Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ФОНДОВА ЛЕКЦІЯ

Надзвичайних ситуацій

Державна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та

Державна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій є постійно діючим органом, який координує діяльність центральних та місцевих органів виконавчої влади, пов'язану з безпекою та захистом населення і територій, реагуванням на надзвичайні ситуації природного і техногенного походження.

(слайд 55)

основними завданнями Комісії є:

– координація діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади, пов'язаної з функціонуванням єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру;

– участь у формуванні і реалізації державної політики у сфері техногенно-екологічної безпеки;

– організація та керівництво проведенням робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій національного і регіонального масштабів, у тому числі з транскордонним впливом.

Укладач:

Завідувач кафедри фізичного виховання,

кандидат педагогічних наук, доцент І.П. Радомський

з навчальної дисципліни

БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

 

ТЕМА

Природні загрози та характер їхніх проявів і дії на людей, тварин, рослин, об’єкти економіки

 

Навчальний час 2 години

 

Для студентів навчально-наукового інституту права та психології НАВС

 

Обговорено та схвалено на засіданні кафедри “___” _____________ 2013 року, протокол № ____.

 

 

Київ 2013

Вид лекції: лінійна

Дидактичні цілі:

1. Навчальні: довести до студентів характеристики небезпечних тектонічних, метеорологічних, гідрологічних процесів і явищ, вражаючі фактори, що ними формуються, характер їх проявів та шляхи уникнення небезпек цих явищ та процесів.

2. Розвиваючі: розвивати інтелектуальні здібності, мовлення, пам'ять, увагу, мислення, спостережливість, активність, творчість, самостійність студентів, прищеплювати їм раціональні способи пізнавальної діяльності та ін. Домагатися обізнаності студентів у теоретичних питаннях, що передбачаються програмою навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності», слугувати подальшому засвоєнню знань, формуванню практичних умінь і навичок з конкретного навчального матеріалу.

3. Виховні: сприяти формуванню наукового світогляду, моральних, естетичних та інших якостей особистості, вихованню колективу, виховувати у студентів почуття відповідальності за організацію безпечних умов життя і діяльності.

 

Міжпредметні та міждисциплінарні зв’язки:Основи охорони праці, Психологія.

Забезпечуючі дисципліни -

Забезпечувані дисципліни: Основи охорони праці, Психологія.

 

Навчально-методичне забезпечення лекції:

Наочність: мультимедійна презентація лекції.

Технічні засоби навчання: мультимедійний комплекс.

ПЛАН ЛЕКЦІЇ:

Вступ

1. Тектонічні стихійні лиха.

2. Топологічні стихійні лиха

3. Метеорологічні стихійні лиха.

4. Природні пожежі (лісові, степові, торф’яні).

5. Біологічні небезпеки.

(слайд 2)

Рекомендована література:

основна

1. Желібо Є.П. Безпека життєдіяльності. - Навч. посібник. - К: Каравела, 2009.

2. Желібо Є.П., Зацарний В.В., Заверуха Н.М. Безпека життєдіяльності. - Навч. посібник. - К: Каравела, 2005.

3. Миценко І.М. Забезпечення життєдіяльності людини в навколишньому середовищі. - Кіровоград: 1998.

4. Серіков Я.О. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів України. – Харків, 2005.

5. Ярошевська В.М. Безпека життєдіяльності. Підручник – Київ, 2006.

6. Панкратов В.О. Безпека життєдіяльності людини у надзвичайних ситуаціях. – Київ, 2007.

додаткова

1. Андронов В. А., Буц Ю. В., Третьяков О. В., Шароватова О. П.. Безпека життєдіяльності: навч. посіб. для самост. роботи студ. / Університет цивільного захисту України — Х. : ХОГО "НЕТ" "ЕкоПерспектива", 2007. — 304с. — Бібліогр.: в кінці тем. — ISBN 966-8750-01-2.

2. Атаманчук Петро Сергійович, Мендерецький Вадим Владиславович, Панчук Олег Петрович, Чорна Оксана Григорівна. Безпека життєдіяльності (теоретичний курс): на-вч.-метод. посіб. / Кам'янець- Подільський національний ун-т ім. Івана Огієнка. — Кам'яне-ць-Полільський, 2008. — 108с. : рис.,

3. Бедрій Ярослав Іванович. Безпека життєдіяльності: навч. посіб. для студ. ВНЗ. — К. : Кондор, 2009. — 285c. — Бібліогр.: с. 285. — ISBN 978-966-351-1*96-2.

4. Безпека життєдіяльності і цивільна оборона: програма, завдання та метод. вказівки до виконання самост. роботи для студ. заоч. форми навч. галузі знань 0304 "Право" / Укоопспілка; Львівська комерційна академія / І.В. Кутний (уклад.) — Л. : Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. — 36с. — Бібліогр.: с. 36.

5. Бондаренко Олена Миколаївна. Діагностичні завдання до семінарських занять з дисципліни БЖД (безпека життєдіяльності, основи охорони праці): навч.-метод. посіб. для студ. ден. форми навч. / Черкаський національний ун-т ім. Богдана Хмельницького. Навчально-науковий ін-т фізичної культури, спорту та здоров'я. Кафедра вікової фізіології та валеології. — Черкаси : [Вид. від. Черкаського нац. ун-ту ім. Б.Хмельницького], 2009. — 67с. — ISBN 978-966-353-142-7.

6. Іванова Ірина Вадимівна, Заплатинський Василь Миронович, Гвоздій Світлана Петрівна. Безпека життєдіяльності: навчально-контролюючі тести:навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / Одеський національний ун-т ім. І.І.Мечникова ; Академія безпеки та основ здоров'я ; Національний авіаційний ун-т. — 2-ге вид., доп. і перероб. — О. : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2009. — 162с. — Бібліогр.: с. 129-137. — ISBN 978-966-2070-25-5.

7. Холмовой Юрій Петрович, Гончарова Світлана Анатоліївна, Бакланов Олек-сандр Миколайович. Безпека життєдіяльності / Донбаська держ. машинобудівна академія. — Краматорськ : ДДМА, 2009. — 100с. : рис. — Бібліогр.: с. 98-99. — ISBN 978-966-379-327-6.

(слайд 3)



Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Індекси на фондовому ринку. Українська фондова біржа
  9. Клітинна селекція рослин.
  10. Колекція фонограм з голосами осіб, які анонімно повідомляли про загрозу вибуху
  11. ЛЕКЦІЯ (4): Мануфактурний період світової економіки
  12. Лекція - Геополітика держави на міжнародній арені




Переглядів: 584

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України | Природні небезпеки поділяють на тектонічні, топологічні та метеорологічні.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.