МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Класифікація облігаційСутність, класифікація та оцінка облігацій План лекції 1. Сутність, класифікація та оцінка облігацій. 2. Облік операцій з короткостроковими облігаціями. 3. Операції з облігаціями в обліку емітента. 4. Облік інших операцій по зобов’язанням за облігаціями.
Альтернативним видом залучення позикових коштів для підприємств є випуск облігацій. На відміну від звичайного кредитування, для якого необхідна ліцензія на надання фінансових послуг, вкласти свої вільні грошові кошти в облігації може будь-яке підприємство. Згідно статті 7 Закону України від 23.02.2006 р. № 3480-VI «про цінні папери та фондовий ринок» облігація – це цінний папір, що засвідчує внесення його власником грошових коштів та підтверджує зобов’язання емітента відшкодувати йому номінальну вартість цього цінного паперу в передбачений строк з виплатою фіксованого відсотка, якщо інше не передбачено умовами випуску. Випуск облігацій можуть здійснювати юридичні особи всіх форм власності та організаційно-правових форм. При придбанні облігацій виникають відносини займу між емітентом та власником облігацій (фізичною або юридичною особою). Згідно ч. 1-3 ст. 8 Закону 3480-VI умовами випуску облігації є наступні: - Уставний капітал підприємства-емітента має бути повністю сформованим (це стосується товариств з обмеженою відповідальністю, де на момент державної реєстрації засновники мають внести 50% Уставного капіталу, а решта 50 % можуть бути внесені протягом року після дати реєстрації (ч. 3 ст. 144 Господарського кодексу України); - Облігації можуть випускатися на суму, що не перевищує трикратного розміру власного капіталу або розміру забезпечення, представленого третіми особами; - Облігації не можуть випускатися для формування або поповнення уставного капіталу емітента, а також покриття його збитків від господарської діяльності.
Для успішного здійснення облігаційного займу необхідно вирішити, які саме облігації доцільно випускати. Основні класифікаційні ознаки та характеристики різних видів облігацій наведено у таблиці 3.1. Таблиця 3.1
Емісія облігаційявляє собою досить складний процес, кінцевим етапом якого є продаж емітентом власних облігацій їх первинним власникам. Облігації підприємств розповсюджуються серед підприємств і громадян. Підприємства здобувають облігації за рахунок коштів, що надходять у їх розпорядження після сплати податків та відсотків за банківський кредит (відсутність податкової заборгованості та заборгованості за відсотками за банківський кредит). Фізичні особи мають право придбати облігації виключно за рахунок власних коштів. Продаж облігацій первинним власникам може бути здійснено виключно за грошові кошти. Незалежно від виду валюти, якою здійснено оплату облігацій, її вартість виражається у гривнях. Підприємства можуть випустити облігації під конкретних покупців, заздалегідь уклавши з ними договори купівлі-продажу, або здійснити публічний випуск для широкого, заздалегідь не визначеного, кола покупців. Для здійснення публічного випуску облігацій емітенту необхідно: 1. оприлюднити показники, що підтверджують можливість погашення облігацій (прибутковість, наявність постійного надходження грошових коштів, забезпеченість реальними ліквідними активами); 2. мати конкретний високодохідний інвестиційний проект; 3. бути відомим широкому колу потенційних інвесторів; 4. забезпечити можливість вільної реалізації облігацій третім особам за бажанням інвестора (наявність активного вторинного ринку облігацій); 5. гарантувати мінімальну валютну доходність або доходність порівнянну зі ставкою міжбанківського кредитного ринку; 6. обрати оптимальний для емітента та інвестора строк обертання облігацій (відсоток за короткостроковими облігаціями зазвичай нижче відсотка за довгостроковими). Випуск облігацій має як позитивні так і негативні сторони (табл. 3.2). Таблиця 3.2 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|