Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика проведення статистичної обробки даних за Стюдентом

С. 1

Мутації

Модифікації

1. Визначені. Кожен зовнішній фактор викликає зміни певних ознак в певних напрямах.

2. Міра зміни ознаки прямо пропорційна силі або тривалості дії зовнішнього чинника, що викликав зміну.

3. Переважно мають адаптивне значення.

4. Часто є зворотними протягом життя особини (поступово зникають після припинення дії зовнішнього фактора, що викликав зміни). 5. Не успадковуються.

1. Невизначені (один і той же зовнішній чинник може викликати зміни різних ознак в різних напрямах, різні зовнішні чинники можуть викликати однакові зміни).

2. Міра зміни ознаки не залежить від сили або тривалості дії зовнішнього чинника, що викликав зміну.

3. За рідкими виключенням не мають адаптивного значення.

4. Константні (не зникають протягом життя особини)

5. Успадковуються

Середнє арифметичне значення розраховують за формулою:

, де

М –середня величина,

р – частота зустріваностей,

v– варіант,

– сума,

n – число варіантів

 

Середнє квадратичне відхилення визначають за формулою:

, де

δ – середнє квадратичне відхилення.

 

Даний показник ще називають стандартним відхиленням, яке показує наскільки в середньому кожна варіанта відрізняється від середнього арифметичного.

 

Помилка середнього арифметичного розраховується за формулою.

де,

m – помилка середнього арифметичного

 

Цей показник показує наскільки ми помилилися, якщо зробили вибір з генеральної сукупності, тобто не провели облік всіх осіб у досліді.

Різницю достовірності визначали за формулою:

, де

Р – різниця достовірності,

М1 – середнє арифметичне значення контролю,

М2 – середнє арифметичне значення досліду,

m1 –помилка середнього арифметичного контролю,

m2 – помилка середнього арифметичного досліду.

 

Різниця достовірності для Р≤0,05визначається по таблиці Стюдента залежно від значення v.

 

 


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  3. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  4. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  5. Аналіз паралельного інтерейсу з DSP-процесорами: запис даних в ЦАП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  6. Аналіз паралельного інтерфейсу з DSP-процесорами: читання даних з АЦП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  7. Аналіз статистичних даних про склад та плинність кадрів, які обіймали керівні
  8. Аналіз та інтерпретація одержаних даних
  9. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  10. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  11. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  12. Архіватори даних.




Переглядів: 565

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
НОРМА РЕАКЦІЇ. | Теоретичний матеріал

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.