МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Класифікація соціально-педагогічних технологійКласифікація - це система співпорядкованих понять певної галузі знань чи діяльності людини, котра використовується як засіб встановлення зв'язку між поняттями та класами об'єктів. Класифікації дозволяють систематизувати об'єкти, що вивчаються, за певними критеріями з урахуванням якісних характеристик. Класифікація технологій соціально-педагогічної роботи як практичного виду діяльності у різних соціальних сферах здійснюється за різними підставами, оскільки цей вид діяльності має такі компоненти: мету, об'єкти, суб'єкти, функції, зміст, засоби, управління. Для розробки класифікації соціально-педагогічних технологій слід виокремити та визначити найважливіші для неї показники: 1.Підстави для класифікації - це якісні характеристики, котрі дозволяють систематизувати технології відповідно до вирішення основних проблем об'єкта з урахуванням мети та особливостей технології. До них відносять: тип тип технології, її призначення, суб'єкт, об'єкт, місце застосування, спосіб реалізації. 2.Критерії класифікації - це ознака, на підставі якої відбувається оцінка, визначення, розподіл чого-небудь. До них відносять: 1)тип технології (загальні, функціональні технології, котрі орієнтовані на загальний цикл соціально-педагогічної роботи; спеціальні, що спрямовані на вирішення конкретної мети, завдань); 2)призначення технології (у залежності від мети діяльності соціального педагога визначають: технології цільового призначення (розвитку, індивідуальної корекції, перевиховання, дозвіллєвої діяльності) і технології комплексного призначення, котрі спрямовані на вирішення декількох цілей); 3)суб'єкт застосування (має критерії: рівень професіоналізму, спеціалізації соціального педагога - прості (доступні неспеціалістам), складні (потребують класифікації спеціаліста); 4)об'єкт застосування (має критерії: соціальний - учень, студент, робітник, батько; віковий (дитина, підліток, юнак; особистісний (емоційний стан, характер соціального відхилення, динамічність особистості тощо; кількісний - особистість, група, колектив); 5)місце застосування (характеризується критерієм умови (місце, де мешкає клієнт, освітня установа, центр реабілітації тощо); 6)спосіб реалізації (критерієм є методи, способи практичного застосування, сукупність методів, методики, авторські розробки тощо). Зупинимося на простій класифікації технологій. Функціональні (загального типу, базові) соцільно-педагогічні технології, котрі орієнтовані на цілісний підхід до людини, враховують інтереси, внутрішній потенціал особистості, потреби, цінності тощо. До важливих технологій загального типу відносять технології соціально-педагогічної діагностики, реабілітації, корекції, терапії, профілактики, експертизи. Під спеціальними соціально-педагогічними технологіями розуміють систему суворо послідовних дій професіонала з конкретними групами людей (інваліди, пенсіонери, безробітні, військові, жінки та ін.). Не менш важливими є також технології індивідуального і групового характеру, традиційні та інноваційні, регіональні та місцеві, технології різних сфер життєдіяльності, галузеві, за кількістю об'єктів, за ступенем практичної включеності, за спрямованістю на перетворення оточуючого об'єкт середовища та ін. Таким чином, соціально-педагогічні технології являють собою систему, що Читайте також:
|
||||||||
|