МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організаційно-методичні вказівкиКонтрольна робота №1. Навчальна ціль:закріпити та поглибити знання з улаштування артилерійських пострілів, класифікації і дії артилерійських снарядів . Семінарське заняття СМ-2
Тема : «Улаштування артилерійських пострілів, класифікація і дія артилерійських снарядів»
Навчально-матеріальне забезпечення:
демонстраційні схеми, макети , плакати та слайди щодо артилерійських снарядів в аудиторії № 1-145.
Навчальні питання : 1. Загальні відомості про артилерійські снаряди . 2. Улаштування і класифікація снарядів. 3. Загальна характеристика основних типів артснарядів. 4. Принципи дії основних типів снарядів.
Навчальна література : 1. Остапенко Ю.И. Артилерійські установки і боєприпаси (основи будови). ВМФ, 1985. 2. Туркін П.І. під загальній редакції Блінова А.Д. “Курс артилерії”. Кн.1. “Загальні відомості”. Кн.4. Воєніздат, М., 1967. 3. Савельєв К.К. , Ткаченко Г.О. Будова боєприпасів .Академія ВМСУ, 2010-189с. 4. Савельєв К.К. , Ткаченко Г.О. Альбом рисунків для посібника Будова боєприпасів. Академія ВМСУ, 2010-124 с.
Організаційно-методичні вказівки: - заняття проводяться у відповідності з загальними організаційно-методичними вказівками до семінарських занять з дисципліни.
Завдання на самостійну підготовку, вивчити: питання , яки були розглянути.
Тема: «Тема : «Призначення, склад артустановок, постріли та снаряди артустановок, особливості їх експлуатації » Навчальна ціль: перевірити знання курсантів, отриманих на лекціях, практичних та самостійних заняттях з улаштування артустановок, пострілів, снарядів .
Навчально-матеріальне забезпечення:
демонстраційні схеми та слайди щодо артустановок, пострілів, снарядів, вибухових речовин і стенди аудиторії № 1-145, 1-151, навчальна література.
Навчальні питання : 1. Призначення, склад і особливості різних типів артустановок. 2. Функціонування артустановок у бою . 3. Улаштування і класифікація снарядів. 4. Загальна характеристика основних типів артснарядів. Навчальна література : 1. Остапенко Ю.И. Артилерійські установки і боєприпаси (основи будови). ВМФ, 1985. 2. Туркін П.І. під загальній редакції Блінова А.Д. “Курс артилерії”. Кн.1. “Загальні відомості”. Кн.4. Воєніздат, М., 1967. 3. Савєльєв К.К., Болох О.Я.Основи побудови і конструкції артилерійських установок. СВМІ, 2006- 124 с.. 2004. 4. Савельєв К.К. , Ткаченко Г.О. Будова боєприпасів .Академія ВМСУ, 2010-189с. 5. Савельєв К.К. , Ткаченко Г.О. Альбом рисунків для посібника Будова боєприпасів. Академія ВМСУ, 2010-124 с.
Заняття проводяться у відповідності з загальними організаційно-методичними вказівками до проведення контрольних робіт
Завдання на самостійну підготовку, вивчити: питання , яки були розглянути . Читайте також:
|
||||||||
|