МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Корпоративні стратегії здійснення закордонних операційСтратегія поєднання Стратегію поєднання всіх альтернатив, як правило, використовують міжнародні корпорації, які активно діють в декількох галузях та на різних ринках. Стратегія поєднання представляє собою одночасне використання трьох вищевказаних стратегій відносно структурних підрозділів. Специфічними стратегіями, характерними для міжнародних корпорацій, є стратегії, пов'язані з вибором форм здійснення операцій за кордоном. До них належать: · стратегія створення нових підрозділів (дочірнє або спільне підприємство); · ліцензування; · франчайзинг; · експорт; · офшорне виробництво.
Під час вибору форми здійснення операцій за кордоном міжнародна корпорація враховує такі чинники: 1.Правове середовище країни, в якій передбачається розгорнути діяльність. 2.Розмір витрат на впровадження та підтримання виробництва за кордоном, відкриття філіалу чи представництва в інших країнах. 3. Наявність альтернатив. 4. Досвід компанії. 5. Рівень конкуренції на ринку. 6.Види і рівень ризиків, що загрожують іноземним активам та прибуткам, які виникають за кордоном. 7. Можливість втрати контролю над гнучкістю бізнесу, доходами і поведінкою у конкурентному середовищі. 8. Складність технології. 9. Ступінь аналогічності місцевій продукції. 10. Схожість з країною базування за такими параметрами, як мова, культура, менталітет та ін.
Під час реалізації стратегії створення нових підрозділів за кордоном виникає необхідність вибору форми власності: повне володіння (дочірнє підприємство) або спільне підприємство. Вибір тієї чи іншої форми власності залежить від того, що саме є пріоритетним для міжнародної корпорації - уникнення ризиків чи повний контроль над іноземним підрозділом.
Ліцензування використовується, якщо міжнародна корпорація не може або не бажає самостійно здійснювати виробництво у певній країні. Ліцензія - це дозвіл на передавання фізичними або юридичними особами (ліцензіарами) прав на використання винаходу, промислового зразка, що їм належать, іншим фізичним чи юридичним особам (ліцензіатам). Франчайзинг –- це ділова угода, за якою одна сторона дозволяє іншій проводити діяльність, використовуючи її товарний знак, логотип, продукцію, а також методи ведення операцій в обмін на винагороду. За допомогою франчайзинга франшизер (продавець) надає постійну допомогу франшизі (покупцю) в його бізнесі, в багатьох випадках франшизер бере на себе і функцію постачання.
У разі експортної діяльностікомпанія виходить на міжнародні ринки шляхом прямого продажу через власний торгівельний персонал або опосередковано – через іноземних агентів. Експортна стратегія міжнародної корпорації передбачає орієнтацію виробництва в країні базування на іноземні ринки та потреби іноземних споживачів.
Офшорне виробництвоозначає, що одна або декілька стадій виробничого процесу розміщуються за кордоном для зменшення затрат. Стратегія офшорного виробництва залежить від багатьох чинників, а саме: розміру транспортних витрат; розміру мита на комплектуючі порівняно з митом на готову продукцію; вартості робочої сили; валютних ризиків; технологічних вимог виробництва; політико-економічних чинників, що характеризують країну; ефекту масштабу виробництва та ін. Існує багато способів організації офшорного виробництва й наступного збуту. 1. Вихід з продукцією, що випускаються на одному підприємстві, на декілька ринків світу. 2. У разі, якщо міжнародна компанія діє на великих ринках, що відрізняються один від одного, вона надає перевагу створенню власних виробничих підприємств на кожному або майже кожному ринку збуту. 3. Якщо міжнародна корпорація є широко диверсифікованою, підприємства використовують декілька виробничих процесів, то раціоналізація управління полягає в створенні підприємств за технологічною або продуктовою ознакою. 4. Існує також варіант, коли підприємства, які виробляють комплектуючі, здійснюють виробничий взаємообмін, а потім збирають готову продукцію для постачання на місцеві ринки. Міжнародна корпорація може вибрати одну або декілька стратегій здійснення закордонної діяльності з наведених вище, в залежності від того, що саме для неї буде вигідно в тій чи іншій країні.
Читайте також:
|
||||||||
|