МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Способи оцінки виграшів і втратМенеджери деяких компаній розпочинають аналіз злиття або поглинання з прогнозу майбутніх потоків грошових засобів компанії, яку збираються приєднати. В такий прогноз включають будь-яке збільшення доходів від продажу або скорочення витрат, яке обумовлене поглинанням, а потім дисконтують ці суми і порівнюють з ціною купівлі. Очікуваний чистий = Дисконтований потік - Платежі наявними виграш грошових засобів Такий підхід достатньо небезпечний. Навіть найбільш талановитий і добре підготовлений аналітик може припуститися великої помилки в оцінці вартості компанії. Очікуваний чистий виграш може виявитися позитивним, але зовсім не тому, що дане злиття дійсно ефективне, а лише з-за того, що аналітик занадто оптимістично оцінить майбутні потоки грошових засобів компанії, яку збирається приєднати. З іншого боку злиття, яке по суті доцільне, може і не бути впроваджене, якщо аналітик недооцінить потенціал зацікавленої ним незалежної компанії. Підхід до аналізу розпочинається з інформації про ринкову вартість компанії (РVв) і потім зосереджується на змінах в потоці грошових засобів, які будуть обумовлені злиттям. Необхідно зрозуміти чому обидві компанії після злиття будуть коштувати дорожче, аніж величина суми їх вартості до об'єднання. Аналогічна порада придатна і по відношенню до аналізу операцій з продажу частки бізнесу. Не бажано запевняти себе таким аргументом: „Цей бізнес не є прибутковим і тому його необхідно продати". Якщо покупець не вважає можливим управляти цим бізнесом більш ефективно, чим це вдалось зробити продавцю, то запропонована ним ціна буде низькою. В практиці фінансового управління інколи можна зіткнутися з думкою менеджерів про те, що існують прості правила для визначення ефективності і привабливості злиття. Наприклад, вони можуть висунути аргументи про те, що достатньо придбати компанію із зростаючої галузі або купити компанію за ціною, нижчою її балансової вартості. Однак і при купівлі компанії повинні бути використані критерії правильно обґрунтованого інвестиційного рішення. В результаті вашого інвестиційного рішення вартість компанії зросте тільки у тому випадку, якщо виникнуть економічні виграші, такі конкурентні переваги, яких не зможуть досягти інші фірми і в тому числі менеджери компанії -об'єкта потенційного злиття. Нарешті, необхідно мати на увазі, що в процесі купівлі компанії фірми-покупці часто конкурують між собою. Виникає ситуація подібна на аукціон. В таких випадках необхідно визначити, чи дійсно компанія, яку ви шукаєте, для вас як для покупця цінніша, ніж для інших фірм, що приймають участь в цьому процесі. Якщо відповідь негативна, потрібно бути дуже обережним в питанні участі в такому „аукціоні". Перемога в ньому може обійтись дорожче, ніж поразка. Якщо ви програєте, значить ви просто втратили час; якщо ви перемогли, то цілком можливо, що ви заплатили за цю компанію занадто багато. Контрольні питання
1.Які мотиви злиття компаній існують? 2.Чим відрізняється злиття і поглинання компаній? 3.Які існують способи оцінки втрат і виграшів від поглинання компаній?
Читайте також:
|
||||||||
|