Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стратегія зростання

Корпоративні стратегії розвитку.

Корпоративні стратегії

Стратегія корпоративного рівня- це сукупність дій, спря­мованих на придбання конкурентних переваг шляхом вибору напрямів розвитку і управління кількома структурними підроз­ділами в різних галузях або на різних товарних ринках.

Корпоративні стратегії можуть існувати в одній з трьох форм:

1) корпоративні стратегії розвитку;

2) корпоративні стратегії здійснення закордонних операцій;

3) корпоративні стратегії глобальної діяльності

 

Залежно від багатьох чинників, міжнародна корпорація може обрати одну з чотирьох стратегічних альтернатив розвит­ку - зростання, стабільність (обмежене зростання), скорочен­ня та поєднання цих варіантів.

Стратегія зростання здійснюється шляхом щорічного значного підвищення рівня короткострокових та довгостроко­вих досягнень над рівнем показників попереднього року. Стра­тегія зростання застосовується в галузях, які динамічно розви­ваються та технології в яких швидко змінюються.

Існують два способи здійснення стратегії зростання: внутрішній (створення нової продукції, вихід на нові ринки власними силами) та зовнішній (придбання інших підприємств). Вибір між стратегіями внутрішнього та зовнішнього зрос­тання здійснюється на основі аналізу двох показників: почат­кових витрат та часу. Початкові витрати при здійсненні стратегії внутрішнього зростання складаються з витрат на створення нових видів про­дукції, виведення їх на ринок, створення нових виробничих та інших потужностей, організацію виробництва. Час, необхідний для здійснення стратегії внутрішнього зро­стання, складається з часу на розробку нового товару та часу на придбання нових навичок та можливостей.

Зростання міжнародної корпорації відбувається за одним із двох напрямів: ринковим або товарним. В залежності від того, за яким з них відбувається зростання, розрізняють чотири види стратегій: стратегія концентрації (проникнення на ринок), роз­витку ринку, розробки товару, диверсифікації.

 

Стратегія концентрації, або стратегія проникнення на ри­нок, передбачає збільшення обсягів продажу того самого това­ру на існуючих ринках. Ця стратегія здійснюється шляхом збільшення частки ринку або збільшення інтенсивності спожи­вання товару (за рахунок збільшення частоти покупок, кількості товару, що використовується, нових можливостей використання товару).

Стратегія розвитку ринку - існуючий товар передбачається продавати на нових географічних ринках або ринкових сегментах.

Стратегія розробки товару передбачає оновлення товару (розширення асортименту, модернізацію існуючого товару, ство­рення нового товару) для реалізації на існуючих ринках.

Стратегія диверсифікації є найбільш складною з існуючих, тому що вона передбачає впровадження нових товарів на но­вих ринках.

Виділяють кілька видів диверсифікації, що відрізняються певними особливостями та рівнем ризику:

· стратегія вертикальної інтеграції «вперед»;

· стратегія вертикальної інтеграції «назад»;

· стратегія концентричної диверсифікації;

· стратегія конгломеративної диверсифікації.

Вертикальна інтеграція передбачає, що компанії об'єдну­ються в межах одного виробничого ланцюжка. У випадку, коли міжнародна корпорація поглинає поста­чальника сировини, йдеться про стратегію вертикальної інтег­рації «назад». Якщо міжнародна корпорація купує компанію з метою використання її збутових мереж, використовується стра­тегія вертикальної інтеграції «вперед».

Концентрична диверсифікація полягає у придбанні компанії, товари або послуги якої пов'язані з існуючими через технологію або маркетинг. Ця стратегія дозволяє використати ефект синергії, тобто позитивний ефект комбінування окремих частин.

· Конгломеративна диверсифікація - тип об'єднання підприємств, які працюють в абсолютно різних галузях еконо­міки.

 


Читайте також:

  1. X Впровадження Зростання Зрілість Спад Час
  2. Аналіз використання прибутку та резервів його зростання
  3. Вибудовування ДС зв’язків зі споживачами як фактор зростання
  4. Визначення поняття «стратегія», що відображають ускладнюючий характер розвитку теорії стратегічного управління
  5. Визначення середнього абсолютного приросту середніх темпів зростання і приросту
  6. Виробництво. Головні чинники зростання ефективності виробництва.
  7. Виробнича стратегія
  8. Виробнича стратегія
  9. Володіння культурою мовлення – важлива умова професійного успіху та фахового зростання.
  10. Вплив світової кризи на Україну та антикризова стратегія її соціально-економічного розвитку
  11. Глобальна стратегія
  12. Головним завданням розвитку економіки України на сучасному етапі є забезпечення сталого економічного зростання.




Переглядів: 6717

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рівні стратегічного планування в міжнародних корпораціях | Стратегія скорочення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.