МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Заходи безпеки при очищенні колій і стрілок від снігу.Заходи безпеки під час робіт на штучних спорудах.
Штучні споруди повинні мати пристрої, що призначені для безпечного їх обоауговуванняі До таких пристроїв відносяться: на мостах - тротуари і площадки з перилами, мостовий настил/сходи з перилами; в тонелях - ніші і камери: Перед початком робіт керівник робіт має вказати працівникам про місця складування матеріалів, інструментів та місця укриття при наближенні поїзда, а також вжити заходів відповідно до п. 4.10.2. У разі робіт на мостах і в тунелях довжиною до 50 м працівники завчасно, до підходу поїзда, повинні вийти за межі моста чи тунеля; при довжині 50 м і більше -сховатися на спеціальних площадках з перилами або в нішах (камерах), а матеріали, механізми та інструмент прибрати на спеціальні иісця чи в камери. Під час виконання робіт на одній з шлії двоколійного тунеля перед проходом поїзда, в тому числі по сусідній колії, працівники припиняють роботу, прибирають матеріали, механізми і колійний інструмент за межі габариту рухомого складу та ховаються в нішах. На випадок закриття одної з колії двоколійного тунеля монтери колії, що працюють на діючій колії, перед проходом поїзда стають в ряд біля стіни недіючої колії чи ховаються в нішах. Виходити з ніш та приступати до роботи після проходу поїзда допускається тільки за розпорядженням керівника робіт. Складувати матеріали і інструмент в тунелі допускається тільки на час виконання робіт. Матеріали й інструмент, що тимчасово розташовуються біля стін тунеля, мають бути укладені так, щоб не порушувати габарит рухомого складу і не заважати проходу. Забороняється займати матеріалами, інструментом і іншими предметами ніші, що призначені для укриття працюючих, а також підходи до них, В тунелі дозволяється знаходитися тільки під час роботи. По закінченню робіт та під час перерв залишатися в тунелі забороняється. Працівники, що зайняті на роботах в тунелі, мають знати правила користування протигазами, якими забезпечуються до початку робіт, та правила надання першої допомоги при отруєннях. Під час виконання робіт на мостах настили, підмостки і стремянки мають бути очищені від сміття, а взимку - від снігу, льоду і посипані піском. Усі роботи на штучних спорудах в темний час доби мають виконуватися при достатньому освітленні.
Очищення снігу на станційних коліях і стрілочних переводах являється роботою з підвищеною небезпекою і потребує особливої пильності, чіткого виконання діючих положень технології виконання робіт, норм і правил охорони праці. Роботи з очищення централізовамихстріїздчмих переводів повинні проводитися під час перерв між рухом поїздів і маневрових составов. Виконувати роботи з очищення стрілочних переводів, розташованих на гіркових, сюртувальних коліях і коліях підгіркового парку необхідно виконувати тільки під час перерви в маневровій роботі і розпуску вагонів або з закриттям колії після узгодження з черговим по станції. При очищенні отрілок від снігу відповідальність за забезпечення безпеки працюючих покладається на бригадира колії, під керівництвом і наглядом якого виконується робота. На випадок, коли в розпорядження начальника станції для очищення стрілочних переводів відрснігу дорожній майстер виділяє монтерів колії без бригадира колії, роботою за вказівкою начальника станції керує робітник станції, посада якого вказується в місцевій інструкції. Працюючими; що залучені до снігоборотьби, керують дорожній майстер, бригадир колії чи досвідчені монтери колії, які мають кваліфікацію не нижче 3-го розряду, знають умови праці в конкретному районі станції. Кожному монтеру колії підлягається група таких робітників. Керівники, що призначені з монтерів колії, повинні пройти спеціальне навчання з керівництва групами робітників, які залучаються до робіт в конкретних районах станцій. Від безпосередньої участі в роботі бригади керівник звільняється. Для очищення від снігу колій і стрілок до керівника прикріплюється група робітників: на одноколійних ділянках і станційних коліях не більше 15 осіб, на двоколійних ділянках не більше 20 осіб і на стрілках не більше 6 осіб. Монтери колії, що працюють першу зиму, повинні бути навчені особливостям роботи в зимових умовах і закріплені за досвідченими монтерами колії. Для кожної станції, яка обладнана електричною централізацією стрілочних переводів, мають бути інструкції з організації робіт і забезпечення техніки безпеки при очищенні стрілочних переводів, в якій повинні бути встановлені: порядок сповіщення монтерів колії, що виконують роботу по очищенню централізованих стрілок, про приймання, відправлення поїздів, маневрових пересуваннях; порядок сповіщення локомотивних і складацьких бригад про місця, де виконуються роботи по очищенню стрілок; несприятливі з підвищеною небезпекою умови роботи, під час яких бригадир колії і старший групи мають бути звільнені від роботи і вести нагляд за рухом на коліях; порядок запису керівника робіт про місце і час виконання колійних робіт на станції в Журналі огляду. Збір робітників, що залучаються до снігоборотьби, повинен проводитися в пунктах, прохід до яких не пов'язаний з проходом по станційним коліямі На крупних вузлах і станціях, де намітити такі пункти неможливо, прохід до місця збору має здійснюватися групами під керівництвом керівника з дотриманням вимог п.4.9.2. Перед початком очищення на централізованих стрілочних переводах старший групи огороджує місце роботи червоним сигналом (вночі і в денний час під час туману, заметелі і інших несприятливих умовах — ручним ліхтарем з червоним вогнем) На стрілочному переводі між відтиснутим вістряком і рамною рейкою, а також на хрестовинах з рухомим осердям і вусовиком має бути закладений дерев'яний вкладиш (проти тяги електропривода). Під час очищення колії від снігових заметів вручну траншеями або при оброб-20-25 м одна від іншої з розташуванням їх в шаховому порядку для можливості розміщення в них працюючих на час пропуску поїздів. Розміри ніш визначаються в кожному окремому випадку кількістю працюючих, але завглибшки не більше 0,75 м і шириною 2 м. При очищенні колії від снігу в виїмках слід вжити заходів для запобігання снігових обвалів. При очищенні станційних колій і стрілок необхідно укладати сніг валами, в яких мають бути зроблені розриви (шириною їм не рідше ніж через 9 м), або в купи з такими ж розривами для зручності роботи і проходу. Виконуючи колійні роботи під час сильних морозіву щоб уникнути обмороження не допускається торкатися голими руками до металевих предметів і деталей (рейок, інструменту тощо).
Читайте також:
|
||||||||
|