Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Соціальні аспекти проекту

Організаційно-виробничий план

Маркетинговий план проекту

 

o Опис продукції (послуг), що має вироблятися за проектом; її відмінність від типової продукції, що є на ринку.

 

o Характеристика якості продукції, обгрунтування її переваг і загальної конкурентоспроможності.

 

o особливі (виняткові) якості продукції проекту.

 

o Умови післяпродажного технічного супроводження під час експлуатації продукції покупцем та її гарантійного технічного обслуговування.

 

o Умови (патенти, авторські права) технічної та інтелектуальної захищеності продукції.

 

o Обгрунтування прогнозованої ціни продукції чи послуг.

 

o Прогнозовані обсяги можливої реалізації продукції.

 

o Рівень конкуренції на ринку продукції проекту.

 

o Потенційні споживачі продукції (юридичні та фізичні особи).

 

o Порівняння з продукцією конкурентів на ринку (переваги та можливі слабкі місця).

 

o Аналіз конкурентного середовища (фірми-виробники, якість їх продукції, ціни, потенційний обсяг ринку).

 

o Стратегія маркетингової діяльності (заходи просування продукції, організація торговельної мережі, організація реклами, витрати на рекламу, ціноутворення, можливості стимулювання продажу, формування іміджу продукції та фірми).

 

 

o Номенклатура продукції та послуг, що вироблятимуться за проектом.

 

o Обсяг виробництва за видами продукції (або за кожною номенклатурною позицією) та періодами часу.

 

o Календарний план виробництва на наступні два-три роки (табл. 2.1), який розроблюють щомісяця або щотижня.

 

o Забезпеченість виробництва матеріально-технічними ресурсами (номенклатура, кількість, ціна, загальні витрати, постачальники, можливість отримання, договори на постачання).

 

o Календарні (щомісячні) плани забезпечення виробництва матеріально-технічними ресурсами (табл. 2.2).

 

o Система контролю якості продукції.

 

o Місця і умови зберігання матеріально-технічних ресурсів.

 

o Умови і календарні графіки зберігання готової продукції на складах.

 

o Вплив виробництва на зовнішнє середовище, засоби утилізації відходів, витрати на дотримання вимог щодо впливу виробництва на зовнішнє середовище.

 

 

o Організаційна схема управління підприємством, перелік підрозділів і характер взаємодії між ними (технологічної або інформаційно-функціональної).

 

o Керівники, їхня службова характеристика, ділові якості та об' єктивні дані.

 

o Штатний розпис, посадові обов'язки, вимоги до кваліфікації, спеціальності працівників, розподіл відповідальності між менеджерами.

 

o Посадові оклади або прогнозовані рівні заробітної плати (табл. 2.3), середній рівень оплати праці на одного працюючого за проектом.

 

o Потреба в навчанні персоналу, періодичність та обсяги витрат, пов'язаних з підвищенням кваліфікації працівників.

 

o Система мотивації та умови стимулювання праці, особливо керівних працівників усіх рівнів.

 

o Умови праці, заходи з охорони праці та запобігання травматизму.

 

o Витрати на соціально-культурні заходи для персоналу.

 

o Вплив проекту на соціальне середовище в зоні реалізації проекту (залежно від обсягів проекту).

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. VII. Етап проектування
  3. VII. Етап проектування
  4. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  5. Аналіз комерційної здійснимості (спроможності) проекту
  6. Аналіз чутливості інвестиційного проекту
  7. Антропічні аспекти
  8. Антропічні аспекти
  9. Антропічні аспекти. Забруднення та самоочищення геосистем
  10. АРХІВОЗНАВЧІ АСПЕКТИ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
  11. Аспекти вибору системи складування
  12. Аспекти незалежності аудиторської професії




Переглядів: 491

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні положення проекту | Класифікація інвестиційних проектів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.