Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Траєкторія польоту ПТКРС

Склад і дія ПТУРС

ПТКРС, в основному, складаються з:

– протитанкового реактивного снаряда, званого часто крилатою ракетою;

– стартового устаткування;

– наземних приладів підготовки, пуску і керування ПТКРС.

ПТКРС складається з таких частин (рис.17.2 альбома рисунків снарядів ):

– корпусу з крилом;

– бойової частини;

– реактивної двигунної установки;

– бортових приладів керування і стабілізації.

Корпус із крилом і кермом утворюють аеродинамічну схему, яка забезпечує польотні, маневрені властивості і керованість КР.

У корпусі розміщуються двигунні установки і бортова апаратура. Іноді корпус є безпосередньо камерами двигунної установки, силовим елементом, що несе крило.

Бойова частина призначається безпосередньо для ураження цілі і складається з корпусу, спорядження і вибухового пристрою.

БЧ бувають кумулятивні, розривні, тандемні.

Двигунна установка призначається для надання ПТКРС необхідної швидкості польоту. Двигунна установка, як правило, має стартовий і маршовий двигуни або ж один двигун, що працює у двох режимах.

Стартовий двигун працює протягом 0,5–1,0 с, створює силу тяги 400–500 кг і призначається для швидкого і надійного старту і керованості на малих дальностях стрільби.

Маршовий двигун працює від 20 до 30 с, а сила тяги створюється близькою за величиною до аеродинамічної сили, діючої на КР у польоті, і складає 6–25 кг.

Єдина ДУ працює в двох режимах, але надто складна при перемиканні режимів.

Джерелом електроживлення частіше бувають, малогабаритні сухозаряджені батареї, які запускаються джерелом наземної апаратури.

Бортова апаратура призначена для керування КР по кутах тангажа і рискання.

Для стабілізації КР по крену використовується чутливий елемент – гіроскоп, який іноді називають гірокоординатором.

Нестабілізовані КР мають на борту прилади інформації про кутове положення КР.

Бортова апаратура зв'язується з наземними приладами дротами, радіозв'язком або лазером.

Траєкторія ПТКРС в загальному випадку ділиться на стартову і маршову ділянки(рис.17.3 альбома рисунків снарядів) .

Стартова ділянка підрозділяється на піддільниці:

– некеровану;

– введення (зближення).

На кінцевій маршовій ділянці є піддільниця, звана атакою цілі.

Пуск КР утворюється під кутом прицілювання a= 8 – 100 до горизонту.

На стартовій ділянці працюють стартовий і маршовий двигуни, а на маршовій ділянці тільки маршовий.

Некерована ділянка траєкторії – це початкова ділянка польоту КР, на якій КР летить як звичайний реактивний снаряд. До кінця цієї ділянки КР підіймається на висоту 1,5 – 2,0 м.

На ділянці введення КР береться під керування оператором і виводиться на лінію візирування або на лінію атаки цілі. Якщо дальність стрільби більше 1000 м, то з'являється ділянка зближення і при цьому снаряд виводиться на лінію візирування, тим самим зменшується ймовірність урізання снаряда в землю.

На ділянці атаки КР летить на висоті лінії візирування і наведення на ціль ведеться поєднанням 3-х точок:

– окуляра візира;

– снаряда;

– цілі.

Таке поєднання повинне здійснюватися протягом певного (малого) часу.

У сучасних ПТКРС є способи наведення по двох точках:

– окуляр візира;

– ціль.

Найсучасніший спосіб наведення – "вистрілив і забув", суть якого зводиться до наведення перехрестя окуляра візира на ціль, після чого головка наведення КР захоплює ціль і далі команди керування виробляються в бортовій апаратурі керування автоматично. Оператор тільки стежить за ціллю.

З відстані в 2 км сучасний ПТКРС без особливих зусиль можна спрямувати в амбразуру вогневої точки, що досить успішно застосовували чеченці.

 

Завдання на самостійну підготовку, вивчити:

питання , яки були розглянути.


Читайте також:

  1. Призначення, класифікація ПТКРС
  2. ПРОФІЛЬ ПОЛЬОТУ
  3. Сукупних витрат. Траєкторія розвитку фірми
  4. Траєкторія руху. Шлях і переміщення.




Переглядів: 744

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прямоточні повітряні реактивні двигуни ПВРД. | Лекція № 27

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.