Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Віконний, графічний інтерфейс.

Як зазначалось раніше, сутність роботи з ПК полягає у виконанні прикладних програм, засобами яких відбувається опрацювання даних. Програму, що працює, часто називають задачею (завданням).

Роботою прикладних програм управляє операційна система. Графічними операційні системи називають тому, що вони підтримують графічний інтерфейс користувача. Під інтерфейсом розуміють засоби зв’язку, взаємодії, узгодження. Інтерфейс користувача являє собою набір засобів діалогу, взаємодії програми (комп’ютера) та користувача. Загальною властивістю таких систем є використання віконної технології: кожній прикладній програмі на екрані відводиться прямокутна ділянка, яка називається вікном. Всі операції з програмою здійснюються в цьому вікні. Одночасно може виконуватись декілька завдань. Вікна можуть займати весь екран або його частину, а також перекривати одне одного. Особливостями середовища Windows є :

· зручність інтерфейсу користувача, який полягає у використанні різноманітних кнопок та меню, орієнтації роботи з маніпулятором миша та переважному використанні графічного режиму роботи екрану;

· стандартизація інтерфейсу користувача;

· оптимальне управління оперативною пам’яттю;

· багатозадачність;

· підтримка технології Plug-and-Play, яка полягає в автоматичному налагодженні нових пристроїв, що підключаються до ПК;

· підтримка технології Drag-and-Drop, яка полягає у тому, що багато команд ОС можна виконати шляхом “перетягування” об’єктів за допомогою маніпулятора миша;

· підтримка OLE технології, яка передбачає інтеграцію програм, тобто можливість використовувати в одній програмі об’єктів, створених іншою програмою;

· вбудована підтримка роботи з Internet;

· вбудовані засоби роботи з мультимедіа.

Далі буде використовуватись така термінологія:

· буфер – спеціальна ділянка пам’яті, до якої тимчасово уміщується деяка інформація. Як правило, буфер використовується в операціях копіювання та переміщення інформації.

· вікно – прямокутна частина екрану, в якій виконується об’єкт;

· графічний інтерфес користувача - сукупність об’єктів, що відображаються на екрані ПК і призначені для поліпшення роботи користувача;

· додаток– файл, що виконується під управлінням Windows;

· документ – будь-який файл, що є результатом роботи додатку;

· Панель задач – смуга, як правило, в нижній частині Робочого стола. Містить інформацію про запущені об’єкти Windows;

· папка (каталог) – список файлів зі вказівкою на їх місцезнаходження;

· піктограма – графічне зображення об’єкта (файла, папки, ярлика);

· Робочий стіл – початковий екран Windows ;

· файл – область даних на зовнішньому носієві, що має ім’я. Файли умовно будемо поділяти на додатки та документи;

· ярлик – посилання на об’єкт. Містить адресу об’єкта, використовується для швидкого запуску об’єкта на виконання.

При роботі з Windows значна частина команд подається за допомогою маніпулятора. При цьому з мишею буде використовуватись така термінологія:

· покажчик – графічний маркер маніпулятора миша, що використовується для позначення активної позиції екрану;

· одноразове клацання – одноразове натискування лівої кнопки маніпулятора;

· дворазове клацання – дворазове натискування лівої кнопки маніпулятора; інтервал між натискуваннями повинен бути якомога меншим.

Одноразове клацання використовується в таких випадках:

· для виділення об’єкта;

· для подачі команди з меню;

· для натискування кнопки панелі інструментів.

Дворазове клацання призначене для запуску об’єкту на виконання. При цьому на екрані з’являється вікно об’єкту.

Клацання правою кнопкою призводить до появи на екрані контекстного меню об’єкта. Як правило, кожен тип об’єкта має своє меню, хоча деякі групи команд (наприклад Файл, Правка) можуть бути однаковими. В залежності від стану об’єкта меню також може змінюватись.


Читайте також:

  1. Багаторівневий підхід. Протокол. Інтерфейс. Стек протоколів.
  2. Графічний метод розв’язування задач лінійного програмування
  3. Графічний метод.
  4. Графічний редактор Paint.
  5. Графічний редактор Paint.
  6. Графічний розрахунок режиму роботи ПСН
  7. Графічний спосіб задання множин
  8. Графічний та аудіовізуальний способи передачі інформації
  9. Демографічний стан
  10. Демографічний стан
  11. Демографічний, розселенський і працересурсний потенціал.




Переглядів: 4338

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типи прикладного програмного забезпечення | Робота з вікнами. Структура вікон Windows.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.