Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Паливо для карбюраторних двигунів

Щоденне технічне обслуговування: - Перевіряють рівень масла в картері двигуна за допомогою щупа - перевірити відсутність підтікання масла в системі мащення, - 2. Технічне обслуговування - ТО-1: - Очистити центрифугу або замінити масляні фільтра 3. Технічне обслуговування - ТО-2: - виконати роботи ТО-1 - замінити масло в піддоні картера двигуна 4. Сезонне технічне обслуговування: - промити систему змащення двигуна і замінити сорт масла залежно від пори року.

Основні несправності системи мащення

Технічне обслуговування системи охолодження двигуна: 1. Щоденне технічне обслуговування: - Перевіряють рівень охолоджувальної рідини в радіаторі - перевірити відсутність підтікання рідини в системі охолодження, 2. Технічне обслуговування - ТО-1: - перевірити натяг паса привода рідинного насоса і вентилятора і, при необхідності, відрегулювати їх натяг. 3. Технічне обслуговування - ТО-2: - підтягти кріплення всіх приладів системи охолодження. - перевірити роботу жалюзів, стан підшипників водяного насоса - перевірити роботу термостата 4. Сезонне технічне обслуговування: - промити систему охолодження.

Основні несправності і ТО систем охолодження й мащення.Основні несправності системи охолодження

№пп Несправність Причина
Перегрівання двигуна - недостатній рівень охолодної рідини в системі охолодження; - пробуксовування паса вентилятора в разі слабкого його натягу або внаслідок замаслювання; - утворення накипу в сорочці охолодження блока циліндрів і головці; - неправильна робота термостата, заїдання його в закритому положенні.
<Переохолодження двигуна - заїдання жалюзі у відкритому положенні внаслідок недостатнього їх змащення; - несправність термостата, заїдання його в відкритому положенні;
Підтікання охолоджувальної рідини - послаблення кріплення хомутів шлангів, кріплення головок блока циліндрів; - пошкодження шлангів, ущільнювальних прокладок; - спрацювання самопіджимного сальника рідинного насоса.
№пп Несправність Причина
Зниження тиску масла або його відсутність - низький рівень масла в піддоні картера двигуна - підвищення температури масла і недостатня її в'язкість; - засмічення маслоприймача; - заїдання редукційного клапана у відкритому положенні; - спрацювання вкладишів колінчастого вала; - несправність масляного насоса та його привода.
Збільшений тиск масла - застосування масла підвищеної в'язкості (густе масло) ; - заїдання редукційного (запобіжного) клапана насоса в закритому положенні.

1. Система живлення карбюраторного двигунаПризначення та прилади системи живлення карбюраторних двигунівЯке призначення системи живлення в карбюраторних двигунах?
Система живлення карбюраторних двигунів служить для зберігання палива, очищення повітря і палива, приготування горючої суміші, підведення її в циліндри двигуна і відведення відпрацьованих газів з них.
Система живлення карбюраторного двигуна
1- паливний насос, 2- повітряний фільтр, 3- карбюратор, 4- рукоятка керування повітряною заслонкою, 5 і 6 - рукоятка і педаль керування дроселями, 7- паливопроводи, 8 і 9- покажчик і вимірювач рівня палива, 10 - паливний бак, 11 - кран, 12 - фільтр-відстійник, 13- глушник, 14 - приймальні труби глушника, 15 - випускний трубопровід двигуна, 16 - випускна труба глушника
Які прилади входять в систему живлення карбюраторних двигунів та їх взаємодія?
Система живлення карбюраторного двигуна складається з паливного бака, паливного фільтра-відстійника, паливного насоса, фільтра тонкого очищення палива, карбюратора, повітряного фільтра, впускного трубопроводу, випускного трубопроводу, газоотводящий труби з глушником шуму випуску відпрацьованих газів, сполучних трубопроводів і бензостійкі шлангів, паливо забірного крана ; покажчика рівня палива в паливному баку, педалі управління дросельної заслінкою, кнопки управління повітряної і дросельної заслінками карбюратора. При роботі двигуна паливо з паливного бака примусово за допомогою паливного насоса подається в камеру поплавця карбюратора, попередньо очистивши у фільтрі-відстійнику і фільтрі тонкого очищення. Одночасно в карбюратор надходить повітря, попередньо очищений в повітряному фільтрі. У карбюраторі паливо змішується з повітрям в заданій пропорції і утворюється горюча суміш, яка по впускному трубопроводу надходить у циліндри двигуна, де стискається, запалюється і згорає, виділяючи теплову енергію, яка за допомогою механізмів і систем перетворюється на механічну і у вигляді крутного моменту передається на колеса автомобіля, приводячи його в рух. Відпрацьовані гази з випускного трубопроводу відводяться в атмосферу.

Що може служити паливом для карбюраторних двигунів?
Паливом для карбюраторних двигунів можуть служити: бензин, спирти, бензол, гас. Найбільше застосування отримав бензин.
Як і з чого отримують бензин?
Бензин отримують з нафти прямою перегонкою або застосовуючи крекінг-процес. Під час прямої перегонки нафту нагрівають у спеціальних котлах до 210 ° С. При цьому з неї виділяються пари бензину та інших компонентів, які направляються в колону-охолоджувач. Там пари конденсуються і утворюється бензин, що складається з 84-86% вуглецю, 14-16% водню і невеличкої кількості домішок. При крекінг-процесі нафту нагрівають у спеціальних установках до 600 ° С і тиску до 5 МПа в присутності каталізаторів. Це забезпечує розщеплення важких молекул нафти на більш легкі, які направляються в колону-охолоджувач, де утворюється бензин. При крекінг-процесі збільшується кількість бензину від вихідного продукту, ніж при прямій перегонці. Однак такий бензин не можна тривалий час зберігати, він має меншу теплотворну здатність і меншу октанове число. Для підвищення октанового числа бензину до нього додають Антидетонатори (етилову рідина) масою не більше 0,82 г на 1 кг бензину. Це підвищує октанове число бензину до 12%. Етилова рідина містить тетраетилсвинець, що є токсичною рідиною. Тому етилований бензин забарвлюють в оранжево-червоний, синьо-зелений або інший колір, щоб його можна було відрізнити від не етильованого. Таким бензином забороняється мити руки, деталі, одяг.
У чому переваги бензину з вищим октановим числом? Бензин з вищим октановим числом дозволяє підвищити ступінь стиснення в циліндрах двигуна, а отже отримати і більш високу потужність.
Що мається на увазі під октановим числом палива?
Під октановим числом палива мається на увазі кількість стійких вуглеводнів ізооктанов в суміші нестійких вуглеводнів гептаном. Детонаційна стійкість ізооктану прийнята за 100, гептана - 0 одиниць. Октанове число бензину визначають на спеціальній установці, що представляє собою одноциліндровий двигун із змінним ступенем стиснення. Порівнюючи антидетонаційні властивості випробуваного бензину з властивостями еталонного, що складається з ізооктану і гептан, приймають октанове число бензину випробовується, рівним процентному змісту ізооктану в еквівалентній суміші.
Як позначають бензин?
Бензин позначають так: А-72, А-76, АІ-93, АІ-98. Буква А вказує, що бензин автомобільний; цифри - на октанове число; І - вказує, що октанове число визначалося дослідним методом. Для форсованих двигунів з високим ступенем стиснення застосовують спеціальний високооктановий бензин «Екстра».
Як впливає на роботу двигуна відповідність його октанового числа?
При роботі двигуна на бензині, відповідному його ступеня стиснення (завод-виробник вказує, який бензин слід застосовувати для даного двигуна), згоряння горючої суміші в циліндрах відбувається зі швидкістю 20 - 30 м / с і тиск газів на поршень досягає 3,5-5 , 0 МПа. Якщо застосовується бензин, який не відповідає його ступеня стиснення, відбувається детонаційне (вибуховий) згоряння горючої суміші зі швидкістю 2-3 тис. м / с і тиск газів на поршень підвищується до 10 МПа. Це викликає підвищений знос і навіть поломку деталей кривошипно-шатунного механізму, руйнування підшипників, прогорание днищ поршнів. Двигун перегрівається. Різке наростання тиску газів в циліндрі викликає вібрацію стінок циліндрів і поршнів, що створюють дзвінкі металеві стукоти. При цьому внаслідок неповного згоряння горючої суміші з глушника виходить чорний дим з ударами. Втрачається потужність і економічність двигуна. Така робота двигуна неприпустима, його необхідно зупинити і замінити паливо.


Читайте також:

  1. Будова трифазних асинхронних електродвигунів
  2. Види двигунів постійного струму.
  3. Дизельне паливо.
  4. Додаткові паливодозуючі системи і пристрої карбюраторів
  5. Економічне значення правильного вибору електричного двигуна за потужністю. Класи нагрівостійкості ізоляції обмоток електричних двигунів. Нагрівання і охолодження електродвигунів
  6. Замикаючі витрати на паливо, електроенергію і тепло
  7. Основні відомості про АПВ шин, трансформаторів та електродвигунів
  8. Паливо для газобалонних автомобілів.
  9. Паливоповітряні суміші для двигунів
  10. Правила безпеки під час обслуговування електродвигунів.
  11. Правила техніки безпеки при виконанні робіт з обслуговування системи живлення двигунів.




Переглядів: 1816

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Будова системи мащення | Пальна суміш

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.