Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Умови використання способів розвитку підприємства.

Використання кожного зі способів розвитку підприємства є результативним за певних умов. Результативність способу розвитку підприємства визначено як ступінь наближення при його використанні процесу розвитку до планованого, а результатів розвитку - до очікуваних.

Умови, за яких використання кожного зі способів розвитку підприємства є результативним, визначені за результатами аналізу сутності способів розвитку підприємства та практики їхнього використання представлені нижче:

1) Організаційний розвиток (Organizational development)

Розгляд підприємства як системи, у якій всі процеси взаємопов'язані. Безперервне вдосконалення процесів діяльності підприємства, дослідження впливу й нейтралізації негативного впливу окремих чинників, у тому числі опосередкованого, на формування кінцевого результату діяльності, залучення персоналу до покращення діяльності підприємства, внесення цільових змін до всіх процесів підприємства. Використання соціотехнічних підходів

2) "6 сигма" (6 Sigma)

Адекватна кваліфікація персоналу підприємства, сильна команда, інформаційна підтримка (облік та статистична обробка відхилень, моделювання процесів діяльності підприємства тощо)

3) Формування правил поведінки персоналу (Corporate Code of Ethics)

Визнання вирішальної ролі персоналу, у тому числі в розвитку підприємства. Готовність керівництва до визнання інтересів окремих груп персоналу, а відтак до гармонізації та збалансованості інтересів цих груп та підприємства в цілому. Наявність технологій роботи з персоналом

4) Сегментація споживачів підприємства (Customer Segmentation)

Адекватна кваліфікація персоналу підприємства, інформаційна підтримка (кластеризація споживачів підприємства за пріоритетними критеріями, накопичення та аналіз інформації щодо їхніх потреб тощо)

 

 

5) Створення ключових компетенцій (Core Competencies)

Наявність та можливість виділення ключових компетенцій, відповідна організаційна культура, адекватна кваліфікація персоналу підприємства, інформаційна підтримка

6) Формування ланцюга нарощування цінності продукції (Value Added Analysis)

Адекватна кваліфікація персоналу підприємства, інформаційна підтримка

7) Аутсорсинг (Outsourcing)

Виділення операцій, робіт і процесів, які можна віддати стороннім виконавцям, розвиненість ринку послуг, які віддаються на аутсорсинг, наявність компетентних аутсорсерів, економічна доцільність аутсорсингу, збереження економічної безпеки підприємства при вдаванні до аутсорсингу.

8) Бенчмаркінг (Benchmarking)

Верифікація лідерства. Доступ до інформації про діяльність підприємств, що є лідерами. Наявність еталонних показників для порівняння. Методична та інформаційна підтримка використання бенчмаркінгу на підприємстві

9) Операції цільового злиття-поглинання (Merger Integration Teams)

Обґрунтованість вибору об'єктів для операцій цільового злиття-поглинання, тобто інвестиційна привабливість об'єкта. Розвиненість ринку цінних паперів, наявність вільних коштів для реалізації операцій цільового злиття-поглинання

10) Формування системи стосунків із клієнтами (Custom Relationship Management)

Широке коло споживачів продукції або послуг підприємства. Наявність стійкої клієнтели. Орієнтація організаційної культури підприємства на задоволення потреб споживача, відповідна мотивація персоналу підприємства,

необхідне інформаційне та програмне забезпечення (спеціальні програмні CRM-комплекси, що виділяються як окремий клас програмного забезпечення)

 

11) Програми управління змінами (Change Management ptograms)

Відповідна організаційна культура, сильна команда, яка може успішно впроваджувати зміни та долати опір змінам, інформаційна підтримка, наявність фінансових ресурсів для впровадження змін

12) Інтеграція ланцюжка постачань (Supply Chain Management)

Можливість одного з учасників ланцюжка постачань управляти всім ланцюжком постачань (на основі розподілу прав власності або домінування на ринку), і диктувати іншим учасникам такого ланцюжка постачань свої умови, або, принаймні, координувати їхню діяльність, наявність відповідного інформаційного забезпечення

13) Тотальне управління якістю (Total quality management)

Відповідна корпоративна культура, інформаційна підтримка, мотивація персоналу всіх рівнів на забезпечення повної якості на підприємстві – від окремих операцій до кінцевого продукту

14) Формування стратегічних альянсів та інтеграційних об'єднань (Strategic Alliances)

Наявність ключових компетенцій, що є цінними для укладання стратегічного альянсу, готовність інших учасників ринку до укладання стратегічних альянсів, складність або економічна недоцільність щодо використання інших шляхів покращання діяльності підприємства, кваліфікована сильна управлінська команда

15) Організація управління за операціями та процесами (Activity based Management)

Необхідно висока кваліфікація персоналу підприємства, спеціальні інформаційні системи підтримки прийняття управлінських рішень, наявність можливості накопичення та аналізу інформації в розрізі процесів та операцій

16) Реінжиніринг бізнес-процесів (Business Processes Reengineering)

Висока кваліфікація персоналу, яка дозволяє успішно проводити реконфігурацію процесів підприємства, необхідна інформаційна підтримка рекон-фігурування процесів, сильна управлінська команда, яка може в

 

обмежений час впровадити нові процеси, можливість поєднання поточної діяльності й виконання поточних завдань зі змінами структури й кількості процесів (оперуючи технічними термінами, можливість "гарячої заміни" процесу)

17) Внутрішні корпоративні проекти (Corporate Venturing)

Наявність вільних коштів, які б підприємство могло вільно інвестувати у внутрішні проекти зі значним рівнем ризику, вичерпаність або виснаженість інших джерел отримання конкурентних переваг та формування або удосконалення ключових компетенцій підприємства, сильна управлінська команда

18) Агломерація образу майбутнього (Mission and Vision Statements)

Наявність корпоративної культури, яка забезпечує творчість, узгодження інтересів і бачення персоналу підприємства та високий ступінь визнання спільних цінностей та бачення, необхідна інформаційна підтримка в процесі моніторингу руху до втілення візії

19) Управління знаннями (Knowledge Management)

Визнання керівництвом та персоналом підприємства ролі та значення знань. Корпоративна культура, яка вирізняє знання на підприємстві як окрему цінність. Створення системи кодифікованих знань. Організація їх захисту. Створення та реалізація спеціальних програмних засобів щодо управління знаннями. Наявність творчої атмосфери, заохочення креативності, підвищення кваліфікації. Формування програми управління талантами. Кваліфікація персоналу, яка дозволяє результативно розподіляти та комбінувати знання, а також використовувати спеціальні інструменти управління знаннями (за допомогою засобів автоматизації праці)

20) Впровадження системи "Бережливе виробництво" (Lean Production)

Готовність керівництва та персоналу до використання інструментів та систем "Бережливого виробництва". Поділ процесів, що відбуваються на підприємстві, на такі, які створюють цінність, і ті, які не створюють цінності; виявлення та усунення втрат у процесах. Корпоративна культура, яка орієнтує

 

персонал на бережливе виробництво, наявність на підприємстві відповідних компетенцій щодо впровадження "Бережливого виробництва". Висока кваліфікація персоналу, яка дозволяє використовувати інструменти "Бережливого виробництва"

21) Франчайзинг (Franchising)

Для франчайзера - наявність відомої торговельної марки, можливість забезпечити рекламну, інформаційну та організаційну підтримку франчайзі, наявність налагодженої системи бізнесу, яку можна копіювати, наявність попиту на франчайзинг з боку потенційних франчайзі. Для франчайзі - складність, неможливість або недоцільність використання інших шляхів покращення діяльності, сильна управлінська команда, якісна та повна інформаційна підтримка з боку франчайзера, наявність потенційних франчайзерів у сегменті ринку

Вище вказані найбільш суттєві умови, що визначають результативність застосування того чи іншого способу розвитку підприємства. Насправді ці умови набагато різноманітніші. Серед умов, що визначають результативність застосування способів розвитку підприємства, існують такі, що є вирішальними для кожного способу розвитку підприємства і тому вони не вказані. Такими умовами виступають ініціатива керівництва підприємства щодо вибору та застосування способу розвитку та відповідна фінансова підтримка. Велике значення для застосування способів розвитку підприємства, хоча і не вирішальне, має така умова, як організаційна культура. її відсутність або невідповідність сутності . способу розвитку підприємства не тільки по значиться на результативності його застосування, але й може звести це застосування нанівець.


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  5. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  6. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  7. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  8. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  9. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  10. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  11. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  12. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі




Переглядів: 495

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Склад та стисла характеристика способів розвитку підприємства. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.028 сек.