Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Прямоточні повітряні реактивні двигуни ПВРД.

Змінні, можуть бути ядерні.

Надзвукові.

В) По типу бойової частини ПТКРС бувають:

– кумулятивні;

– кумулятивно-осколкові;

– тандемні;

Г) По типу рухомої установки ПТКРС підрозділяються на:

– реактивні двигуни твердого палива РДТТ;

– рідинні реактивні двигуни ЖРД;

РРД, ПВРД не знайшли широкого застосування через кладність зберігання і хімічну активність палива.

Д) За аеродинамічною схемі ПТКРС підрозділяються на:

– нормальні (літакові)–органи керування розташовані в хвостовій частині снаряда за крилом;

– "Качка" – має органи керування розташовані попереду крила;

– "Безхвостка", або "Літаюче крило"– різновид нормальної схеми і має велике крило, на якому розташовані органи керування;

– "Поворотне крило",в якому майже вся підйомна сила створюється за рахунок відхилення керма (крила).

Ж) по типу стабілізації ПТКРС бувають:

– стабілізовані,які забезпечують швидкий маневр, мають сумішну бортовую апаратуру і конструкцію органів керування;

– нестабілізовані,які мають по крену обертання уздовж осі. У таких ПТКРС дуже проста бортова апаратура, що значно полегшує маневр, але збільшує стартову масу і утрудняє спостерігання оператору.

З) По вазі ПТУРС бувають:

– легкімасою в межах 5-15 кг;

– середнімасою від 15 до 40 кг;

– важкімасою від 40 до 100 кг.

Е) По типу самонаведення ПТКРС бувають:

– з автономною системою– вся апаратура управління знаходиться на борту ПТКРС і вона дуже проста, добре завадозахищена. ПТКРС може мати велику початкову швидкість V0 і швидкострільність.

Проте, після того, як проведена стрільба в попереджуючу точку, ПТКРС ззовні вже не керується.

– із самонаведенням,у якому також вся апаратура керування розміщується на борту ПТКРС, і вона безперервно і автоматично визначає положення цілі і автоматично виробляє команди керування. Дана система має високу точність наведення, велику швидкострільність, простоту підготовки і пуску ПТКРС.

Але в той же час бортова апаратура складна за будовою, має великі габарити, масу і ціну. При цьому можливе зураження хибної цілі.

– телекерування по дротахзабезпечує високу завадозахищеність, простоту в конструкції, відносно малу масу апаратури.

Проте надто важке питання розмотування дроту, що збільшує масу ПТКРС і погіршує аеродинаміку, а значить – і керованість на дальності польоту – більше 3 км;

– телекерування по радіо –не обмежує V0, чим дає можливість мати малу стартову масу, але має складну бортову апаратуру, велику стартову масу, великі габарити бортової апаратури. Дані ПТКРС мають відносно малу завадозахищеність.


Читайте також:

  1. Асинхронні виконавчі двигуни і тахогенератори
  2. Багатоциліндрові двигуни
  3. Вибійні двигуни
  4. Газотурбінні двигуни
  5. Гвинтові вибійні двигуни
  6. Гідравлічні і пневматичні двигуни
  7. Двигуни при різних видах гальмування
  8. До комунікаційних споруд відносяться системи тепло -, водо -, електро - забезпечення, лінії зв’язку, очисні споруди. Вони можуть бути підземні, наземні та повітряні.
  9. Екстремальний туризм. Водні, наземні, гірські, повітряні та екзотичні види екстремального туризму та їх основні центри.
  10. Електричні двигуни
  11. Електродвигуни постійного струму
  12. Паливоповітряні суміші для двигунів




Переглядів: 646

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організаційно-методичні вказівки | Траєкторія польоту ПТКРС

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.