Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стратегія скорочення

Стратегія стабільності

Стратегічною альтернативою стратегії зростання є страте­гія стабільності, або стратегія обмеженого зростання. Для цієї стратегії характерним є встановлення цілей від досягнутого, скорегованих з урахуванням інфляції. Стратегія стабільності використовується в зрілих галузях, якщо міжнародна корпора­ція взагалі задоволена своїм положенням. Також стратегія ста­більності часто застосовується в міжнародних корпораціях з тривалим життєвим циклом продукції (наприклад, машинобу­дуванні). Під час використання цієї стратегії міжнародна кор­порація зосереджується на вже існуючих основних напрямах бізнесу: виробляє ту саму продукцію для тих самих покупців, що й раніше.

Стратегія скорочення передбачає відмову від нерентабель­них видів продукції, продаж неприбуткових підрозділів або вихід з ринків. Стратегію скорочення обирають, якщо немає іншого виходу, тому вона отримала назву «стратегії останньо­го заходу». В межах альтернативи скорочення можуть бути ви­користані декілька загальних варіантів: переорієнтація, еконо­мія, часткова ліквідація, ліквідація.

Стратегія переорієнтації застосовується, якщо компанія діє неефективно, але критична точка ще не досягнута. Ця стратегія передбачає відмову від виробництва нерентабель­ної продукції, надлишкової робочої сили, неефективних ка­налів збуту та подальший пошук ефективного механізму розподілу ресурсів.

Стратегія економії (скорочення витрат) передбачає здіснення оздоровчих дій (зменшення витрат, скорочення активів, пошук додаткових джерел доходів) з метою запобігання змен­шення прибутків. Реалізація даної стратегії пов'язана із змен­шенням виробничих витрат, підвищенням продуктивності, ско­роченням наймання та звільненням персоналу, припиненням виробництва неприбуткових товарів та закриттям неприбутко­вих потужностей.

Стратегія часткової ліквідації передбачає продаж частини матеріальних активів. Використовується, якщо: результати роботи одного з підрозділів є незадовільними в довгостроковому періоді, що відбивається на результатах діяльності міжнародної корпорації в цілому; доцільною є відмова від непрофільних виробництв та концентрація зусиль на основних видах діяль­ності.

Стратегія ліквідації передбачає розпродаж всіх матеріаль­них активів компанії. Ця стратегія є найбільш радикальним варіантом скорочення й використовується у разі, якщо банкрут­ство є неминучим. Використання цієї стратегії спричиняє не­зручності та збитки для власників та працівників компанії.


Читайте також:

  1. БІОХІМІЯ М’ЯЗІВ І М’ЯЗОВОГО СКОРОЧЕННЯ
  2. Будова і скорочення м’язів
  3. Види скорочення м’язів.
  4. Визначення поняття «стратегія», що відображають ускладнюючий характер розвитку теорії стратегічного управління
  5. Виробнича стратегія
  6. Виробнича стратегія
  7. Властивості м’язового волокна. Механізми утворення та передачі збудження, скорочення скелетних м’язів.
  8. Вплив світової кризи на Україну та антикризова стратегія її соціально-економічного розвитку
  9. Глобальна стратегія
  10. Диверсифікація як стратегія різних рівнів планування
  11. Економічна стратегія конкурентної фірми в довгостроковому періоді
  12. Енергетика м’язового скорочення. Теплоутворення.




Переглядів: 2049

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегія зростання | Корпоративні стратегії здійснення закордонних операцій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.