Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЛЕКЦИЯ 17. ОСНОВЫ РЕГУЛИРОВАНИЯ

Головні завдання фінансової статистики полягають в контролі виконання плану доходів і витрат, виявленні фінансових результатів діяльності залізниць, визначенні об'ємних і якісних показників, що характеризують їх фінансовий стан. Показники фінансової статистики

Доходом Укрзалізниці називається сума грошових коштів, отриманих від перевізної та інших видів діяльності. Більшу частину доходів УЗ отримує від перевезення вантажів і пасажирів, багажу і пошти.

За джерелами надходження доходи групуються наступним чином:

- Тарифна плата та додаткова плата за перевезення вантажів, пасажирів, багажу і пошти;

- Орендна плата за рухомий склад;

- Збори за обслуговування під'їзних шляхів, користування телеграфно-телефонної зв'язком;

- Місцеві доходи станцій у вигляді зборів за послуги носильників багажу, камер схову ручного багажу, кімнат відпочинку, попереднього продажу пасажирських квитків, довідково-інформаційної та рекламної роботи та ін;

- Місцеві доходи залізниць і відділень, що складаються з зборів і штрафів, що стягуються з вантажовідправників та вантажоодержувачів за порушення правил та умов перевезень, регламентованих Статутом залізниць Російської Федерації;

- Виручка від продажу готової продукції і виконаних робіт на промислових підприємствах (заводах, депо та ін);

- Виручка від послуг непромислових підприємств - вантажно-розвантажувальних, транспортно-експедиційних контор, дирекцій по обслуговуванню пасажирів та ін;

- Доходи від виконання будівельно-монтажних робіт і капітального ремонту;

- Доходи житлово-комунальних підприємств за послуги лазень, пралень, перукарень і т.д.

Першоджерелами для обліку виручки є касові документи. Вона враховується по моменту надходження грошей або грошових документів у касу. Отримані суми передаються до Укрзалізниці. Департамент бухгалтерського та податкового обліку щомісяця визначає фінансовий результат діяльності всіх філій Укрзалізниці .

Крім того, розрізняють інші (операційні і позареалізаційні) та надзвичайні доходи.

До інших відносяться:

- Надходження, пов'язані з продажем та інших списанням основних засобів та інших активів, відмінних від грошових коштів;

- Сировина, матеріали, запчастини, брухт, одержані в результаті демонтажу та ліквідації основних засобів;

- Відхилення у вартості реалізованих матеріалів;

- Надходження основних засобів, нематеріальних активів, матеріалів, товарів, готівкових грошових коштів, отриманих в результаті проведення інвентаризації;

- Надходження від операцій з тарою;

- Штрафи, пені, неустойки за порушення умов договорів, отримані або визнані до отримання;

- Надходження, пов'язані з безоплатним отриманням активів;

- Списання коштів цільового фінансування;

- Надходження бюджетних коштів, наданих на фінансування витрат, понесених у попередньому звітному періоді;

- Прибуток минулих років, виявлена ​​у звітному році;

- Суми кредиторської заборгованості, за якими минув термін позовної давності;

- Курсові різниці:

- Прибуток, отриманий організацією за договором простого товариства;

- Надходження від участі в статутних капіталах інших організацій, відсотки та інші доходи за цінними паперами;

- Відсотки, отримані за надання в користування коштів організації, а також відсотки за використання кредитної організацією грошових коштів, що знаходяться на рахунку організації в цій кредитній організації та ін

До надзвичайних доходів відносяться:

- Матеріали, отримані від розбирання майна, зіпсованого або втраченого в результаті надзвичайних обставин;

- Суми, що надійшли у зв'язку з надзвичайними обставинами, в тому числі суми страхового відшкодування.

Об'ємні показники доходів характеризують розмір доходів в цілому, за видами перевезень та повідомленнями з руховими, початкової та кінцевої операціями.

Доходи від перевезень å D складаються з доходів від:

- Перевезень вантажів å D g, в тому числі від переміщення вантажів å D g pl, від початкової операції å D g gr і від кінцевої операції å D g r;

- Перевезень вантажів у вагонах неробочого парку å D g nrb;

- Перевезень пасажирів å D p, в тому числі від переміщення пасажирів å D p pl, від початкової операції з пасажирських перевезень å D p gr;

- Перевезень багажу å D b.

Якісні показники - прибуткові ставки (d) - характеризують прибутковість перевезень і вимірюються величиною доходу, отриманого з одиниці переміщення вантажів (10 ткм) або пасажирів (10 пасажиро-км), від виконання початкової та кінцевої операцій з однією тонною зануреного або розвантаженого вантажу.

Середня дохідна ставка розраховується діленням суми провізної плати (коп.), окремо по вантажних і багажним перевезень, на відповідний вантажообіг, а по пасажирським - суми провізної плати та доплат (коп.) на пасажирооборот.

Доходи групуються по ряду ознак: увазі повідомлення, роду вантажу і виду тарифу. Об'ємні та якісні показники доходів залізниць пов'язані один з одним, а також з об'ємними і якісними показниками перевезень вантажів і пасажирів.

У цілому з перевезень середня дохідна ставка розраховується на 10 приведених ткм:

` d = (å D / å (pl) pg) * 10

Вона залежить від багатьох чинників: структури вантажообігу, дальності перевезень, зміни діючої системи тарифів і т.д.

Вплив того чи іншого чинника визначається за умови незмінності інших факторів. Рід вантажу впливає на величину дохідної ставки через встановлені тарифи.

Дальність перевезення і дохідна ставка перебувають у зворотній залежності. Але ця залежність вельми складна, тому що із збільшенням відстані перевезення провізна плата за 1 км зменшується, але до певної межі, після якого вона знову збільшується, щоб скоротити зайво далекі нераціональні перевезення. Вплив середньої дальності на дохідну ставку можливо визначити за наявності розподілу перевезень по поясах дальності.

Вплив зміни тарифів на величину дохідної ставки теж проявляється дуже складно. На транспорті діє велика кількість тарифів, які змінюються за напрямами і по вантажах. Вплив змін в тарифах на дохідну ставку визначається за тарифним індексом, який розраховується за формулою:


Читайте також:

  1. Лекция 1
  2. ЛЕКЦИЯ 1
  3. Лекция 1.
  4. Лекция 1.
  5. Лекция 1. Введение
  6. Лекция 1. Векторная графика. Macromedia Flash MX Инструменты и технологии рисования во Flash
  7. Лекция 1. МАКРОЭКОНОМИКА. НАЦИОНАЛЬНАЯ
  8. ЛЕКЦИЯ 10
  9. Лекция 10.
  10. Лекция 11. Растворы электролитов. Электролитическая
  11. Лекция 11. Растворы электролитов. Электролитическая
  12. Лекция 11. Растворы электролитов. Электролитическая




Переглядів: 709

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Статистика використання робочого часу | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.