МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
ВИХІДНИХ МАТЕРІАЛІВ ТА БЕТОННОЇ СУМІШІЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ, КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ Лекція 21 КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ БЕТОНУ І Ї Семінарське заняття 3: Структура соціально-педагогічної технології Теоретичні питання: 1. Структура та етапи соціально-педагогічної технології 2.Характеристика основних структурних компонентів діяльності 3.Класифікація соціально-педагогічних технологій Практичні завдання: 1 .Підготуватися до самостійної роботи за питаннями: Суть поняття «соціальна технологія» Суть поняття «соціально-педагогічна технологія» Технологізація соціальної діяльності Семінарське заняття 4: Технології комунікативної діяльності соціального педагога Теоретичні питання: 1 .Особливості соціально-педагогічного спілкування 2.Вимоги до професійного спілкування соціального педагога 3.Технологія спілкування соціального педагога з клієнтом Практичні завдання: 1 .Підготувати доповідь на тему: «Технологія бесіди соціального педагога з групою клієнтів» 2.Обрати будь-яку з соціально-педагогічних проблем і підготувати індивідуальну бесіду соціального педагога з клієнтом, заздалегідь розбившись на групи 3.Підготувати реферати на теми: - Діалогічність у спілкуванні соціального педагога з клієнтом; - Технології ведення дискусії соціального педагога з клієнтом. Рекомендована література: І.Локарева П.В. Теоретичний і прикладний аспекти поняття «професійне спілкування соціального педагога».-Черкаси, 2000.-Вип.17.-С.68-71 2.Шептенко П.А. Методика и технология работьі социального педагога.-М.: Академия, З.Мудрик А.В. Общение в процессе воспитания.-М., 2001 4.Паскаль Е.В. Активизация процесса продуктивной коммуникации социальньк педагогов.-Черкассьі, 2000 5.Помаранцева А.А. Общение в деятельности социального работника.-Ярославль: Диапресс,1997 б.Шакурова М.В. Методика и технология работьі социального педагога.-М: Академия, Семінарське заняття 5: Технології організаторської діяльності соціального педагога Теоретичні питання: 1. Сутність поняття «організаторська діяльність соціального педагога» 2.3дійснення організаторської функції соціальним педагогом 3.Організація взаємодії соціального педагога з різними суб'єктами та об'єктами діяльності 4.Організаторські форми діяльності соціального педагога 5.Технологія планування роботи соціального педагога Практичні завдання: 1.Розробити проект студентської акції за однією з обраних тем: «За небезпечні стосунки», «За життя без насильства», «За університет без расизму».
Контроль якості бетону виконують на усіх етапах його виготовлення. Тобто контролюють кожну виробничу операцію (табл. 21.1). Таблиця 21.1
*- терміни перемішування бетонної суміші визначають за її однорідністю.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|