Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Рекомендації щодо проходження процедури публічного захисту магістерської (дипломної) роботи

Зміст відгуку наукового керівника, рецензії на магістерську (дипломну) роботу

Оприлюднення результатів магістерської роботи

Результати магістерського дослідження мають бути відображені у статтях та матеріалах науково-практичних конференцій як Всеукраїнського, так і регіонального рівнів.

Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка пропонує магістрантам опублікувати отримані результати дослідження у таких щорічних збірниках наукових праць«Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології»(додаток 11), «Наукові пошуки молодих учених»(додаток 12) та«Магістр» (додаток 13).

 

9.1. У відгуку (додаток 7) наукового керівника повинні бути відображені обгрунтування актуальності теми та її наукове і практичне значення; ставлення студента до роботи у процесі її виконання, виконавчу дисциплінованість, ступінь самостійності, творчості й ініціативності під час вирішення завдань, пов'язаних із виконанням магістерської роботи, уміння студента працювати з науковою літературою, його здатність узагальнювати матеріали і робити логічно обґрунтовані висновки, можливість рекомендувати магістерську роботу до захисту.

9.2. У рецензії (додаток 8) висвітлюються питання актуальності теми, її відповідності профілю підготовки магістра, указується на відповідність змісту роботи темі дослідження, повнота та глибина розробки запланованих завдань, переваги або недоліки в розробці окремих проблем, достовірність отриманих результатів, ступінь теоретичної і практичної підготовленості студента, грамотність та логіка і послідовність викладення матеріалу, обґрунтованість висновків, якість оформлення роботи. У кінці рецензії наводиться загальна оцінка магістерської роботи, яку рекомендує рецензент за чотирибальною шкалою: «відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно».

9.3. Текст реферату (додаток 6) повинен містити відомості про обсяг роботи випускника (кількість сторінок), кількість ілюстрацій, схем, таблиць, кількість використаних джерел; текст реферату; перелік ключових слів і словосполучень (5-6 слів). Реферат має відображати подану в магістерській роботі інформацію у такій послідовності: мета і завдання роботи, об'єкт; предмет дослідження; методи дослідження; новизна, практичне значення отриманих результатів, особистий внесок магістранта (за умов наявності публікацій, написаних у співавторстві), апробація результатів роботи, публікації, що відповідають змісту розділів; висновки. Реферат має містити не більше 500 слів, розміщується на одній сторінці формату A4, друкується через один інтервал 12 кеглем.

 

На доповідь магістранта з основних положень магістерської роботи відводиться 10-12 хв.

Знайомлячи членів Державної екзаменаційної комісії і всіх присутніх у залі з текстом своєї доповіді, пошукач повинен мати на увазі, що реферат роботи отримали всі члени комісії та зацікавлені спеціалісти. Виходячи з цього слід будувати свій вступ і зосередити його на теоретичних і прикладних положеннях, розроблення автором особисто.

Можливо також підготувати слайди, кіно і відео-ролики, плакати і т. ін. Всі ці демонстраційні матеріали мають бути якісними і відповідати змісту магістерської роботи.

У процесі захисту за прийнятим у науковому середовищі академічним етикетом здобувач має говорити про себе лише у множині – “ми”, маючи на увазі “я і мій науковий керівник”.

Доповідь має бути добре аргументованою за змістом, а за формою – точною і стислою. Під точністю мови здобувача розуміється адекватність висловлювань його думкам. Точність і ясність думок мають бути взаємопов’язаними.

Стислість викладу тексту передбачає уникання непотрібних повторень, надмірної деталізації і словесного сміття (“розумієте”, “значить”, “ось” і т. ін.). Надзвичайно важливою є “техніка говоріння” – організація координованої роботи дихання, голосу, артикуляції при дотриманні норм вимови. Краще всього вимовляти від 120 до 150 слів за одну хвилину.

Доповідаючи, слід уникати зайвих жестів, жестикуляція не може бути безперервною, нею слід управляти.

Перед захистом доцільно проаналізувати виступ відповідно до таких запитань:

1. Чи не будую я надто довгі речення?

2. Чи не використовую я надто довгі слова?

3. Чи не забагато формулювань типу “Я б сказав (ла), що ...”?

4. Чи не є примітивною моя мова?

5. Чи не використовую я утрирувані форми ввічливості (“Дозвольте запросити вас...”)?

6. Чи не використовую я високопарні театральні жести? Тощо

Відповідаючи на запитання, слід виходити лише з суті проблеми. Перш, ніж відповідати на запитання, необхідно його уважно вислухати і записати.

Здобувачу слід виявляти скромність в оцінці своїх отриманих результатів і тактовність до всіх, хто задає запитання.

Дотримання вказаних рекомендацій може забезпечити конструктивний хід наукової дискусії, яка є необхідним елементом публічного захисту.


Додаток 1

Затверджую:

зав. кафедрою педагогіки вищої школи та педагогічного менеджменту

______________зав. кафедри

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  8. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  9. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  10. Адміністративно-правове регулювання проходження державної служби
  11. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  12. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав




Переглядів: 500

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація експериментальної роботи | Реферат

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.