![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема: Види конфліктів та причини їх виникнення.Лекція 3 Мета вивчення:проаналізувати існуючу класифікацію конфліктів; визначити та проаналізувати межі конфлікту; розглянути причини виникнення конфліктів; проаналізувати конфлікти в духовній сфері суспільства, в організації, сім‘ї, у сфері управління; вчити студентів навчатися, працювати, бути щасливими, толерантно жити та спілкуватися з іншими людьми. Варто вивчити ключові поняття теми:соціальний конфлікт, міжособистісний конфлікт, міжгруповий конфлікт, конфлікт між особистістю і групою, внутрішньоособистісний конфлікт, когнікативний конфлікт, закриті і відкриті конфлікти, вертикальні і горизонтальні конфлікти, межі конфлікту. Студенту варто знати: - класифікацію конфліктів; - межі конфлікту; - причини виникнення конфліктів; - конфлікти в духовній сфері суспільства, в організації, сім‘ї, у сфері управління. Студенту варто вміти: - аналізувати існуючу класифікацію конфліктів; - визначати та аналізувати межі конфлікту; - виділити причини виникнення конфліктів; - проаналізувати конфлікти в духовній сфері суспільства, в організації, сім‘ї, у сфері управління. Основна література: 1. Ващенко І.В. та ін. Загальна конфліктологія: навч. посібник – Харьков.: оригінал, 2001. – 384 с. 2. Вершинин М.С. Конфликтология: Конспект лекций. – СПб.: Изд-во Михайлова В.А. 2001. – 64 с. 3. Нагаєв В.М. Конфліктологія: курс лекцій (модульний варіант): Навчальний посібник. - К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 198 с. 4. Пірен М.І. Конфліктологія: Підручник. – К.: МАУП, 2003. – 360 с. Додаткова література: 1. Громова О.Н. Конфликтология. Курс лекций. – М.: Ассоциация авторов и издателей «Тандем». Издательство ЭКМОС, 2000. – 320 с. 2. Конфликтология: Учебник для вузов / В.П. Ратников и др. М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2001. – 512 с. 3. Цюрупа М.В. Основи конфліктології та теорії переговорів: Навчальний посібник. – К.: Кондор. 2004. – 172 с. План: 1. Класифікація конфліктів. 2. Межі конфлікту. 3. Причини виникнення конфліктів. 4. Конфлікти в різних сферах. Основний зміст Класифікація конфліктів. Соціальний конфлікт. Міжособистісний конфлікт. Конфлікт між особистістю та групою. Внутрішньо особистісний конфлікт. Когнікативний конфлікт. Закриті і відкриті конфлікти. Вертикальні і горизонтальні конфлікти. Межі конфлікту. Просторові, часові, суб‘єктні межі конфлікту. Початок конфлікту. Закінчення конфлікту. Причини виникнення конфліктів. Об‘єктивні і суб‘єктивні причини. Конфлікти в духовній сфері суспільства. Конфлікти в організації. Конфлікти в сім’ї. Кризові періоди розвитку сім’ї. Попередження і розв'язання сімейних конфліктів. Конфлікти у сфері управління. Питання для самостійної роботи: 1. Типологія конфліктів.
Читайте також:
|
||||||||
|