Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Навчальна ціль:закріпити та поглибити знання з типів артилерійської зброї підрозділів Сухопутних військ .

Групове заняття № 1

Навчальна ціль:закріпити та поглибити знання з улаштування порохових зарядівдо артилерійських пострілів, класифікації і дії .

Семінарське заняття СМ-1

Навчальна ціль:закріпити та поглибити знання з улаштування артилерійських установок і їх дії у бою .

Практичне заняття № 2

Тема :« Призначення, класифікація артустановок, їх основні частини та принципи дії »

 

 

Навчально-матеріальне забезпечення:

 

демонстраційні схеми, макети , плакати та слайди щодо артустановок в аудиторії № 1-145, навчальна література.

 

 

Навчальні питання :

1. Призначення і класифікація артустановок .

2. Вимоги до артустановок .

3. Призначення, класифікація основних частин артустановок .

4. Дія основних частин артустановок у бою .

 

 

Навчальна література :

1. Остапенко Ю.И. Артилерійські установки і боєприпаси (основи будови). ВМФ, 1985.

2. Туркін П.І. під загальній редакції Блінова А.Д. “Курс артилерії”. Кн.1. “Загальні відомості”. Кн.4. Воєніздат, М., 1967.

3. Савєльєв К.К., Болох О.Я.Основи побудови і конструкції артилерійських установок. СВМІ, 2006- 124 с.

 

Організаційно-методичні вказівки:

- заняття проводяться у відповідності з загальними організаційно-методичними

вказівками до практичних занять з дисципліни.

 

 

Завдання на самостійну підготовку, вивчити:

питання , яки були розглянути.

 

 

Тема : «Порохові заряди»

 

 

 

Навчально-матеріальне забезпечення:

 

демонстраційні схеми, макети , плакати та слайди щодо порохових зарядівдо артилерійських снарядів і пострілів аудиторії № 1-145.

 

 

Навчальні питання :

1. Призначення і класифікація порохових зарядів.

2. Вимоги до порохових зарядів.

3. Призначення, класифікація, вимоги і склад гільз до зарядів.

4. Класифікація, вимоги і склад засобів займання зарядів.

 

 

Навчальна література :

1. Остапенко Ю.И. Артилерійські установки і боєприпаси (основи будови). ВМФ, 1985.

2. Туркін П.І. під загальній редакцією Блінова А.Д. “Курс артилерії”. Кн.1. “Загальні відомості”. Кн.4. Воєніздат, М., 1967.

3. Савельєв К.К. , Ткаченко Г.О. Будова боєприпасів .Академія ВМСУ, 2009-189с.

4. Савельєв К.К. , Ткаченко Г.О. Альбом рисунків для посібника Будова боєприпасів. Академія ВМСУ, 2009-129с.

 

 

Організаційно-методичні вказівки

 

Заняття проводяться у відповідності з загальними організаційно-методичними вказівками до проведення семінарських занять

 

Завдання на самостійну підготовку, вивчити:

питання , яки були розглянути.

 

Тема :« Типи артилерійської зброї підрозділів Сухопутних військ »

 

 

Навчально-матеріальне забезпечення:

 

демонстраційні схеми, макети , плакати та слайди щодо артилерійської зброї в аудиторії № 1-145,1-151 , технічної позиції, навчальна література.

 

 

Навчальні питання :

1. Протитанкова зброя Сухопутних військ.

2. Ракетна зброя Сухопутних військ.

3. Артилерійське озброєння. .

4. Реактивні системи залпового вогню Сухопутних військ.

 

 

Навчальна література :

1. Остапенко Ю.И. Артилерійські установки і боєприпаси (основи будови). ВМФ, 1985.

2. Туркін П.І. під загальній редакції Блінова А.Д. “Курс артилерії”. Кн.1. “Загальні відомості”. Кн.4. Воєніздат, М., 1967.

3. Савєльєв К.К., Болох О.Я.Основи побудови і конструкції артилерійських установок. СВМІ, 2006- 124 с.

4. Савельєв К.К. , Ткаченко Г.О. Будова боєприпасів .Академія ВМСУ, 2009-189с.

5. Савельєв К.К. , Ткаченко Г.О. Альбом рисунків для посібника Будова боєприпасів. Академія ВМСУ, 2009-129с.

 

Організаційно-методичні вказівки:

- заняття проводяться у відповідності з загальними організаційно-методичними

вказівками до групових занять з дисципліни.

 

 

Завдання на самостійну підготовку, вивчити:

питання , яки були розглянути.

 


Читайте також:

  1. IX. Відомості про військовий облік
  2. IX. Відомості про військовий облік
  3. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  4. Агностик, суб’єкт пізнання, субстанція
  5. Аксіологія права у структурі філософсько-правового знання. Соціальна цінність права.
  6. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  7. Антропологія права в структурі філософсько-правового знання.
  8. Артефакти культури. Знання, цінності і регулятиви як три основних види смислів культури.
  9. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 1 страница
  10. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 2 страница
  11. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 3 страница
  12. Б. Батурін був зруйнований російськими військами.




Переглядів: 484

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція № 15 | Організаційно-методичні вказівки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.