Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Правові основи реалізації повноважень Антимонопольного комітету України

Антимонопольний комітет України здійснює свої повно­важення з дотриманням Конституції і законів України не­залежно від органів влади, органів адміністративно-госпо­дарського управління і контролю, органів місцевого само­врядування, їх посадових осіб і суб´єктів господарювання, а також об´єднань громадян або їх органів.

При розгляді заяв і справ про узгоджені дії, концентра­цію, про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, зокрема при проведенні розслідування, дос­лідження, прийнятті розпоряджень, рішень за заявами і справами, здійсненні інших повноважень у сфері контро­лю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції, контролю за узгодженими діями, концентра­цією органи і посадовці АМКУ і його територіальних відділень керуються тільки законодавством про захист еко­номічної конкуренції і є не залежними від органів держав­ної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадовців і суб´єктів господарювання, а також політичних партій і інших об´єднань громадян або їх органів.

Втручання органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадовців, суб´єктів господарювання, а також політичних партій і інших об´єднань громадян або їх органів у діяльність АМКУ і його територіальних відділень забороняється, за винятком випадків, визначених законами України.

Вплив в будь-якій формі на працівника АМКУ і його те­риторіальних відділень з метою перешкоджання виконан­ню ним службових обов´язків або прийняття неправомір­ного рішення тягне за собою відповідальність, передбачену законодавством.

Органи влади, органи місцевого самоврядування беруть участь у розробленні і реалізації конкурентної політики, взаємодіють з АМКУ в питаннях розвитку конкуренції, роз­робленні регіональних програм економічного розвитку та інформують АМКУ про виконання заходів, пов´язаних з реалізацією конкурентної політики.

З питань розвитку конкуренції і демонополізації еконо­міки АМКУ і його територіальні відділення взаємодіють з органами державної влади, органами місцевого самовряду­вання, органами адміністративно-господарського управлі­ння і контролю.

Органи державної влади, органи місцевого самовряду­вання, органи адміністративно-господарського управління і контролю, їх посадовці зобов´язані передавати комітету та його територіальним відділенням відомості, які можуть свідчити про порушення законодавства про захист еконо­мічної конкуренції.

Антимонопольний комітет України та його територі­альні відділення взаємодіють із засобами масової інформації і громадськими організаціями в роботі по запобіганню по­рушенням конкурентного законодавства, публікують інфор­мацію про свою діяльність і прийняті рішення.

Органи влади, органи місцевого самоврядування, орга­ни адміністративно-господарського управління і контролю зобов´язані погоджувати з АМКУ рішення, які можуть при­вести до обмеження або спотворення конкуренції на відпо­відних товарних ринках.

Розпорядження, рішення і вимоги органу АМКУ, голо­ви територіального відділення АМКУ, вимоги уповноваже­них ними працівників АМКУ, його територіального відділення в межах їх компетенції є обов´язковими до ви­конання у визначені ними терміни, якщо інше не передба­чене законом.

Невиконання розпоряджень, рішень і вимог органу АМКУ, голови територіального відділення АМКУ, вимог уповноважених ними працівників АМКУ, його територіаль­ного відділення тягне за собою передбачену законом відпо­відальність.

Суб´єкти господарювання, об´єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління і контролю, інші юридичні осо­би, їх структурні підрозділи, філіали, представництва, їх посадовці і працівники, фізичні особи зобов´язані на вимо­гу органу АМКУ, голови територіального відділення АМКУ, уповноважених ними працівників АМКУ, його територіаль­ного відділення представляти документи, предмети або інші носії інформації, пояснення, іншу інформацію, зокрема з обмеженим доступом і банківську таємницю, необхідні для виконання АМКУ, його територіальними відділеннями зав­дань, передбачених законодавством про захист економічної конкуренції.

Документи, статистична та інша інформація, необхідні для виконання завдань, передбачених законодавством про захист економічної конкуренції, надаються на вимогу орга­ну АМКУ, голови територіального відділення АМКУ, упов­новажених ними працівників АМКУ, його територіально­го відділення безкоштовно. Вимоги органу АМКУ, голови територіального відділення АМКУ можуть передбачати як одноразове, так і періодичне надання інформації.

Інформація з обмеженим доступом, одержана АМКУ, його територіальними відділеннями в процесі здійснення своїх повноважень, використовується ними виключно з метою забезпечення виконання завдань, визначених зако­нодавством про захист економічної конкуренції, і не підля­гає розголошуванню. Така інформація може бути надана органам слідства і суду відповідно до закону.

За розголошування комерційної таємниці працівники АМКУ, його територіальних відділень несуть відпові­дальність, встановлену законом.

Усні вимоги державного уповноваженого АМКУ, голо­ви територіального відділення АМКУ, уповноважених ними працівників АМКУ, його територіального відділення, по­яснення осіб і інші дії, здійснені на виконання цих усних вимог, фіксуються в протоколі, в якому вказуються також дата і місце його складання, прізвища державного уповноваженого АМКУ, голови територіального відділення АМКУ, уповноважених ними працівників АМКУ, його територіаль­ного відділення із зазначенням їх посад, прізвищ осіб, що дають пояснення.

Протокол підписується відповідно головуючим колегі­ального органу АМКУ, державним уповноваженим АМКУ, головою територіального відділення, уповноваженим ними працівником АМКУ, його територіального відділення і осо­бами, до яких були звернені усні вимоги. Про відмову осіб, до яких були звернені усні вимоги підписати протокол, заз­начається в протоколі. Особа має право дати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до про­токолу, а також викласти мотиви своєї відмови від його підписання.

Діяльність по виявленню, попередженню і припиненню порушень конкурентного законодавства здійснюється АМКУ, адміністративними колегіями, державними упов­новаженими і головами територіальних відділень Коміте­ту з дотриманням процесуальних основ, визначених зако­нодавчими актами України

 

 


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. R – розрахунковий опір грунту основи, це такий тиск, при якому глибина зон пластичних деформацій (t) рівна 1/4b.
  3. А/. Верховна Рада України.
  4. АГРАРНЕ ПРАВО УКРАЇНИ
  5. Аграрні закони України
  6. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  7. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  8. Адміністративні правовідносини
  9. Адміністративно-правовий статус Кабінету Міністрів України
  10. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації
  11. Адміністративно-правові відносини
  12. Адміністративно-правові відносини




Переглядів: 695

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Статус державного уповноваженого і голови територіального відділення Антимонопольного комітету України | Малювання як вид образотворчої діяльності дошкільнят, його характеристика.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.