Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Пропуск поїздів.

Заходи безпеки на електрифікованих ділянках.

 

Усі залізничники, робота яких пов'язана із знаходженням на перегонах і станціях електрофікованих ділянок повинні знати «Правила безпеки для працівників залізнич­ного транспорту на електрифікованих лініях», і строго дотримуватися їх.

Усі металеві споруди (мости, опори шляхопроводи), на яких закріплюються елементи контактної мережі, деталі кріплення контактної мережі На залізобетонних і неметалевих штучних спорудах, а також металеві конструкції (гідроколонки, світло­фори тощо), що стоять окремо і розташовані на відстані, меншій 5 м від частин контактної мережі, що знаходиться під напругою, мають бути заземлені або обладнані пристроями захисного вимкнення при попаданні на споруди і конструкції тим, як-.-зійти з площадки на землю, необхідно пересвідчитися в тому, що на суміжній колії відсутнє наближення поїзда і; повернувшися обличчям до вагона, тримаючись обома руками за поручні, обережно спуститися на міжколійю. Забороняється сходити з рухомого складу на міжколійю, якщо* по суміжній колії прямує поїзд. Забороняється:

підлазати і просувати інструменти під вагонами і автозчепами; проходити через автозчепи; переходити колію в районі стрілочних переводів; перебігати перед поїздом (локомотивом), цю наближається; наступати на рейки.

переходити колію відразу після проходження поїзда одного напрямку, не переконавшися у відсутності поїзда, що рухається в протилежному напрямку;

переходити залізничні переїзди під час закривання (закриття) шлагбаума чи показанні червоного сигналу світлофора переїзної сигналізації.

 

Для забезпечення безпеки, пропускаючи поїзд, маневровий состав, локомотив тощо, необхідно стояти на безпечній відстані, обличчям до колії, при цьому уважно спостерігати за станом рухомого складу, вагонів, вантажу та в разі виявлення несправності, що загрожує безпеці руху чи життю людей, вжити відповідних заходів щодо зупинки поїзда.

Пропуск поїздів необхідно здійснювати на широкій міжколійі або узбіччю земляного полотна на відстані від ближньої'рейки, не менше:

2 м - під час руху поїзда зі швидкістю менш ніж 120 км/год;

2,5 м—в разі пропуску поїзда з негабаритним вантажем;

4 м під час руху поїзда зі швидкістю понад 120 км/год;

Забороняється для пропуску поїздів переходити на суміжню колію та залишатися на неї. В разі пропуску поїздів чи маневрових локомотивів на широкій міжколійі' станції необхідно пам'ятати про можливість руху на суміжних коліях. Тому, відстань не менше 2 м має бути з одного і іншого боку працівника від ближчіх рейок колій, шр розташовані між працівником.

 


Читайте також:

  1. D. Помилки та пропуски.
  2. Амплітудно-частотна характеристика, смуга пропускання і загасання
  3. Вибір маси та швидкості руху пасажирських поїздів.
  4. Види пасажирських сполучень і класифікація пасажирських поїздів.
  5. Водопропускні труби.
  6. Водопропускні труби.
  7. Графік і розклад руху пасажирських поїздів.
  8. Метод розрахунку виробничої програми, що базується на розрахунку пропускної здатності обіднього залу та рівня її використання.
  9. Охорона праці при роботах у відділах (відділеннях) камерної дезінфекції та в санітарних пропускниках
  10. План формування і розміри руху пасажирських поїздів.
  11. Поняття пункту пропуску та зони митного контролю
  12. Пропуск льодоходу і високих вод.




Переглядів: 1214

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні положення безпеки під час виконання робіт на залізничних коліях. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.