МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Організаційно-методичні вказівкиКонтрольна робота №1. Навчальна ціль:закріпити та поглибити знання з улаштування артилерійських пострілів, класифікації і дії артилерійських снарядів . Семінарське заняття СМ-2
Тема : «Улаштування артилерійських пострілів, класифікація і дія артилерійських снарядів»
Навчально-матеріальне забезпечення:
демонстраційні схеми, макети , плакати та слайди щодо артилерійських снарядів в аудиторії № 1-145.
Навчальні питання : 1. Загальні відомості про артилерійські снаряди . 2. Улаштування і класифікація снарядів. 3. Загальна характеристика основних типів артснарядів. 4. Принципи дії основних типів снарядів.
Навчальна література : 1. Остапенко Ю.И. Артилерійські установки і боєприпаси (основи будови). ВМФ, 1985. 2. Туркін П.І. під загальній редакції Блінова А.Д. “Курс артилерії”. Кн.1. “Загальні відомості”. Кн.4. Воєніздат, М., 1967. 3. Савельєв К.К. , Ткаченко Г.О. Будова боєприпасів .Академія ВМСУ, 2010-189с. 4. Савельєв К.К. , Ткаченко Г.О. Альбом рисунків для посібника Будова боєприпасів. Академія ВМСУ, 2010-124 с.
Організаційно-методичні вказівки: - заняття проводяться у відповідності з загальними організаційно-методичними вказівками до семінарських занять з дисципліни.
Завдання на самостійну підготовку, вивчити: питання , яки були розглянути.
Тема: «Тема : «Призначення, склад артустановок, постріли та снаряди артустановок, особливості їх експлуатації » Навчальна ціль: перевірити знання курсантів, отриманих на лекціях, практичних та самостійних заняттях з улаштування артустановок, пострілів, снарядів .
Навчально-матеріальне забезпечення:
демонстраційні схеми та слайди щодо артустановок, пострілів, снарядів, вибухових речовин і стенди аудиторії № 1-145, 1-151, навчальна література.
Навчальні питання : 1. Призначення, склад і особливості різних типів артустановок. 2. Функціонування артустановок у бою . 3. Улаштування і класифікація снарядів. 4. Загальна характеристика основних типів артснарядів. Навчальна література : 1. Остапенко Ю.И. Артилерійські установки і боєприпаси (основи будови). ВМФ, 1985. 2. Туркін П.І. під загальній редакції Блінова А.Д. “Курс артилерії”. Кн.1. “Загальні відомості”. Кн.4. Воєніздат, М., 1967. 3. Савєльєв К.К., Болох О.Я.Основи побудови і конструкції артилерійських установок. СВМІ, 2006- 124 с.. 2004. 4. Савельєв К.К. , Ткаченко Г.О. Будова боєприпасів .Академія ВМСУ, 2010-189с. 5. Савельєв К.К. , Ткаченко Г.О. Альбом рисунків для посібника Будова боєприпасів. Академія ВМСУ, 2010-124 с.
Заняття проводяться у відповідності з загальними організаційно-методичними вказівками до проведення контрольних робіт
Завдання на самостійну підготовку, вивчити: питання , яки були розглянути . Читайте також:
|
||||||||
|