом електроживлення частіше бувають, малогабаритні сухозаряджені батареї, які запускаються джерелом наземної апаратури.

Бортова апаратура призначена для керування КР по кутах тангажа і рискання.

Для стабілізації КР по крену використовується чутливий елемент – гіроскоп, який іноді називають гірокоординатором.

Нестабілізовані КР мають на борту прилади інформації про кутове положення КР.

Бортова апаратура зв'язується з наземними приладами дротами, радіозв'язком або лазером.

Траєкторія ПТКРС в загальному випадку ділиться на стартову і маршову ділянки(рис.17.3 альбома рисунків снарядів) .

Стартова ділянка підрозділяється на піддільниці:

– некеровану;

– введення (зближення).

На кінцевій маршовій ділянці є піддільниця, звана атакою цілі.

Пуск КР утворюється під кутом прицілювання a= 8 – 100 до горизонту.

На стартовій ділянці працюють стартовий і маршовий двигуни, а на маршовій ділянці тільки маршовий.

Некерована ділянка траєкторії – це початкова ділянка польоту КР, на якій КР летить як звичайний реактивний снаряд. До кінця цієї ділянки КР підіймається на висоту 1,5 – 2,0 м.

На ділянці введення КР береться під керування оператором і виводиться на лінію візирування або на лінію атаки цілі. Якщо дальність стрільби більше 1000 м, то з'являється ділянка зближення і при цьому снаряд виводиться на лінію візирування, тим самим зменшується ймовірність урізання снаряда в землю.

На ділянці атаки КР летить на висоті лінії візирування і наведення на ціль ведеться поєднанням 3-х точок:

– окуляра візира;

– снаряда;

– цілі.

Таке поєднання повинне здійснюватися протягом певного (малого) часу.

У сучасних ПТКРС є способи наведення по двох точках:

– окуляр візира;

– ціль.

Найсучасніший спосіб наведення – "вистрілив і забув", суть якого зводиться до наведення перехрестя окуляра візира на ціль, після чого головка наведення КР захоплює ціль і далі команди керування виробляються в бортовій апаратурі керування автоматично. Оператор тільки стежить за ціллю.

З відстані в 2 км сучасний ПТКРС без особливих зусиль можна спрямувати в амбразуру вогневої точки, що досить успішно застосовували чеченці.

 

Завдання на самостійну підготовку, вивчити:

питання , яки були розглянути.


Читайте також:

  1. Призначення, класифікація ПТКРС
  2. ПРОФІЛЬ ПОЛЬОТУ
  3. Сукупних витрат. Траєкторія розвитку фірми
  4. Траєкторія руху. Шлях і переміщення.




Переглядів: 802

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прямоточні повітряні реактивні двигуни ПВРД. | Лекція № 27

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.