МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Загальні положення безпеки під час виконання робіт на залізничних коліях.
Ремонт споруд та пристроїв має проводитися із забезпеченням безпеки руху й охорони праці, як правило без порушення графіка руху поїздів. Для виконання великих за обсягом ремонтних та будівельних робіт та робіт з поточного утримання колії, штучних споруд, контактної мережі і пристроїв СЦБ мають надаватися передбачені в графіку руху поїздів технологічні вікна, як правило у світлий час доби тривалістю 1-2 години, жщш виконанні цих робіт комплексами машин, спеціалізованими бригадами і механізованими колонами - тривалістю 3-4 години відповідно до порядку, визначеного начальником залізниці. Ремонт колії, контактної мережі, лоистроїв СЦБ та зв'язку й інших споруд та пристрої, що виконуються в непередбачений у графіку руху поїздів період, має здійснюватися, як правило, без закриття перегону. Якщо виконання цих робіт викликає необхідність перерви в русі, точний термін їх початку і закінчення визначається начальником відділка залізниці (начальником залізниці) разом з керівником робіт і узгоджується з начальником служби перевезень. Для технічного обслуговування і ремонту пристроїв механізації і автоматизації сортувальних гірок, колій та інших споруд і пристроїв на гірках повинні надаватися технологічні вікна тривалістю 0,7-1,5 год згідно з порядком, передбаченим начальником залізниці. Непередбачені роботи на зіркових і сортувальних коліях і роботи на коліях підгірковшх трт можуть виконуватися тільки під час перерви в маневровій роботі і розпуску вагонів або з закриттям колії після узгодження з черговим по станції (по гірці): На час виконання робіт, що спричиняють перерву руху, а також для виконання яких за графіком руху передбачають вікна, керівник робіт зобов'язаний налагодити постійний зв'язок (телефонний або по радіо) з поїзним диспетчером На ділянках, де вікна в графіку руху поїздів передбачаються в темний час доби, керівник робіт зобов'язаний забезпечити освітлення місця виконання робіт. Будь-які перешкоди для руху місце, що вимагає зугіинки) на лерегоні і станції, а Забороняється: розпочинати роботу до огородження сигналами перешкод або місця виконання робіт, небезпечних для руху і працівників; знімати сигнали, що огороджують перешкоди або місце виконання робіт, до усунення перешкоди, повного завершення робіт, перевірки стану колії, контактної мережі і дотримування габариту. Порядок огородження перешкод і місця виконання робіт визначається ІСИ Для установки і охорони переносних сигналів, що огороджусь місце виконання робіт на колії, керівник робіт виділяє сигналістів з числа працівників бригади;чію сішали відповідні іспити і мають посвідчення. Сижалісти повинні мати головні убори оранжевого кольору, що відрізняються від загальноприйнятих для інших працівників. На станційних коліях роботи, що вимагають огородження сигналами зупинки або зменшення швидкості, а також робіт, що виникли несподівано, забороняється проводити без згоди чергового по станції та без попереднього запису в Журналі огляду колій,стрілочних переводів, пристроїв СЦБ, зв'язку і контактної мережі ф.ДУ-46 (далі - Журнал огляду). На ділянках, обладнаних диспетчерською централізацією, такі роботи мають виконуватися у вказаному гюрядку, але тілвки з дозволу поїзного диспетчера. При виконанні таких робіт на контактній мережі зі знятою напругою, але без порушення цілісності колії та штучних споруд, а також при виконанні робіт з усунення несправностей, що виникли несподівано, запис про початок та закінчення робіт може замінятися реєстрованною в цьому ж Журналі огляду телефонограмоіо; що передана керівником робіт черговому по станії (на ділянках з диспетчерською централізацією поїзному диспетчеру). Введення в дію пристроїв після закінчення робіт виконується черговим по станції на підставі запису керівника робіт у Журналі огляду або зареєстрованою в цьому Журналі телефонограми, що передана черговому по станції з подальшим особистим підписом керівника робіт.
Читайте також:
|
||||||||
|