Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Природні небезпеки поділяють на тектонічні, топологічні та метеорологічні.

ВСТУП

Для вивчення навколишнього середовища (середовища мешкання та виробничої діяльності людини) доцільно виділити наступні її основні складові: повітряне середовище; водяне середовище (гідросферу); тваринний світ (людина, домашні та дикі тварини а також риби і птахи); рослинний світ (культурні та дикі рослини, а також ті рослини, що ростуть у воді); грунт (рослинний шар); надра (верхня частина земної кори, у межах якої можливий видобуток корисних копалин); кліматичне та акустичне середовище.

Найуразливішими складовими, без яких неможливе існування людини і яким завдається найбільша шкода людською діяльністю, пов'язаною із розвитком промисловості та урбанізації, є повітряне середовище та гідросфера. їх забруднення завдає також суттєву шкоду природі (сукупності природних умов існування людського суспільства).

Нами класифіковано небезпеки за походженням.

За походженням небезпеки поділяють на такі групи:

- природні (тектонічні, топологічні, метеорологічні);

- техногенні (аварії та катастрофи з витоком хімічних і радіоактивних речовин, аварії на транспорті, пожежі та вибухи);

- соціально-політичні (політичні - тероризм, озброєні конфлікти, війни; соціальні - злочинність, бродяжництво, алкоголізм, тютюнопаління);

- комбіновані (природно-техногенні - кислотні дощі, парниковий ефект, озонові дірки, утворення пустель, деградація лісів і ландшафтів; природно-соціальні - наркоманія, епідемії інфекційних захворювань, венеричні захворювання, СНІД; соціально-техногенні - профзахворювання, виробничий травматизм).

(слайд 4)

В даній темі ми розглянемо небезпеки природного походження, характер їх проявів та дії на людей, тварин, рослин, об’єкти економіки.

(слайд 5)

Тектонічні (грец. tektonicos - створюючий) - рухи земної кори, пов'язані з процесами, які відбуваються в надрах Землі. До них відносяться: виверження вулканів, землетруси.

(слайд 6)

Топологічні (грец. topos - місцевість; logos - поняття, наука) пов'язані з процесами, які відбуваються на поверхні Землі: повені, зсуви, селі т ін..

(слайд 7)

Метеорологічні (метеорологія - грец. meteora - атмосферні та небесні явища; logos - наука) - пов'язані з процесами, які відбуваються в атмосфері: спека, урагани, посуха та ін.

(слайд 8)

Небезпеки природного характеру досить часто мають катастрофічний характер і перетворюються в стихійні лиха.

Стихійні лиха - це природні явища, які мають надзвичайний характер та призводять до порушення нормальної діяльності населення, загибелі людей, руйнування і нищення матеріальних цінностей, тобто до НС.

(слайд 9)

Відповідно до статистики, найбільші збитки з усіх стихійних лих спричиняють повені (40%), на другому місці - тропічні циклони (20%), на третьому і четвертому - землетруси та посухи (по 15%).

 


Читайте також:

  1. А джерелами фінансування державні капітальні вкладення поділяються на централізовані та децентралізовані.
  2. Абіотичні та біотичні небезпеки.
  3. Адміністративно-правові норми поділяють на види за різними критеріями.
  4. Аналіз небезпеки підприємства
  5. Атмосферні небезпеки
  6. Атмосферні небезпеки
  7. Біологічні небезпеки
  8. Біологічні небезпеки
  9. Біологічні небезпеки
  10. Біологічні небезпеки
  11. Біологічні небезпеки
  12. Біологічні небезпеки.




Переглядів: 1644

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ФОНДОВА ЛЕКЦІЯ | Землетруси

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.