МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організація системи інформаційної безпеки підприємстваОсновним питанням початкового етапу впровадження системи ІБ підприємства є призначення відповідальних осіб за безпеку і розмежування сфер їх впливу. Як правило, ще на етапі початкової постановки завдань з’ясовується, що за цей аспект ІБ підприємства відповідати дуже складно. Системні програмісти і адміністратори схильні відносити цю задачу до компетенції загальної служби безпеки, тоді як остання вважає, що це питання знаходиться в компетенції фахівців з ІС. При розв’язанні завдань розподілу відповідальності за безпеку ІС підприємства необхідно враховувати наступні положення: · ніхто, крім керівництва, не може прийняти основоположні рішення в галузі політики ІБ; · ніхто, крім фахівців, не зможе забезпечити правильне функціонування системи ІБ; · жодна зовнішня організація або група фахівців життєво не зацікавлена в економічній ефективності впровадження заходів безпеки. Організаційні заходи безпеки ІС безпосередньо або опосередковано пов’язані з адміністративним управлінням і відносяться до рішень та дій, які застосовуються керівництвом для створення таких умов експлуатації, що зведуть до мінімуму слабкість системи захисту. Дії адміністрації можна регламентувати наступними напрямками: · заходи фізичного захисту ІС; · регламентування технологічних процесів; · регламентування роботи з службовою інформацією; · регламентування процедур резервування; · регламентування внесення змін; · регламентування роботи персоналу і користувачів; · підбір та підготовка кадрів; · заходи контролю і спостереження. На практиці найчастіше використовуються наступні категорії інформації. Важлива інформація – незамінна та необхідна для функціонування ІС інформація, процес відновлення якої після знищення неможливий або дуже трудомісткий і пов’язаний з великими матеріальними витратами, а її помилкове застосування або модифікування призводить до значних втрат. Корисна інформація – необхідна для функціонування ІС інформація, яка може бути відновлена без великих матеріальних витрат, при чому її модифікування або знищення призводить до відносно невеликих втрат. Конфіденційна інформація – інформація, доступ до якої для частини персоналу або сторонніх осіб небажаний, оскільки може спричинити матеріальні та моральні втрати. Відкрита інформація – це інформація, доступ до якої відкритий для всіх. Керівництво повинно приймати рішення про те, хто і яким чином буде визначати ступінь конфіденційності та важливості інформації. На жаль, у нашій державі ще не повністю сформоване законодавство, щоб розглядати інформацію як товар та регламентувати права інтелектуальної власності на ринку інтелектуального продукту, як це робиться в світовій практиці. Читайте також:
|
||||||||
|