МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Будова трифазних асинхронних електродвигунів
Трифазні асинхронні електродвигуни за формою виконання ротора розділяються на два основних типи: 1) електродвигуни з короткозамкненим ротором, чи короткозамкнені електродвигуни; 2) електродвигуни з фазним ротором, чи фазні електродвигуни. Вони виготовляються одиничною потужністю від 0,6 до 200 кВт. Асинхронні двигуни складаються з двох основних частин: нерухомої частини – статора й частини, що обертається – ротора.
Рис. 7.2. Статор трифазної машини (а) тайого обмотка (б): 1станина; 2 - обмотка
Статор трифазної машини (рис. 7.2, а) складається зі станини із сердечником, у пази якого покладені три різні обмотки. Ці обмотки зрушені одна відносно одної на дві третини полюсного розподілу по колу (рис. 7.2, 6), для того щоб взаємне зрушення ЕРС у кожній фазі дорівнювали б одній третині періоду. Кожна фазна обмотка має два виводи – початок і кінець. Усі начала (А, В, С) і кінці (X, У, Z) обмоток виводяться на спеціальний щиток, укріплений на зовнішній поверхні статора. Звичайно на щитку фазні обмотки з'єднуються зіркою чи трикутником.
Рис. 7.3. Ротори асинхронних електродвигунів: а - короткозамкнений з алюмінієвою литою кліткою; б – фазний
На рис. 7.3 показані ротори асинхронних електродвигунів: короткозамкнений і фазний. Кожен ротор складається з вала, осердя й обмотки. Осердя набирається зі штампованих листів електротехнічної сталі товщиною 0,35—0,5 мм. У його пази укладається обмотка. Обмотку короткозамкненого ротора роблять із мідних чи алюмінієвих стрижнів. Торці стрижнів з'єднують кільцями. Таку обмотку називають білячою кліткою. Алюмінієву обмотку звичайно виготовляють шляхом заливання у пази розплавленого алюмінію. У торців ротора розташовуються кільця й лопати вентилятора. Для поліпшення пускових характеристик електродвигунів короткозамкнені ротори часто виготовляють із глибоким пазом чи з подвійною білячою кліткою. Обмотка фазного ротора виконується подібно обмотці статора у вигляді трьох фазних обмоток, з'єднаних зіркою. Три вільних кінці фазних обмоток приєднують до трьох контактних кілець. У зібраному електродвигуні до контактних кілець притискаються щітки, через які до обмотки ротора вмикається пусковий чи регулювальний реостат. Електродвигуни з фазним ротором застосовують там, де потрібно плавне регулювання швидкості механізму, що приводиться у рух, а також при частих пусках електродвигунів під навантаженням.
Читайте також:
|
||||||||
|