МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Паливоповітряні суміші для двигунівПаливо для карбюраторних двигунів
Автомобільні бензини за стандартом ГОСТ 2084- 77 (із врахуванням зміни № 5 від 3. 10. 1996 р., протокол № 10), який має статус міжнародного, призначені для карбюраторних автомобільних і мотоциклетних двигунів. Залежно від октанового числа встановлено наступні марки бензинів: А- 72, А- 76, АИ- 93, АИ-95. Названі марки бензинів залежно від фракційного складу і тиску насиченої пари поділяються на 2 види: літні і зимові. За ТУ У 00149943. 501- 98 (впровадженими з 14. 04.1998 р.) виготовляються неетильовані автомобільні бензини з підвищеною температурою кінця кипіння А- 80, А- 92, А- 95, А- 96. Октанові числа цих бензинів визначені за дослідним методом. Бензин А- 96 може виготовлятись етилованим. Названі бензини всесезонні. Для бензинових двигунів з високим ступенем стиску виробляється бензин А- 98 за ТУ У 320. 00158764. 025-99.
Процес сумішоутворення в карбюраторних двигунах заключається в змішуванні парів бензину з повітрям в певному відношенні. Приготування пальної суміші в карбюраторних двигунах починається в карбюраторі, продовжується у впускному трубопроводі і закінчується в циліндрі. Склад суміші можна оцінити кількістю повітря, яке припадає на 1 кг палива. Співвідношення між кількістю повітря і палива в суміші оцінюють коефіцієнтом надлишку повітря a, що представляє відношення дійсної кількості повітря, яке перебуває в суміші, до теоретично необхідної кількості для спалювання даної кількості палива.
Таблиця 7. 1. Типи і склад паливоповітряних сумішей
a = 1. Стійка робота двигуна з середніми показниками потужності та економічності. a = 0,85...0,8. Суміш згоряє швидше. Двигун розвиває максимальну потужність при дещо підвищеній витраті палива. a = 0,8...0,4. Суміш горить повільно. Потужність двигуна зменшується, а витрата палива значно збільшується. a = 1,1...1,15. Двигун працює економічно, але розвиває меншу потужність. a = 1,15...1,13. Суміш горить повільно, процес горіння продовжується в такті розширення і навіть випуску. Робота двигуна нестійка, потужність падає, а витрата палива значно збільшується. При звичайному згорянні фронт полум’я поширюється з швидкістю 20...30 м/ с. Ненормальним явищем процесу згоряння є швидке вибухоподібне горіння, при якому швидкість поширення досягає 2000...2500 м/ с. Зовнішніми ознаками детонаційного згоряння є різкі металічні стуки в циліндрі, перегрів двигуна, чорний дим з випускної труби, зниження потужності та економічності тощо. Основні причини детонації - невідповідність сорту палива ступеню стиску двигуна, раннє запалювання, велике навантаження при малій частоті обертання колінчастого вала двигуна тощо.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|