МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ФОНДОВА ЛЕКЦІЯНадзвичайних ситуацій Державна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та Державна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій є постійно діючим органом, який координує діяльність центральних та місцевих органів виконавчої влади, пов'язану з безпекою та захистом населення і територій, реагуванням на надзвичайні ситуації природного і техногенного походження. (слайд 55) основними завданнями Комісії є: – координація діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади, пов'язаної з функціонуванням єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру; – участь у формуванні і реалізації державної політики у сфері техногенно-екологічної безпеки; – організація та керівництво проведенням робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій національного і регіонального масштабів, у тому числі з транскордонним впливом. Укладач: Завідувач кафедри фізичного виховання, кандидат педагогічних наук, доцент І.П. Радомський з навчальної дисципліни БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
ТЕМА Природні загрози та характер їхніх проявів і дії на людей, тварин, рослин, об’єкти економіки
Навчальний час 2 години
Для студентів навчально-наукового інституту права та психології НАВС
Обговорено та схвалено на засіданні кафедри “___” _____________ 2013 року, протокол № ____.
Київ 2013 Вид лекції: лінійна Дидактичні цілі: 1. Навчальні: довести до студентів характеристики небезпечних тектонічних, метеорологічних, гідрологічних процесів і явищ, вражаючі фактори, що ними формуються, характер їх проявів та шляхи уникнення небезпек цих явищ та процесів. 2. Розвиваючі: розвивати інтелектуальні здібності, мовлення, пам'ять, увагу, мислення, спостережливість, активність, творчість, самостійність студентів, прищеплювати їм раціональні способи пізнавальної діяльності та ін. Домагатися обізнаності студентів у теоретичних питаннях, що передбачаються програмою навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності», слугувати подальшому засвоєнню знань, формуванню практичних умінь і навичок з конкретного навчального матеріалу. 3. Виховні: сприяти формуванню наукового світогляду, моральних, естетичних та інших якостей особистості, вихованню колективу, виховувати у студентів почуття відповідальності за організацію безпечних умов життя і діяльності.
Міжпредметні та міждисциплінарні зв’язки:Основи охорони праці, Психологія. Забезпечуючі дисципліни - Забезпечувані дисципліни: Основи охорони праці, Психологія.
Навчально-методичне забезпечення лекції: Наочність: мультимедійна презентація лекції. Технічні засоби навчання: мультимедійний комплекс. ПЛАН ЛЕКЦІЇ: Вступ 1. Тектонічні стихійні лиха. 2. Топологічні стихійні лиха 3. Метеорологічні стихійні лиха. 4. Природні пожежі (лісові, степові, торф’яні). 5. Біологічні небезпеки. (слайд 2) Рекомендована література: основна 1. Желібо Є.П. Безпека життєдіяльності. - Навч. посібник. - К: Каравела, 2009. 2. Желібо Є.П., Зацарний В.В., Заверуха Н.М. Безпека життєдіяльності. - Навч. посібник. - К: Каравела, 2005. 3. Миценко І.М. Забезпечення життєдіяльності людини в навколишньому середовищі. - Кіровоград: 1998. 4. Серіков Я.О. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів України. – Харків, 2005. 5. Ярошевська В.М. Безпека життєдіяльності. Підручник – Київ, 2006. 6. Панкратов В.О. Безпека життєдіяльності людини у надзвичайних ситуаціях. – Київ, 2007. додаткова 1. Андронов В. А., Буц Ю. В., Третьяков О. В., Шароватова О. П.. Безпека життєдіяльності: навч. посіб. для самост. роботи студ. / Університет цивільного захисту України — Х. : ХОГО "НЕТ" "ЕкоПерспектива", 2007. — 304с. — Бібліогр.: в кінці тем. — ISBN 966-8750-01-2. 2. Атаманчук Петро Сергійович, Мендерецький Вадим Владиславович, Панчук Олег Петрович, Чорна Оксана Григорівна. Безпека життєдіяльності (теоретичний курс): на-вч.-метод. посіб. / Кам'янець- Подільський національний ун-т ім. Івана Огієнка. — Кам'яне-ць-Полільський, 2008. — 108с. : рис., 3. Бедрій Ярослав Іванович. Безпека життєдіяльності: навч. посіб. для студ. ВНЗ. — К. : Кондор, 2009. — 285c. — Бібліогр.: с. 285. — ISBN 978-966-351-1*96-2. 4. Безпека життєдіяльності і цивільна оборона: програма, завдання та метод. вказівки до виконання самост. роботи для студ. заоч. форми навч. галузі знань 0304 "Право" / Укоопспілка; Львівська комерційна академія / І.В. Кутний (уклад.) — Л. : Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. — 36с. — Бібліогр.: с. 36. 5. Бондаренко Олена Миколаївна. Діагностичні завдання до семінарських занять з дисципліни БЖД (безпека життєдіяльності, основи охорони праці): навч.-метод. посіб. для студ. ден. форми навч. / Черкаський національний ун-т ім. Богдана Хмельницького. Навчально-науковий ін-т фізичної культури, спорту та здоров'я. Кафедра вікової фізіології та валеології. — Черкаси : [Вид. від. Черкаського нац. ун-ту ім. Б.Хмельницького], 2009. — 67с. — ISBN 978-966-353-142-7. 6. Іванова Ірина Вадимівна, Заплатинський Василь Миронович, Гвоздій Світлана Петрівна. Безпека життєдіяльності: навчально-контролюючі тести:навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / Одеський національний ун-т ім. І.І.Мечникова ; Академія безпеки та основ здоров'я ; Національний авіаційний ун-т. — 2-ге вид., доп. і перероб. — О. : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2009. — 162с. — Бібліогр.: с. 129-137. — ISBN 978-966-2070-25-5. 7. Холмовой Юрій Петрович, Гончарова Світлана Анатоліївна, Бакланов Олек-сандр Миколайович. Безпека життєдіяльності / Донбаська держ. машинобудівна академія. — Краматорськ : ДДМА, 2009. — 100с. : рис. — Бібліогр.: с. 98-99. — ISBN 978-966-379-327-6. (слайд 3) Читайте також:
|
||||||||
|