МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Стратегія зростанняКорпоративні стратегії розвитку. Корпоративні стратегії Стратегія корпоративного рівня- це сукупність дій, спрямованих на придбання конкурентних переваг шляхом вибору напрямів розвитку і управління кількома структурними підрозділами в різних галузях або на різних товарних ринках. Корпоративні стратегії можуть існувати в одній з трьох форм: 1) корпоративні стратегії розвитку; 2) корпоративні стратегії здійснення закордонних операцій; 3) корпоративні стратегії глобальної діяльності
Залежно від багатьох чинників, міжнародна корпорація може обрати одну з чотирьох стратегічних альтернатив розвитку - зростання, стабільність (обмежене зростання), скорочення та поєднання цих варіантів. Стратегія зростання здійснюється шляхом щорічного значного підвищення рівня короткострокових та довгострокових досягнень над рівнем показників попереднього року. Стратегія зростання застосовується в галузях, які динамічно розвиваються та технології в яких швидко змінюються. Існують два способи здійснення стратегії зростання: внутрішній (створення нової продукції, вихід на нові ринки власними силами) та зовнішній (придбання інших підприємств). Вибір між стратегіями внутрішнього та зовнішнього зростання здійснюється на основі аналізу двох показників: початкових витрат та часу. Початкові витрати при здійсненні стратегії внутрішнього зростання складаються з витрат на створення нових видів продукції, виведення їх на ринок, створення нових виробничих та інших потужностей, організацію виробництва. Час, необхідний для здійснення стратегії внутрішнього зростання, складається з часу на розробку нового товару та часу на придбання нових навичок та можливостей. Зростання міжнародної корпорації відбувається за одним із двох напрямів: ринковим або товарним. В залежності від того, за яким з них відбувається зростання, розрізняють чотири види стратегій: стратегія концентрації (проникнення на ринок), розвитку ринку, розробки товару, диверсифікації.
Стратегія концентрації, або стратегія проникнення на ринок, передбачає збільшення обсягів продажу того самого товару на існуючих ринках. Ця стратегія здійснюється шляхом збільшення частки ринку або збільшення інтенсивності споживання товару (за рахунок збільшення частоти покупок, кількості товару, що використовується, нових можливостей використання товару). Стратегія розвитку ринку - існуючий товар передбачається продавати на нових географічних ринках або ринкових сегментах. Стратегія розробки товару передбачає оновлення товару (розширення асортименту, модернізацію існуючого товару, створення нового товару) для реалізації на існуючих ринках. Стратегія диверсифікації є найбільш складною з існуючих, тому що вона передбачає впровадження нових товарів на нових ринках. Виділяють кілька видів диверсифікації, що відрізняються певними особливостями та рівнем ризику: · стратегія вертикальної інтеграції «вперед»; · стратегія вертикальної інтеграції «назад»; · стратегія концентричної диверсифікації; · стратегія конгломеративної диверсифікації. Вертикальна інтеграція передбачає, що компанії об'єднуються в межах одного виробничого ланцюжка. У випадку, коли міжнародна корпорація поглинає постачальника сировини, йдеться про стратегію вертикальної інтеграції «назад». Якщо міжнародна корпорація купує компанію з метою використання її збутових мереж, використовується стратегія вертикальної інтеграції «вперед». Концентрична диверсифікація полягає у придбанні компанії, товари або послуги якої пов'язані з існуючими через технологію або маркетинг. Ця стратегія дозволяє використати ефект синергії, тобто позитивний ефект комбінування окремих частин. · Конгломеративна диверсифікація - тип об'єднання підприємств, які працюють в абсолютно різних галузях економіки.
Читайте також:
|
||||||||
|