Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Навчальна ціль:закріпити та поглибити знання з типів артилерійської зброї підрозділів Сухопутних військ .

Групове заняття № 1

Навчальна ціль:закріпити та поглибити знання з улаштування порохових зарядівдо артилерійських пострілів, класифікації і дії .

Семінарське заняття СМ-1

Навчальна ціль:закріпити та поглибити знання з улаштування артилерійських установок і їх дії у бою .

Практичне заняття № 2

Тема :« Призначення, класифікація артустановок, їх основні частини та принципи дії »

 

 

Навчально-матеріальне забезпечення:

 

демонстраційні схеми, макети , плакати та слайди щодо артустановок в аудиторії № 1-145, навчальна література.

 

 

Навчальні питання :

1. Призначення і класифікація артустановок .

2. Вимоги до артустановок .

3. Призначення, класифікація основних частин артустановок .

4. Дія основних частин артустановок у бою .

 

 

Навчальна література :

1. Остапенко Ю.И. Артилерійські установки і боєприпаси (основи будови). ВМФ, 1985.

2. Туркін П.І. під загальній редакції Блінова А.Д. “Курс артилерії”. Кн.1. “Загальні відомості”. Кн.4. Воєніздат, М., 1967.

3. Савєльєв К.К., Болох О.Я.Основи побудови і конструкції артилерійських установок. СВМІ, 2006- 124 с.

 

Організаційно-методичні вказівки:

- заняття проводяться у відповідності з загальними організаційно-методичними

вказівками до практичних занять з дисципліни.

 

 

Завдання на самостійну підготовку, вивчити:

питання , яки були розглянути.

 

 

Тема : «Порохові заряди»

 

 

 

Навчально-матеріальне забезпечення:

 

демонстраційні схеми, макети , плакати та слайди щодо порохових зарядівдо артилерійських снарядів і пострілів аудиторії № 1-145.

 

 

Навчальні питання :

1. Призначення і класифікація порохових зарядів.

2. Вимоги до порохових зарядів.

3. Призначення, класифікація, вимоги і склад гільз до зарядів.

4. Класифікація, вимоги і склад засобів займання зарядів.

 

 

Навчальна література :

1. Остапенко Ю.И. Артилерійські установки і боєприпаси (основи будови). ВМФ, 1985.

2. Туркін П.І. під загальній редакцією Блінова А.Д. “Курс артилерії”. Кн.1. “Загальні відомості”. Кн.4. Воєніздат, М., 1967.

3. Савельєв К.К. , Ткаченко Г.О. Будова боєприпасів .Академія ВМСУ, 2009-189с.

4. Савельєв К.К. , Ткаченко Г.О. Альбом рисунків для посібника Будова боєприпасів. Академія ВМСУ, 2009-129с.

 

 

Організаційно-методичні вказівки

 

Заняття проводяться у відповідності з загальними організаційно-методичними вказівками до проведення семінарських занять

 

Завдання на самостійну підготовку, вивчити:

питання , яки були розглянути.

 

Тема :« Типи артилерійської зброї підрозділів Сухопутних військ »

 

 

Навчально-матеріальне забезпечення:

 

демонстраційні схеми, макети , плакати та слайди щодо артилерійської зброї в аудиторії № 1-145,1-151 , технічної позиції, навчальна література.

 

 

Навчальні питання :

1. Протитанкова зброя Сухопутних військ.

2. Ракетна зброя Сухопутних військ.

3. Артилерійське озброєння. .

4. Реактивні системи залпового вогню Сухопутних військ.

 

 

Навчальна література :

1. Остапенко Ю.И. Артилерійські установки і боєприпаси (основи будови). ВМФ, 1985.

2. Туркін П.І. під загальній редакції Блінова А.Д. “Курс артилерії”. Кн.1. “Загальні відомості”. Кн.4. Воєніздат, М., 1967.

3. Савєльєв К.К., Болох О.Я.Основи побудови і конструкції артилерійських установок. СВМІ, 2006- 124 с.

4. Савельєв К.К. , Ткаченко Г.О. Будова боєприпасів .Академія ВМСУ, 2009-189с.

5. Савельєв К.К. , Ткаченко Г.О. Альбом рисунків для посібника Будова боєприпасів. Академія ВМСУ, 2009-129с.

 

Організаційно-методичні вказівки:

- заняття проводяться у відповідності з загальними організаційно-методичними

вказівками до групових занять з дисципліни.

 

 

Завдання на самостійну підготовку, вивчити:

питання , яки були розглянути.

 


Читайте також:

  1. IX. Відомості про військовий облік
  2. IX. Відомості про військовий облік
  3. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  4. Агностик, суб’єкт пізнання, субстанція
  5. Аксіологія права у структурі філософсько-правового знання. Соціальна цінність права.
  6. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  7. Антропологія права в структурі філософсько-правового знання.
  8. Артефакти культури. Знання, цінності і регулятиви як три основних види смислів культури.
  9. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 1 страница
  10. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 2 страница
  11. Б. Англо-український глосарій типових конструкцій з військового перекладу 3 страница
  12. Б. Батурін був зруйнований російськими військами.




Переглядів: 536

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція № 15 | Організаційно-методичні вказівки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.