Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Паливоповітряні суміші для двигунів

Паливо для карбюраторних двигунів

 

Автомобільні бензини за стандартом ГОСТ 2084- 77 (із врахуванням зміни № 5 від 3. 10. 1996 р., протокол № 10), який має статус міжнародного, призначені для карбюраторних автомобільних і мотоциклетних двигунів. Залежно від октанового числа встановлено наступні марки бензинів: А- 72, А- 76, АИ- 93, АИ-95. Названі марки бензинів залежно від фракційного складу і тиску насиченої пари поділяються на 2 види: літні і зимові.

За ТУ У 00149943. 501- 98 (впровадженими з 14. 04.1998 р.) виготовляються неетильовані автомобільні бензини з підвищеною температурою кінця кипіння А- 80, А- 92, А- 95, А- 96. Октанові числа цих бензинів визначені за дослідним методом. Бензин А- 96 може виготовлятись етилованим. Названі бензини всесезонні.

Для бензинових двигунів з високим ступенем стиску виробляється бензин А- 98 за ТУ У 320. 00158764. 025-99.

 

 

Процес сумішоутворення в карбюраторних двигунах заключається в змішуванні парів бензину з повітрям в певному відношенні. Приготування пальної суміші в карбюраторних двигунах починається в карбюраторі, продовжується у впускному трубопроводі і закінчується в циліндрі.

Склад суміші можна оцінити кількістю повітря, яке припадає на 1 кг палива. Співвідношення між кількістю повітря і палива в суміші оцінюють коефіцієнтом надлишку повітря a, що представляє відношення дійсної кількості повітря, яке перебуває в суміші, до теоретично необхідної кількості для спалювання даної кількості палива.

 

Таблиця 7. 1. Типи і склад паливоповітряних сумішей

 

Вид суміші бідна збіднена нормальна збагачена багата
Співвідношення палива і повітря > 1: 16,5 1: (16, 5...15) 1: 15 1: (15...13) < 1: 13
a 1,15...1,3 1,1...1,15 0,85...0,8 0,8...0,4

 

a=1,3...1,4 нижня межа загоряння суміші загоряння суміші можливе a= 0,4 верхня межа загоряння суміші

 

 
 
Ne max при a = 0,9   ge min при a = 1,1    

 


a = 1. Стійка робота двигуна з середніми показниками потужності та економічності.

a = 0,85...0,8. Суміш згоряє швидше. Двигун розвиває максимальну потужність при дещо підвищеній витраті палива.

a = 0,8...0,4. Суміш горить повільно. Потужність двигуна зменшується, а витрата палива значно збільшується.

a = 1,1...1,15. Двигун працює економічно, але розвиває меншу потужність.

a = 1,15...1,13. Суміш горить повільно, процес горіння продовжується в такті розширення і навіть випуску. Робота двигуна нестійка, потужність падає, а витрата палива значно збільшується.

При звичайному згорянні фронт полум’я поширюється з швидкістю 20...30 м/ с. Ненормальним явищем процесу згоряння є швидке вибухоподібне горіння, при якому швидкість поширення досягає 2000...2500 м/ с. Зовнішніми ознаками детонаційного згоряння є різкі металічні стуки в циліндрі, перегрів двигуна, чорний дим з випускної труби, зниження потужності та економічності тощо.

Основні причини детонації - невідповідність сорту палива ступеню стиску двигуна, раннє запалювання, велике навантаження при малій частоті обертання колінчастого вала двигуна тощо.

 


Читайте також:

  1. Будова трифазних асинхронних електродвигунів
  2. Види двигунів постійного струму.
  3. ВИХІДНИХ МАТЕРІАЛІВ ТА БЕТОННОЇ СУМІШІ
  4. Вкладання бетонної суміші.
  5. Властивості бетонної суміші і бетону
  6. Властивості і приготування бетонної суміші.
  7. Економічне значення правильного вибору електричного двигуна за потужністю. Класи нагрівостійкості ізоляції обмоток електричних двигунів. Нагрівання і охолодження електродвигунів
  8. Закон Дальтона. Рівняння стану для суміші газів
  9. Контроль виробництва бетонної суміші.
  10. Основні відомості про АПВ шин, трансформаторів та електродвигунів
  11. Оцінка стійкості роботи ОГД внаслідок вибуху газоповітряної суміші.
  12. Паливо для карбюраторних двигунів




Переглядів: 1302

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 7. Система живлення двигунів | Найпростіший карбюратор

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.